Logi turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • daro80
    Classic
    • 2010
    • 3

    Logi turbo

    Po pierwsze naprawa lakiernicza w ASO niekiedy oznacza gorszą jakość i błędy gorsze niż w stodole.
    Jednak na forum słyszałem że któreś ASO w Krakowie jest chwalone, popytaj które.
    Z ubezpieczalnią rozliczcie się bezgotówkowo i oczywiście wszystko nowe i oryginalne, a ASO wpisów nie dokonuje.
    Pozatym czy jest wpis czy nie i tak w przyszłości kupujący rozpozna że auto bite.
    Jeżeli jesteście pewni znajomego blacharza to oddajcie auto do niego nawet na gwarancji. Jeśli macie AC w Allianz to wtedy odliczą 10% za naprawe poza aso (trzeba się dogadać z blacharzem na wyższy o 10% rachunek).

    Przód się nie przestawił, więc spokojnie, wklej zdjęcie.
    DARO80
  • mojrzesz
    Drive
    • 2009
    • 89

    #2
    Logi turbo

    Witam.Zrobiłem logi na 3 biegu i proszę o doczytanie ponieważ samochód wpada w notlauf.Nie mogę go rozpędzić powyżej 3 tys obrotów na 3 biegu.Czasami jak jadę to czuje takie szarpniecie jakbym jechal pod wiatr przez jakieś 2 sekundy.Dzisiaj sprawdzałem czy chodzi sztanga i jakiś tam ruch jest ale nie wiem ile ona powinna się poruszać, na moje oko to chodzi na jakieś 7 mm. No i oczywiście wywala błąd ze jest przeładowanie.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • Samiec
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4287
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      Na kanale 3cimym masz spadek przy 2870do3040obr/min, a na 11tym ladnie ci turbo przepompowuje az o 0,5bara :shock:
      Nie powiem ci niestety co to. :roll:
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz

      • bradley
        L&K
        • 2008
        • 1465

        #4
        Logi do poprawy bo gaz wciskales od 2200 obr a gaz do deski ma byc od 1500. Tam przy 2870 do 3040 tez pewnie puszczales noge z pedalu gazu. Tak czy siak widac, ze ostre przeladowanie :wink:
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz

        • mojrzesz
          Drive
          • 2009
          • 89

          #5
          Jutro postaram się zrobić jeszcze raz logi, ale mam jeszcze jedno pytanie? Podczas odkręcania turbiny trzeba odkręcić przewód olejowy tylko jak go najlepiej zabezpieczyć żeby się olej nie lał, chyba że trzeba spuścić olej z silnika przynajmniej częściowo?

          Komentarz

          • lukas_ig
            Ambiente
            S_OCP Member
            • 2006
            • 230

            #6
            To wygląda na przycinające się żaluzje. Podciśnienie do pewnego momentu steruje a pozniej trafia na opór.
            PerfectService by

            Komentarz

            • mojrzesz
              Drive
              • 2009
              • 89

              #7
              A co to są te żaluzje??

              Komentarz

              • Damianjg
                Rider
                • 2008
                • 621

                #8
                Kierownice sie przycinają

                Komentarz

                Pracuję...