[O1] Ocena kondycji autka :)(O1)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rudzik
    Classic
    • 2008
    • 10

    [O1] Ocena kondycji autka :)(O1)

    Ja też organizując pierwsze spoty robiłem naklejki za własna kase i od nikogo nie brałem ani centa. Potem swego czasu jak juz spoty sie rozkreciły zrobilismy ogólna ściepe dla nowych klubowiczów na naklejki.
    A ostatnio znów za swoja kase robiłem ale kosz 20 naklejek wychodzi około 35-40 zł a wiec kasa jak dla mnie niewielka czyli koszt naklejki jakieś 2 zł. I jak tu od kogoś brać 2 zł na spocie wiec dałem sobie na luz.
  • marekzu
    L&K
    • 2007
    • 1412
    • Superb II combi (3V5)

    #2
    [O1] Ocena kondycji autka (O1)

    Kto mi oceni te logi - 3 bieg , pedał w podłoge - a tak OT - jak wkleic logi po konwersji zeby sie znie zlewały w jedna mase??????




    Group A: '003
    Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
    TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75%
    STAMP /min mg/R mg/R %
    0,76 1722 850 605 4,8
    1,96 1974 850 875 4,8
    3,16 2268 850 990 4,8
    4,36 2541 850 805 4,8
    5,56 2793 850 760 4,8
    6,76 3024 850 760 4,8
    7,96 3213 850 720 4,8
    9,19 3381 850 695 4,8
    10,43 3528 850 675 4,8
    11,66 3675 850 685 4,8
    12,9 3822 850 680 4,8
    14,1 3948 850 665 4,8
    15,3 4074 850 640 4,8
    33,3 1785 255 250 64,9


    Group B: '011
    Engine speed Specified MAP Actual MAP D,cycle MAP v,
    TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
    STAMP /min mbar mbar %
    0,01 1575 1163 989 37,9
    1,16 1785 1867 1428 24,7
    2,36 2058 1948 2060 62,2
    3,56 2352 1948 2224 73,3
    4,76 2625 1948 1867 65,7
    5,96 2877 1948 1887 64,1
    7,16 3087 1948 1897 63
    8,34 3255 1948 1877 61
    9,61 3444 1948 1846 57,8
    10,84 3591 1948 1856 55,4
    12,07 3738 1948 1918 55,4
    13,3 3864 1948 1948 56,6
    14,5 3990 1948 1948 56,6
    33,7 1743 1061 989 38,6


    Group C: '010
    MAF Sensor Atmos, Pressure Manifold Pressure Throttle
    TIME 230-370 mg/H Sensor-f96- MAP sensor-G71- %Throttle
    STAMP mg/R mbar mbar %
    0,36 540 959 1122 100
    1,56 785 959 1632 100
    2,76 985 959 2203 100
    3,96 850 959 2071 100
    5,16 760 959 1856 100
    6,36 760 959 1907 100
    7,56 725 959 1877 100
    8,78 710 959 1877 100
    10,02 675 959 1816 100
    11,24 680 959 1887 100
    12,49 680 959 1928 100
    13,7 670 959 1948 100
    14,91 655 959 1948 100
    32,9 235 959 989 0

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Wyglada na to ze przeplywomierz kaput :diabelski_usmiech
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • marekzu
        L&K
        • 2007
        • 1412
        • Superb II combi (3V5)

        #4
        240kkm wspolpracował dzielnie

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          0,76 1722 850 605 4,8
          1,96 1974 850 875 4,8
          3,16 2268 850 990 4,8
          4,36 2541 850 805 4,8
          5,56 2793 850 760 4,8
          6,76 3024 850 760 4,8
          7,96 3213 850 720 4,8
          9,19 3381 850 695 4,8
          10,43 3528 850 675 4,8
          11,66 3675 850 685 4,8
          12,9 3822 850 680 4,8
          14,1 3948 850 665 4,8
          15,3 4074 850 640 4,8
          33,3 1785 255 250 64,9


          850 to wartosc wymagana(specyfied) a to na prawo to aktualna. Zasada jest taka, ze wartosc z prawej powinna byc rowna badz wyzsza tej z lewej.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • marekzu
            L&K
            • 2007
            • 1412
            • Superb II combi (3V5)

            #6
            no potrzebowalem tylko potwierdzenia rozumiem ze to ma wplyw na cisnienie doladowania zapewne ??

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Moze miec wplyw, puki co masz lekkie przeladowanie, a potem brakuje doladowania. Zaloz nowa przeplywke i zrob tescik Moga przycinac sie tez kierownice
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                Dopiero przy
                Zamieszczone przez marekzu
                3864
                obrotach masz zadane cisnienie przez turbine (choc roznica stosunkowo niewielka znika 50mbar z doladowania). Poki nie poprawisz tego nie warto patrzec na przeplywomierz bo on bedzie pokazywal mniej niz ma pokazywac (mialem identyczna sytuacje u siebie).
                Po uporaniu sie z cisnieniem doladowania wyszlo, ze i tak przeplywomierz zdycha ale dopiero po przekroczeniu ok. 3,2tys/obr
                Najpierw ogarnij sprawe doladowania, pozniej zloguj i zobacz na przeplywke. Sadze, ze ta i tak bedzie zdychac
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #9
                  przeplywke podminie z auta brata i zobacze co sie zmieni a kierownice recznie chodza ok - nie mam notlaufa tylko jakos tak subiektywnie zrobila sie mniej żwawa - ale za to mniej pali

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    marekzu, Jak masz gdzie podmienic i bedzie ona lepsza to warto sprawdzic. Tak sprawdzalismy w aucie kolegi Pitera, bo tez auto jechac nie chcialo
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • marekzu
                      L&K
                      • 2007
                      • 1412
                      • Superb II combi (3V5)

                      #11
                      Dobra , poruszalem sztanca - wg mnie chodzi jak 50kkm temu - wyniki

                      Group A: '003
                      Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
                      TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75%
                      STAMP /min mg/R mg/R %
                      0,4 1596 850 460 4,8
                      1,6 1680 850 605 4,8
                      2,8 1953 850 845 4,8
                      4 2268 850 875 4,8
                      5,2 2562 850 800 4,8
                      6,4 2856 850 805 4,8
                      7,6 3129 850 765 4,8
                      8,8 3381 850 635 4,8
                      10 3591 850 660 4,8
                      11,2 3801 850 665 4,8
                      12,4 3990 850 655 4,8


                      Group B: '011
                      Engine speed Specified MAP Actual MAP D,cycle MAP v,
                      TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
                      STAMP /min mbar mbar %
                      0,8 1554 1775 1051 24,7
                      2 1764 1846 1438 24,7
                      3,2 2058 1948 1999 59
                      4,4 2373 1948 1989 62,2
                      5,6 2667 1948 1938 62,2
                      6,8 2940 1948 2020 65,7
                      8 3234 1948 1958 66,9
                      9,2 3465 1948 1744 58,2
                      10,4 3654 1948 1836 56,6
                      11,6 3843 1948 1897 56,2
                      12,8 4053 1938 1928 57,8


                      Group C: '010
                      MAF Sensor Atmos, Pressure Manifold Pressure Throttle
                      TIME 230-370 mg/H Sensor-f96- MAP sensor-G71- %Throttle
                      STAMP mg/R mbar mbar %
                      0,01 230 959 979 0
                      1,2 545 959 1163 100
                      2,4 755 959 1622 100
                      3,6 925 959 2122 100
                      4,8 800 959 1918 100
                      6 810 959 1969 100
                      7,2 785 959 2020 100
                      8,4 645 959 1805 100
                      9,6 655 959 1775 100
                      10,8 670 959 1867 100
                      12 660 959 1907 100


                      Cisnienie jest prawie takie jak powinno byc a przeplywka dalej z tyłu - jeszcze tylko sprawdzenie tej z drugiej skody pozostało

                      Komentarz

                      • bradley
                        L&K
                        • 2008
                        • 1465

                        #12
                        Teraz jest poprawa. Poruszaj jeszcze sztanga, popaluj auto to moze kierowniczki sie przeczyszcza i beda luzno chodzic. Przeplywomierz i tak umiera :wink: Moze pomoze jeszcze jego przeczyszczenie. Podmien przeplywke i sprawdz.
                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                        Komentarz

                        Pracuję...