[Inne] Problem z odpaleniem i wolnymi obrotami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arturo83
    Classic
    • 2010
    • 8

    [Inne] Problem z odpaleniem i wolnymi obrotami



    Tak wygląda, w maju wchodzi do polskich salonów....
    Kilka obrazków jest na http://dacia.pl/

    Musze stwierdzić, że ładnie wygląda jak na moje oko. I prawdopodobnie będzie ładnie - czyli rozsądnie kosztować. Dacia ma słabą "komunistyczną" markę. Ale jak widać małżeństwo z francuzami dobrze im robi. Sam o mały włos nie kupiłem Logana MCV, chyba najpojemniejszego combi na rynku, ale był za krótko w sprzedaży więc padło na dopracowaną Octavie Potem wprowadzili Sandero - na prawdę sympatyczne autko za rozsądną cenę. Teraz ten Duster..........

    Niby to tylko Dacia, do tego z francuskim wpływem, niby oferują skromne wyposażenie... ale ja jestem pełen podziwu. Szkoda że polska motoryzacja niema przynajmniej takiego Logana MCV czy takiego SUV'ka.


    Octavia 4x4
  • niedzwiedz11
    Drive
    • 2008
    • 56

    #2
    [Inne] Problem z odpaleniem i wolnymi obrotami

    witam, po wymianie rozrządu mam problem z odpaleniem leona po dłuższym postoju.jak ciepły pali na dotyk. byłem w zakładzie na ustawieniu kąta wtrysku ale nadal średnio. ostatnio znajomy kupił vag-a więc zrobilem pierwsze logi. dodam że świece mam nowe, sprawdzone, dostają prąd, wymieniłem też czujnik temp...w każdym razie jeśli dobrze rozumiem po vag-owaniu mam nadal źle ustawiony kąt bo powinien być w zakresie 49-53 w kanale 000 a u mnie jest poniżej. zgadza się?
    poza tym mam pytanie o dawkę paliwa. jeśli dobrze odczytuje to u mnie jest ona dużo za duża...a mam problem taki że autko do ok 1100 szybko schodzi z obrotów a później do 900 bardzo powoli i przez moment pojawiają się wtedy drgania silnikiem i obroty skaczą by po chwili się ustabilizować i jest ok. jeden z mechaników powiedział mi że dawka może jest za duża i stąd te problemy z obrotami. to by się nawet zgadzało. ale co o tym sądzicie?bo mechanik rzucił taki tekst nie znając danych
    poniżej moje pierwsze pomiary
    dzięki za wszelkie sugestie!

    Saturday,07,February,2009,12:05:25
    038 906 012 BT ,,1.9l R4 EDC 0000SG 2805,

    ,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
    MARKER,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,
    ,0.34,043,042,000,005,097,196,077,148,103,138,,,,, ,,,,,
    ,0.69,043,043,000,004,096,196,077,147,103,140,,,,, ,,,,,
    ,1.06,043,043,000,004,097,196,077,148,103,137,,,,, ,,,,,
    ,1.43,043,040,000,005,096,196,077,147,103,136,,,,, ,,,,,
    ,1.80,043,042,000,005,096,196,077,147,103,138,,,,, ,,,,,
    ,2.17,043,043,000,005,096,196,077,148,103,133,,,,, ,,,,,
    ,2.54,043,041,000,004,096,196,077,147,103,134,,,,, ,,,,,
    ,2.91,043,040,000,003,096,196,077,147,103,137,,,,, ,,,,,
    ,3.28,043,044,000,004,096,196,077,147,103,136,,,,, ,,,,,
    ,3.66,043,043,000,005,097,196,077,147,103,132,,,,, ,,,,,
    ,4.03,043,041,000,005,096,196,077,147,103,136,,,,, ,,,,,
    ,4.40,043,042,000,003,096,196,077,148,103,136,,,,, ,,,,,
    ,4.77,043,042,000,003,096,196,077,148,103,133,,,,, ,,,,,
    ,5.14,043,040,000,005,097,196,077,147,103,135,,,,, ,,,,,
    ,5.51,043,040,000,005,096,196,077,147,103,137,,,,, ,,,,,
    ,5.88,043,043,000,004,096,196,077,147,103,139,,,,, ,,,,,
    ,6.25,043,044,000,004,096,196,077,147,103,138,,,,, ,,,,,
    ,6.62,043,044,000,004,097,196,077,147,103,142,,,,, ,,,,,
    ,6.99,043,043,000,005,096,196,077,147,103,138,,,,, ,,,,,
    ,7.36,043,041,000,005,097,196,077,147,103,137,,,,, ,,,,,
    ,7.73,043,041,000,004,096,196,077,147,103,138,,,,, ,,,,,
    ,8.10,043,039,000,004,096,196,077,147,103,134,,,,, ,,,,,
    ,8.47,043,042,000,004,097,195,077,147,103,136,,,,, ,,,,,

    Komentarz

    • fabia2
      Rider
      • 2008
      • 260

      #3
      Pojedź do jakiegoś magika , który wiie jak ustawić dawkę i kąt wyprzedzenia wtrysku.
      Auto jest Bogiem, a prędkość nałogiem.

      Komentarz

      • niedzwiedz11
        Drive
        • 2008
        • 56

        #4
        ok, zrobię to ale chcę wiedzieć czy mam rację z tym kątem i dawką bo już dwóch magików to ustawiało ale poprawy nie widzę...a mam dość kłócenia się o zwrot kasy skoro usterka nie została usunięta...

        Komentarz

        • fabia2
          Rider
          • 2008
          • 260

          #5
          Problem z rozruchem na zimno to jesli masz w porzadku swiece itd, jest glownie powodowany wlasnie zlym ustawieniem kata wtrysku
          Auto jest Bogiem, a prędkość nałogiem.

          Komentarz

          • niedzwiedz11
            Drive
            • 2008
            • 56

            #6
            no ok ale po to wkleiłem dane z vag-a żeby ktoś kto się na tym zna potwierdził że faktycznie mam źle ustawiony kąt wtrysku

            Komentarz

            • fabia2
              Rider
              • 2008
              • 260

              #7
              Masz źle ustawiony. Powinien być w granicach 49-52 na drugiej pozycji w grupie 000.
              Auto jest Bogiem, a prędkość nałogiem.

              Komentarz

              • niedzwiedz11
                Drive
                • 2008
                • 56

                #8
                a co z dawką paliwa?czy faktycznie jest za duża?

                Komentarz

                Pracuję...