KUPIE KLAMKI CHROMOWANE WEWNĘTRZNE DO OCTAVI II W ROZSĄDNEJ CENIE :szeroki_usmiech
Przymulenie na "czwórce"
Zwiń
X
-
Przymulenie na "czwórce"
Witajcie!
Naczytałem się o notlaufach, wiem co może je powodować, ale...
O1 1,9 tdi 110 km asv
Dwa razy przytrafiło mi się przymulenie (notlauf) na 4-ce gdy trochę na niej pociągnąłem, ale niewiele do ok. 80-90 km/h, przecież to nic wielkiego niecałe 3 tys. obr.
Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok.
Dziwi mnie to tym bardziej, że na 2 i 3 jak przeciągnę do 3-3,5 tys. obr. to wszystko jest ok. nie przymula.
Jadąc w trasie na 5-ce też nic, idzie jak burza, przekracza 130 km/h i więcej prawie do 160 bo więcej nie było gdzie się bujnąć.
Jak myślicie dlaczego na tej 4-ce go łapie?
Dzięki za wyrozumiałość.
-
-
podłącz vaga i zrób logi. przycinają się kierownice prawdopodobnie. mi też łapał na 4ce tylko i to nie zawsze. po jakimś czsie wyskoczył na 3ce. najgorsze że nie znasz dnia ani godziny, zaczniesz wyprzedzać i... zonk. czyszczenie turbiny i powinno być po problemie. dla pewności podmień wcześniej n75 od jakiegoś kolegi i potestuj może tu leży przyczyna.
Komentarz
-
-
Tez mam ten problem tylko że mi potrafi bafnąc notlauf nawet przy 1500 obr wszystko sprawdzałem i nie moge dojśc co wali jak pojade na komputer nie moge złapac notlaua tylko odczytuje błąd z pamieci czyli komp mówi regulator turbiny a turbina chodzi płynnie nic nie jest zapieczone raz sie włącza tryb awaryjny a czasami ze dwa tygodnie spokój a jeżdze codziennie więc gdyby to były kierownice zawsze by wywalal przy przeladowaniu przecież . N75 przekładałem tz zmieniałem z N18 i robił to samo wiec ja już nie wiem co mam zrobic . Został mi jeszcze serwis ale to mi sie nie uśmiecha bo mam z nimi związane zle wspomnienia. Jutro jade jeszcze posprawdzać wszystkie czujniki do zakładu który niby może pomierzyć czy to dziala ale czy to tylko strata kasy to sie zobaczy.
Komentarz
-
-
Jak dmuchne w mieszek to pieknie i płynnie chodzi wychyla sie ino dym jak by były zapieczone to raczej chodziłoby to wszystko opornie no chyba ze sie myle ale jak mi kiedys zapiekło w innym wozie to najpierw ta dzwignia i ciegno tak opornie pracowalo i po jakims czasie stanęło na amen no może przesada ale opór był bardzo duży.
Komentarz
-
-
Spróbuję Twoim sposobem Paweł T, pamiętam że kiedyś gdzieś tu czytałem jak mówiłeś o tym sposobie.
Ponadto w sobotę jadę na wymianę oleju, zdejmą osłonę pod silnikiem to na podnośniku będzie lepsze dojście do gruszki, żeby może trochę rozruszać.
Myślę, że można prysnąć trochę WD 40 może pomoże.
Nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ, raczej nie ale z kanału świecąc latarką widzę na tym wężyku od n75 który dochodzi od dołu do gruszki lekkie zagięcie, załamanie?
Komentarz
-
-
Aby silnik złapał "tryb" musi odpowiednio długo pracować w złych warunkach
2-3 bieg są za krótkie by spełnić te kryteriumwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Sprawdzałem, zdejmując wężyk z n75, mieszek chodzi równo, ale jego skok jest raczej bardzo krótki.
Zauważyłem też że jadąc ponownie (przyjeżdżam z pracy, jem obiad i znowu gdzieś jadę) to coś na 2 i 3 biegu poszarpuje raz, dwa razy i słychać charakterystyczny odgłos (takie gzyt gzyt)
Wkurzyło mnie to i rozgrzałem go do 90 st. i pędzel 2,3 do 3,5 tys. 4 i gaz i nic się nie przymulało. Zrobiłem trzy takie rundki w koło mojego osiedla i śmigał jak ta lala.
To poszarpywanie to wydawało mi się że nie był to notlauf, bo szarpnęło i jechał dalej.
Jakieś sugestie?
Komentarz
-
Komentarz