Z tego co mi wiadomo, to tak średnio... No chyba, że jest jakiś zakład, który tym się trudni, ale osobiście nie znam takiego. Pamiętaj jednak, że jest to układ kierowniczy czyli jeden z dwóch układów w samochodzie (zaraz po hamulcowym) który NIE MOŻE CIĘ NIGDY ZAWIEŚĆ, więc nie ma co oszczędzać na swoim bezpieczeństwie.
Powiem tak , ja miałem luzy na kierownicy po wymianie drążków kierowniczych, i skończyło się to tym ze padła mi przekładnia kierownicza ... Pojedź na stacje diagnostyczną obojętnie jaką , gość weźmie 10zł max i zobacz co Ci telepie.
Z tego co mi wiadomo, to tak średnio... No chyba, że jest jakiś zakład, który tym się trudni, ale osobiście nie znam takiego. Pamiętaj jednak, że jest to układ kierowniczy czyli jeden z dwóch układów w samochodzie (zaraz po hamulcowym) który NIE MOŻE CIĘ NIGDY ZAWIEŚĆ, więc nie ma co oszczędzać na swoim bezpieczeństwie.
a nie wiesz czy sam krzyzak da sie wymienic czy cala kolumne musze wymienic ??
[ Dodano: Nie 22 Lut, 09 09:18 ]
Zamieszczone przez bobas
Powiem tak , ja miałem luzy na kierownicy po wymianie drążków kierowniczych, i skończyło się to tym ze padła mi przekładnia kierownicza ... Pojedź na stacje diagnostyczną obojętnie jaką , gość weźmie 10zł max i zobacz co Ci telepie.
ja wiem gdzie mam luz - na kolumnie kierowniczej na krzyzaku
Z tego co mi wiadomo, to tak średnio... No chyba, że jest jakiś zakład, który tym się trudni, ale osobiście nie znam takiego. Pamiętaj jednak, że jest to układ kierowniczy czyli jeden z dwóch układów w samochodzie (zaraz po hamulcowym) który NIE MOŻE CIĘ NIGDY ZAWIEŚĆ, więc nie ma co oszczędzać na swoim bezpieczeństwie.
a nie wiesz czy sam krzyzak da sie wymienic czy cala kolumne musze wymienic ??
[ Dodano: Nie 22 Lut, 09 09:18 ]
Zamieszczone przez bobas
Powiem tak , ja miałem luzy na kierownicy po wymianie drążków kierowniczych, i skończyło się to tym ze padła mi przekładnia kierownicza ... Pojedź na stacje diagnostyczną obojętnie jaką , gość weźmie 10zł max i zobacz co Ci telepie.
ja wiem gdzie mam luz - na kolumnie kierowniczej na krzyzaku
własnie mam taki sam objaw luz na kierownicy na krzyzaku ile moze kosztowac wymiana i czy da sie wymienic sam krzyzak czy cała kolumna kierownicza
patrzyłem na rysunki i wydaje mi sie że luz może brac się z wytartych lub wybitych gum na obejmach kolumny kierowniczej - obejmy mocują kolumnę do nadwozia....
chyba :roll:
ale zaznaczam, że nie rozbierałem i nie mam 100% pewności...
impreza integracyjna? symulacja rajdu? wyprawy Afryka i Azja, co-driving w N'kach/WRC ? -> dzwoń, pisz chętnie pomożemy
Komentarz