[O1] Notlauf mam i ja:((

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aciu
    Rider
    • 2005
    • 685

    [O1] Notlauf mam i ja:((

    Zamieszczone przez szkoda
    napisali gdzie indziej, że coś takiego zdarza się, kiedy występują niedobory jakichś tam witamin u matki, bardzo rzadko ale się zdarza
    Jak pastuch ma niedobor sexu to takie rzeczy sie zdarzaja a nie witaminy jakies.
  • herman
    Rider
    • 2005
    • 456

    #2
    [O1] Notlauf mam i ja(

    Witam

    Dopadl mnie problem notlaufa niestety..
    Z prob drogowych daje sobie znac na 5 tym biegu, 3 i 4 na pelnym gazie i nic sie nie dzieje..
    Silnik ASZ po chipie u Aliego na 168 KM..
    Auto jezdzilo ok tylko ostatnio nagle zlapalo tego notlaufa..Nie jezdzilem nim jakos wolno..c zasem wrecz az za szybko..

    Dzis zrobilem logi z VAG-a..Wyszlo przeladowanie w calym zakresie obrotów..Zreszta zobaczcie sami..Jeden log jest 4 biegu a 2gi 5go na ktorym to wlasnie zlapalem notlaufa..
    Komputer oczywiscie wywala blad 17965..

    Nie mam pewnosci czy to kierownice wiec wole sie upewnic..
    Dzis zdjalem jeszcze oslone silniczka i ogladalem zaworek N75..
    I tu cos wystapilo czego niestem pewien czy ma tak byc..Po lewej stronie mam taka dzwigienke(to chyba ten caly mieszek od turbo ale wlasnie nie wiem) i jak ja wciskalem to w N75 slychac bylo syczenie powietrza..
    Nie wiem czy to tak wlasnie dziala

    4 bieg


    5 bieg
    --------------

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      herman, logi pownienys zaczynac od obrotów 1400 a nawet delikatnie niżej (odnosnie tego 4 biegu)

      Tak samo na piątym obroty to ok 1400-4200.

      Idz sprawdz czy sztanga chodzi czy nie i bedziesz wiedział czy to kierownice.
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • herman
        Rider
        • 2005
        • 456

        #4
        Zamieszczone przez Ziomal
        herman, logi pownienys zaczynac od obrotów 1400 a nawet delikatnie niżej (odnosnie tego 4 biegu)

        Tak samo na piątym obroty to ok 1400-4200.

        Idz sprawdz czy sztanga chodzi czy nie i bedziesz wiedział czy to kierownice.
        Kolego ale jak to sparwdzic?? Jak dzis zdjalem oslone motoru, to tam nic nie widzialem..

        Moge zrobic i loga od 1400 ale to nic nie zmieni..Na 3 czy 4 czy 5 biegu mam caly czas pzreladowanie w calym zakresie obrotów, ale notlauf obecnie lapie tylko na 5tym...

        Auto ogolnie ciag ma dobry, ale moze to wina tego N75??
        Bo z tego co czytalem wczesniej to kierownice by mi sie juz objawily na 3 4 biegu an wyzszych obrotach a moj sie wkreca bez problemu

        pozdrawiam

        PS..I tak daj znac co z ta sztanga?? gdzie szukac
        --------------

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          http://images38.fotosik.pl/31/dcf8553921e52b0bmed.jpg kierownica to ten badyl długi na którym po prawej stronie masz kropki dwukolorowe , ona musi chodzic.U mnie skok to gdzies tak koło 1cm mniej wiecej. Jak otworzysz maske to podejdz od lewej strony samochodu tam gdzie masz filtr paliwa itp Włóż reke za osłone silnika górą ( TDI itp ) i w dole szukaj tego mieszka który jest na rysunku on jest połaczony sztanga z turbo i sprawdz czy ta sztanga chodzi. Uważaj bo się możesz mocno uwalic w smarze i oleju :szeroki_usmiech
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • herman
            Rider
            • 2005
            • 456

            #6
            Witam

            No wiec auto poszlo na kanal..Okazalo sie sztanga stanela w gorze ale udalo sie ja ruszyc..
            Tyle ze chodzi bardzo ciezko w doł..Ledwo pare razy mozna ja konkretnie wcisnac bo potem juz palce bola..Po odpaleniu auta poszla ladnie w doł..Przy wciskaniu gazu wykonywala ruchy..Wiec niby ok..
            Wszystko poskladalem, auto an droge 5 bieg gaz w podloge spokojnie osiagam 190-200 wiec mysle ze juz wsio ok..
            Pozniej podpialem vaga i nadal jednak jest przeladowanie, ale auto nie lapie notlaufa..

            Powiedzcie mi prosze jaka ma byc praca tej sztangi?? Czy taka ciezka to normalka?? moze do rozruszania wypada zdjac wezyk z mieszka i wtedy to latwiej pojdzie..

            Ps..Zrobilem sobie tez logi ciaglej jazdy na trasie i praktycznie na 5 biegu przy gazie na 70% doladowanie nakladalo sie an to wymagane..

            Moze ona sie sama rozrusza z czasem jesli juz ja bujnalem??

            Jesli ona ma chodzic lzej to i tak bede musial jeszcze raz dac nura pod auto ale to nie problem..

            Poradzcie cos koledzy bo nie mam nikogo pod reka kto mial taki problem i wiez jak to ma sie zachowywac?

            pozdrawiam
            --------------

            Komentarz

            Pracuję...