[O1] Problem z odpalaniem TDI AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Piotr833
    Classic
    • 2009
    • 19

    [O1] Problem z odpalaniem TDI AGR

    witaj.
  • srubox
    Drive
    • 2007
    • 91

    #2
    [O1] Problem z odpalaniem TDI AGR

    Witam...Mam octavie 1.9 tdi 90km AGR przebieg 369 tys.km...Silnik ogolnie jest w stanie idealnym...nie bierze oleju, ma moc, wszystko cacy...Silnik ma zrobionego chipa oraz zwiekszona dawke rozruchu na cieplym silniku...Problem tkwi w tym ze np.rano odpale, pojade do sklepu(silnik nie ma jeszcze 90 stopni) wroce zgasze i przyjde za 15 minut to auto nie chce zapalic...zauwazylem ze im dluzej stoi tym dluzej trzeba krecic zeby zaskoczyla(czasami lapie dopiero za trzecim razem krecenia po 10s)...natomiast jak silnik nagrzeje sie do 90 stopni pali od strzala...swiece,filtry,zaworek w filtrze,rozrzad wymienione, kat wtrysku idealny...nie wiem juz co sie dzieje;/...pomozcie prosze.

    Komentarz

    • dees
      Ambiente
      • 2008
      • 217

      #3
      A przed wymianą rozrządu był ten problem???
      pzdr SD
      pryncypal

      Komentarz

      • srubox
        Drive
        • 2007
        • 91

        #4
        tak...przed zmianą tez był ten problem.

        Komentarz

        • dees
          Ambiente
          • 2008
          • 217

          #5
          Sprawdz czy nie ma błędów czujników, temp. powietrza, prędkości obr. silnika, nastawnika dawki paliwa. Czy w przewodzie dolotowym do pompy cały czas jest paliwo?
          pzdr.SD
          pryncypal

          Komentarz

          • rob555
            Rider
            • 2006
            • 748

            #6
            a mi to wyglada na nieszczelnosc w paliwie...na poczatek filtr paliwa wraz z plastikowym trojnikiem nowy
            pozdrawiam

            Diagnostyka i tuning
            hybrydowe wtryski i turbiny
            programy na ulice jak i do sportu

            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
            www.tune-up.pl

            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

            Komentarz

            • srubox
              Drive
              • 2007
              • 91

              #7
              wszystko bylo sprawdzane...nie ma zadnych bledow...a o co chodzi z tymi predkościami obr. silnika?...oczywiscie w przewodzie caly czas jest paliwo.

              [ Dodano: Wto 17 Mar, 09 15:34 ]
              filtr jest nowy Bosch a trojnik tez wymienilem na nowy bo mialem troche powietrza w wezyku ale i to nie pomoglo.

              Komentarz

              • dees
                Ambiente
                • 2008
                • 217

                #8
                Dane z czujnika prędkosci obr. decydują o momencie wtrysku.
                pryncypal

                Komentarz

                • srubox
                  Drive
                  • 2007
                  • 91

                  #9
                  Zauważyłem ze po dlugim kreceniu silnik zapali to za autem jest chmura siwego dymu...czyli nazbieralo sie duzo ropy?

                  Komentarz

                  Pracuję...