traci moc przy 3000, wynieniona turbina i n75, jak naprawic?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nikiel2
    Classic
    • 2010
    • 4

    traci moc przy 3000, wynieniona turbina i n75, jak naprawic?

    Moja żona jeździła seicento 0,9 i była średnio zadowolona (niby nic się nie psuło ale auto było jakieś takie nie pewne)
    Pokonywała dziennie 90 km .
    Po sprzedaży owego Fiata też miałem podobny dylemat co kupić .

    Wybór padł na Arosę 1,7 sdi i jest bardzo zadowolona , auto z 1999 wspomaganie 2 air bag ,centralny spalanie z jazd żony na poziome 4 l on.

    Za cenę ok 8-9 tyś kupisz aroskę z 199-2000 roku.
  • mmisiek86
    Classic
    • 2009
    • 17

    #2
    traci moc przy 3000, wynieniona turbina i n75, jak naprawic?

    witam wiem ze to forum octavi jednak turbiny i silniki TDI sa takie same a na forum seata nikt nie jest w stanie mi pomoc.Na poczatku zaznacze ze wymienilem juz turbine i elektrozawor n75 to nic nie pomoglo. Leon 1.9tdi 110km od okolo 3000obrotw na 5 biegu wpada w tryb awaryjny i traci moc. Mechanik u ktorego regenerowalem turbine powiedzial ze to przyczyna i wydalem okolo 2000zl ....nic nie pomoglo. jest ktos w stanie pomoc??

    Komentarz

    • lukas_ig
      Ambiente
      S_OCP Member
      • 2006
      • 230

      #3
      Nie no panowie to jest jakaś masakra!!!
      PerfectService by

      Komentarz

      • mmisiek86
        Classic
        • 2009
        • 17

        #4
        a moge wiedziec czemu??

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez lukas_ig
          Nie no panowie to jest jakaś masakra!!!
          Panie Fistak , easy easy :diabelski_usmiech


          Zamieszczone przez mmisiek86
          Mechanik u ktorego regenerowalem turbine powiedzial ze to przyczyna i wydalem okolo 2000zl ....nic nie pomoglo
          Jak najszybciej zmień mechanika :evil:

          Zamieszczone przez mmisiek86
          jest ktos w stanie pomoc??
          Widac , ze nie czytałes regulaminu , tam pisało ze przed zadaniem pytania sprawdz czy taki problem jak Twoj nie był poruszany , na forum znajdziesz z 500 tematów o tym problemie.

          sprawdz N75 i przepływke VAG'iem.

          reszte sobie znajdziesz na forum uzywajac funkcji szukaj.
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • mmisiek86
            Classic
            • 2009
            • 17

            #6
            szukalem, N75 jest nowy, po podpieciu pod komputer nie wykazuje zadnych bledow, dlatego napisalem ten post

            Komentarz

            • Ziomal
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 5841
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Wpisz dobry silnik bo myslalem ze masz AGR :evil:

              Masz albo ASV albo AHF wiec auta ze zmienną geometrią wiec sprawdz :

              - wszystkie węze podcisnieniowe
              - przepływke (zadnym omomierzem tylko Vagiem i pod obciazeniem (czyli w jeździe) najlepiej podjedz do któregos kolegów np Aligator czy Krzych z Masters Tuning , Oni działają na śląsku.
              - i czy sztanga przy turbo chodzi ( moze powiedział ze regenerowana a wyjal i wsadził)


              I nie mów , że nie ma bo było wielokrotnie , silnik 110 od 90 niczym sie prawie nie rózni (oprocz AGR) przynajmniej w tej kwesti.
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz

              • mmisiek86
                Classic
                • 2009
                • 17

                #8
                ok dzieki

                [ Dodano: Nie 15 Mar, 09 23:04 ]
                a znacie moze jakiegos kompetentnego mechanika blizej lodzi lub cos w okolicy, autkiem zajmowal sie miedzy innymi TURBO TECH z lodzi zajmujacyh sie turbinami a wyszlo jak wyszlo, bylbym wdzieczny za namiar na kogos kto jest w stanie naprawic mi autko bo niestety sam jestem ignorantem w tej kwestii

                Komentarz

                • zbigniew147
                  Rider
                  • 2008
                  • 482

                  #9
                  mmisiek86
                  ja już dwa razy regenerowałem, na samym początku N75 wymieniłem i dupa blada. W piątek jade do drugiego mechanika zobacze jaką on poezje mi wyśpiewa.

                  Komentarz

                  • mmisiek86
                    Classic
                    • 2009
                    • 17

                    #10
                    ja dzisiaj pojechalem do mechanika i troszke ostrzej z nim porozmawialem, w przyszlym tyg jeszcze raz bedzie mi regererowal turbine oczywiscie bez wziecia zlotowki za to, ale nie mam juz ochoty na kolejne zabawy z turbina i w ogole z TDI dlatego sprzedaje leona..
                    wychodzi na to ze prawda jest to co kumpel mi mowil ropa do ciagnika gaz do zapalniczek..samochody jezdza tylko na benzynie...;/

                    pomimo tego ponawiam pyt jesli ktos zna kogos dobrego kto zna sie na turbinach z okolic lodzi to niech napisze
                    pozdrawiam

                    Komentarz

                    • Ziomal
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 5841
                      • Octavia I (1U2)
                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez mmisiek86
                      wychodzi na to ze prawda jest to co kumpel mi mowil ropa do ciagnika gaz do zapalniczek..samochody jezdza tylko na benzynie...;/
                      Kolejny który załuje że nie dołożył do TDI albo jeździł do tego samego mechanika co Ty , bo moi znajomi którzy kupili pierwszego TDI to nie zamierzają wrócic do benzyny
                      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                      Jest O1 1.6 BFQ

                      Komentarz

                      • lukas_ig
                        Ambiente
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 230

                        #12
                        Zamieszczone przez mmisiek86
                        wychodzi na to ze prawda jest to co kumpel mi mowil ropa do ciagnika gaz do zapalniczek..samochody jezdza tylko na benzynie
                        Bez obrazy ale lepiej faktycznie sprzedaj to auto bo z takim podejściem to jeszcze dziesięć razy zregenerujesz turbine i nic z tego nie będzie.
                        Zorientowałeś się już jaki rodzaj silnika ustawić w profilu :?: :diabelski_usmiech
                        PerfectService by

                        Komentarz

                        • marekzu
                          L&K
                          • 2007
                          • 1412
                          • Superb II combi (3V5)

                          #13
                          cos sie mi wydaje ze te regeneracje to chyba tylko portfela - mechanik widzi ze trafila sie latwa sztuka to bajer pocisne

                          Komentarz

                          • mario_tg
                            Drive
                            • 2008
                            • 65

                            #14
                            Zamieszczone przez Ziomal
                            Zamieszczone przez mmisiek86
                            wychodzi na to ze prawda jest to co kumpel mi mowil ropa do ciagnika gaz do zapalniczek..samochody jezdza tylko na benzynie...;/
                            Kolejny który załuje że nie dołożył do TDI albo jeździł do tego samego mechanika co Ty , bo moi znajomi którzy kupili pierwszego TDI to nie zamierzają wrócic do benzyny
                            bez urazy koledzy ale mam takie samo zdani. Poprzednio jeździłem fabią ops: 1.9 tdi 101 KM 240NM. po czipie 133KM i 335NM. nie powiem fajnie się jeździło ale prawdziwą frajdę mam dopiero teraz i 100 km/h na II biegu :diabelski_usmiech

                            Komentarz

                            • kruk4
                              Rider
                              • 2008
                              • 656

                              #15
                              mario_tg a jaką frajdę masz jak jedziesz na stacje?
                              OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
                              MOJE CAR AUDIO
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

                              Komentarz

                              • mario_tg
                                Drive
                                • 2008
                                • 65

                                #16
                                fabia paliła w granicach 8l na 100km a ocia około 10 l.na 100 km więc różnica niewielka a zabawa przednia :szeroki_usmiech

                                Komentarz

                                • mmisiek86
                                  Classic
                                  • 2009
                                  • 17

                                  #17
                                  Zamieszczone przez marekzu
                                  cos sie mi wydaje ze te regeneracje to chyba tylko portfela - mechanik widzi ze trafila sie latwa sztuka to bajer pocisne
                                  mechanik w tym momencie bedzie robil za darmo poki zrobi tak zeby chodzil i zebym z czystym sumieniem mogl sprzedac

                                  Komentarz

                                  Pracuję...