[O1] przepływomierz objawy ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ase
    Classic
    • 2009
    • 2

    [O1] przepływomierz objawy ?

    Zamieszczone przez kropeck
    i podpalimy RAJCULĘ, przez co tam na pewno spota już nie będzie
    kropeck za ten pomysł masz umnie 100% poparcie.

    A baca10 swoim czerwonym wozem bojowym przyjedzie gasić pożar
  • benek222
    Classic
    • 2008
    • 3

    #2
    [O1] przepływomierz objawy ?

    Witam mam pytanie czy mógł by ktos napisac jakie sa objawy smierci przepływomierza?

    Komentarz

    • ufo
      L&K
      • 2008
      • 1475
      • Octavia III combi (5E5)
      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

      #3
      zero powera....tak jakby się turbo wysrało. :wink:

      Komentarz

      • marbet
        Drive
        • 2007
        • 72

        #4
        U mnie do 3 tyś obr/min nie jeździł powyżej przechodził w tryb awaryjny tak że można było dojechać do warsztatu.
        Jest Octa i Passek- nie ma to jak niemiecka technologia.

        Komentarz

        • benek222
          Classic
          • 2008
          • 3

          #5
          no własnie dzisiaj mialem taka sytuacje i tak pomyslalem o przeplywomierzu.
          Jade sobie do tesco normalnie robie zakupy wychodze właczam silnik a tu glos jak by chcial a nie mogl mowie moze cos mi sie wydaje. Ale jade na ulice daje do dechy a tu nic ani ASR sie nie wlaczyl a ni nic no i wlasnie w ogole Turbo nie bylo slychac. A czy jest mozliwie ze to rowniez jest wina czegos innego?

          Komentarz

          • lunio666
            Drive
            • 2007
            • 78

            #6
            podlacz VAGa i bedziesz wszystko wiedzial.

            Komentarz

            • Azazel
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 313
              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

              #7
              Ja od 2 dni mam takie same objawy: dużo mniejsza moc, nie słychać w ogóle turbiny, a zresetowanie motorowni nie pomaga... zasugerowano mi przepływomierz, więc spróbuję go odłączyć zanim sprawdzę VAG-iem, tylko nie jestem pewien co odłączyć (może ktoś ma jakieś zdjęcie poglądowe?)
              2006 - 2016 --> O1 1.9 TDI ASV: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24133
              2016 --> O3 1.4 TSI: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=95492

              Komentarz

              • ufo
                L&K
                • 2008
                • 1475
                • Octavia III combi (5E5)
                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                #8
                Zamieszczone przez Azazel
                więc spróbuję go odłączyć zanim sprawdzę VAG-iem, tylko nie jestem pewien co odłączyć (może ktoś ma jakieś zdjęcie poglądowe?)
                ściągnij kostkę/złączkę z przepływomierza, bardzo proste. jeśli stwierdzisz, że masz jeszcze mniej mocy to może być w 99% przepływomierz. z tego co wiem to VAG nie pokazuje błędu przepływomierza, ale może się mylę. :wink:

                Komentarz

                • Azazel
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 313
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  #9
                  Dzięki ufo. Z tego co na forum wyczytałem to rzeczywiście VAG nie pokaże wprost komunikatu o błędzie związanym z przepływomierzem - trzeba odczytać odpowiednie bloki wartości z loga i wtedy można stwierdzić czy jest coś nie tak. Zdecydowanie więc łatwiej najpierw odłączyć przepływkę i zobaczyć jaki efekt
                  2006 - 2016 --> O1 1.9 TDI ASV: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24133
                  2016 --> O3 1.4 TSI: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=95492

                  Komentarz

                  • ufo
                    L&K
                    • 2008
                    • 1475
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                    #10
                    Azazel, i tak zadziałaj.........i daj znać o wynikach :wink:

                    Komentarz

                    • amadeus
                      Classic
                      • 2009
                      • 21

                      #11
                      Dołączę się do tematu, ponieważ mam taki sam problem z brakiem mocy. Rzeczywiście do 3 tys obr a potem totalna katastrofa bo szybciej nie można jechać. Wcześniej zamieściłem osobny temat z zeskanowanym protokołem z diagnozy mojej O1. tu link: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=373761#373761

                      Komentarz

                      • Azazel
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 313
                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                        #12
                        Jak napisałem wczoraj, tak dziś zrobiłem. U mnie odłączenie wtyczki od przepływomierza nie przyniosło żadnych zmian, zatem następny krok to diagnoza VAG-iem. Mam nadzieję, że to przepływka
                        2006 - 2016 --> O1 1.9 TDI ASV: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24133
                        2016 --> O3 1.4 TSI: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=95492

                        Komentarz

                        • Samy83
                          Classic
                          • 2009
                          • 3

                          #13
                          Mam podobny problem OI 1.8 20V. powyżej 3 tys obrotów traci moc, jakby sie dławił silnik... i na benzynie i na gazie, bez różnicy. Jak ktoś coś wychaczy to będę wdzięczny!

                          Komentarz

                          • Maro2225
                            Ambiente
                            • 2007
                            • 113

                            #14
                            Witam. Od kilku dni wydaje mi się , że przyspieszenia są gorsze niż dotychczas . Dlatego zdiąłem wtyczkę od przepływomierza i zaobserwowałem natychmiastowy przybór mocy , auto dużo lepiej się zbiera , dosłownie wyrywa do przodu , jakby to nie był mój AGR tylko co najmniej 110-ka . Pomyślałem - przepływomierz kaput . Jednak zastanawia mnie , czemu w trybie awaryjnym na III i IV biegu w okolicach 2 tys. obr. przeładowuje --traci na chwilę moc , tak go zmula na 2-3 sek., a zaraz potem dostaje kopa że aż miło . Jeżdżę po mieście i nie ma nawet gdzie V włożyć . Wiem że logi dynamiczne wyjasnią wszystkie pytania i wątpliwości , ale na diagnozę znajdę czas dopiero za parę dni. Póki co ponowię pytanie , jak sądzicie czy w trybie awaryjnym przy uszkodzonej przepływce może tak się zachowywać ? A może to N75 ? Będę wdzięczny za opinie , bo szukałem i niestety nie znalazłem odp. na moje konkretne pytanie . Pozdrawiam.
                            Maro

                            Komentarz

                            Pracuję...