No wlasnie bodajze 1450 kilo, poza tym ten silnk chyba smialo zniesie 140 kucy i gdzies 320 NM :?:
Regulator turbiny
Zwiń
X
-
Regulator turbiny
Witam szanownych kolegów . Temat wałkowany juz zapewne wiele razy ale prosze o pomoc bo juz nie wiem gdzie szukac usterki zbieralem sie z tym już dawno ale najpierw musiałem zawalczyc z oświetleniem . Problem polega na tym że wszystko sprawdzilem turbina ok przewody , mieszek chodzi elegancko trzyma ciśnienie wszystko jak trzeba N75 niby dziala ciśnienie tam gdzie ma byc jest no wszystko ok a samochód podczas jazdy wylacza turbine i notlau jak ta lala .Gdzie jeszcze szukac komp pokazuje regulator turbiny czyli teoretycznie N75 ale może steruje nim komp i z jakiegoś jeszcze czujnika czerpie informacje a on powoduje że N75 glupieje . Powiem jeszcze że sa dni kiedy tego nie robi a czasami kilka razy na dzień , mechanicznie wszystko jest ok jakis czujnik wali prosze o pomoc .
-
-
Tego drugiego nie sprawdzałem tylko N75. Podmieniłem od drugiego auta wzialem ten N18 z innego wozu i podpiąłem po 3500 obrotów notlau, teraz nie mam możliwosci podmianki bo kumpel pojechal w Polske bo bym podmienił N18 , co do kierownic mieszek dobry i dzwignia elegancko sie wychyla płynnie i bez zacięć wiec kierownice są ok chyba że się myle ale taki sposób sprawdzania tutaj mi polecano.Tak na marginesie czym różnią się te dwa zawory jeżeli można je zamieniać ? Jeszcze jeden czujnik sprawdzałem pod zbiorniczkiem z płynem do spryskiwaczy w kolektorze dolotowym czy cos czy to czasami nie jest ten G71 i 72 wyczytałem że to czujnik temperatury oraz ciśnienia czy cos zapisałem w garazu teraz nie pamietam tak na moje moze on fiksuje i zapodaje błedne odczyty i dlatego N75 dziczeje ?
Właśnie bylem zobaczyć to czujnik ciśnienia bezwzglednego 038 906 051B taki ma symbol czy ten czujnik też może powodowac notlaua i bląd typu regulator turbiny ?
Komentarz
-
Komentarz