Kontrolka Paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawel25
    Classic
    • 2010
    • 1

    Kontrolka Paliwa

    Zamieszczone przez karo
    a jak otworzysz schowek to nie masz po prawej stronie miejsca na kluczyk z napisem AIRBAG OFF, ON? Bo u mnie tam wlasnie jest, ale byc moze nie we wszystkich wersjach jest ta opcja. Looknij i daj znac.
    Dokładnie, zobacz w schowku jest takie małe pudełeczko do wyłączania kluczykiem (katalog Octavii strona 5).


    Po wyłączeniu poduszki kluczykiem (przy wyłączonym zapłonie!!! - nie próbować przy włączonym zapłonie np, drugim kluczykiem!!!, bo błąd w sterowniku poduchy może ją "rozesłać do spania") na pewno świeci się lampka kontrolna "Airbag Off" pod lampką oświetlenia wnętrza, na suficie pod lusterkiem. Na zestawie wskaźników lampka chyba gaśnie po jakichś kombinacjach z miganiem (ale to najlepiej zweryfikować z instrukcją lub ASO - bo inaczej jest przy wyłączeniu kluczykiem, a inaczej przy wyłączeniu kompem).

    Jeśli byś miał egzemplarz bez tego to
    Zamieszczone przez gregor6
    Jak nie masz wyłącznika w schowku, to pozostaje tylko ASO, lub wożenie dziecka na tylnym siedzeniu Nie wiem jak to się odbywa w ASO, ale powinni po wyłączeniu dać jakiś papier, że poducha pasażera jest wyłączona.
  • Jarek150490
    Classic
    • 2009
    • 3

    #2
    Kontrolka Paliwa

    Witam serdecznie szukałem na forum ale niestety z baraku czasu nie znalazłem a mianowicie mam takie pytanie W momencie kiedy zapaliła się kontrolka od niskiego stanu paliwa moje auto podczas dynamicznej jazdy osiagą maksymalnie niecałe 3000 tysiące obrotów. Czy to jest normalne??? Jeśli miał by ktoś pełny schemat instalacji elektrycznej to byłbym bardzo wdzięczny i poproszę o przesłanie jej na mojego maila Z góry dziękuje POZDRAWIAM

    Komentarz

    • oolsztyniak
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6647
      • Superb II combi (3T5)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #3
      Zamieszczone przez Jarek150490
      W momencie kiedy zapaliła się kontrolka od niskiego stanu paliwa moje auto podczas dynamicznej jazdy osiagą maksymalnie niecałe 3000 tysiące obrotów. Czy to jest normalne???
      nie. podłącz pod vaga i zobacz, może jest jakiś błąd. u mnie nie ma problemu jak jest rezerwa, mogę kręcić do oporu.
      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

      Komentarz

      • Maru 123
        RS
        • 2008
        • 4660

        #4
        Jarek150490, coś jest nie tak. przy "zdrowym" aucie nic takiego nie ma miejsca...
        1.8T AGU L&K

        2.0TDI BKD ELEGANCE

        TOYOTA LAND CRUISER J95

        Komentarz

        • Jarek150490
          Classic
          • 2009
          • 3

          #5
          Dzięki za odpowiedź Dzisiaj dokładnie sprawdziłem i jeżeli jade powyżej 100km/h to wtedy nie moge kręcić wiecej jak 3000 obrotów bo jak poniżej 100km/h to idzie do oporu. Wiem jedno ze mam pompe do regeneracji na 100% czy to moze byc związane z tym???

          Komentarz

          • oolsztyniak
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 6647
            • Superb II combi (3T5)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #6
            Zamieszczone przez Jarek150490
            ze mam pompe do regeneracji na 100% czy to moze byc związane z tym???
            moze być. Mała ilość paliwa w zbiorniku i pompa podaje mniejszą ilość niż przy większej ilości paliwa. Ale też nie do końca bo mówisz że tak to jest ok a jak zapala się rezerwa to już dupa, nie chce iść.
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz

            • JanuszSz
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 2835
              • Superb II combi (3T5)

              #7
              Zamieszczone przez Jarek150490
              Dzięki za odpowiedź Dzisiaj dokładnie sprawdziłem i jeżeli jade powyżej 100km/h to wtedy nie moge kręcić wiecej jak 3000 obrotów bo jak poniżej 100km/h to idzie do oporu. Wiem jedno ze mam pompe do regeneracji na 100% czy to moze byc związane z tym???
              Nie widzę związku między ilością paliwa w zbiorniku,a zbieraniem się auta.
              kto i na jakiej podstawie zdiagnozował pompę do regeneracji?
              Może należy wymienić filtr paliwa i zmienić mechanika.
              Moja pompa przejechała 240kkm i nie wykazuje żadnych usterek.
              Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

              Komentarz

              • Witek1952
                Ambiente
                • 2007
                • 196

                #8
                Witam serdecznie. Masz tam czujnik temperatury paliwa i pod autkiem chłodniczkę do niego. W przypadku za wysokiej temperatury paliwa( mozliwość uszkodzenia pompy) paliwo jest kierowane do chłodniczki. Sprawdź czy ten układ jest sprawny. Pozdrawiam.
                Witek

                Komentarz

                • Jarek150490
                  Classic
                  • 2009
                  • 3

                  #9
                  Dzieki wielkie za rady posprawdzam wszystko i zobaczymy co z tego bedzie pozdawiam i narazie

                  [ Dodano: Czw 22 Sty, 09 17:49 ]
                  Witam to jeszcze raz ja po kilku dniach, ale dzisiaj odebrałem auto od elektryka i sprawdziłem je bo zatankowałem i jest to samo co bylo na rezerwie auto jak jest cieple tez ma ciezko zapalic i powyzej stowy jest strasznie mulaste. Myśle ze to sa filtry ale moze cos jeszcze?? prosze o pomoc!! Z gory dziekuje i przepraszam za zawracanie glowy.

                  Komentarz

                  Pracuję...