[O1] problem z obrotami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • woy76
    Drive
    • 2010
    • 58

    [O1] problem z obrotami

    Zamieszczone przez grzes74
    Może coś trefnego zatankowałeś - może wystarczy wyjeździć to co masz w baku, zatankować na sprawdzonej stacji wyjeździć ze dwa baki sprawdzonego paliwa i wszystko wróci do normy?
    To że na dystrybutorze jest oznaczenie że super-duper-pałer wcale nie znaczy że właśnie lejesz eliksir mocy do baku...
    Ostatnie dwa tankowania przed pojawieniem się problemów dokonałem na stacji lukoil. Zalałem 95. Jak miałem Astre to tankowałem tam, albo na orlenie. Nigdy nic się nie działo!

    Żeby wyeliminować podejrzenie trefnego paliwa teraz zatankowałem na BP pełen bak 98. Wyjeździłem połowę i problem cały czas występuje. Zobaczymy jeszcze po kolejnym tankowaniu.

    [ Dodano: Pon 25 Sty, 10 17:30 ]
    Wrzucam film, na którym prezentuje jak pracuje układ wydechowy. Czy to jest normalna praca?

    [youtube]http://www.youtube.com/v/lKBLjwbGVGg&hl=pl_PL&fs=1&rel=0[/youtube]
  • maniek71
    Classic
    • 2008
    • 16

    #2
    [O1] problem z obrotami

    koledzy, szukalem i czytalem poswiecilem na te czynnosci naprawde sporo czasu i koniec koncow zdecydowalem sie na zapodanie nowego tematu bo jakos nie moge znalezc odpowiedzi na moj klopot a konkretnie chodzi o O1 99' AKL 1.6 benzyna 101hp i 212 tys km na zegarze zaraz po odpaleniu na zimno oczywiscie obroty zatrzymuja sie na poziomie ok 900 - 1000 ( a powinno byc chyba mniej ) czasem jednak jest calkiem inaczej tzn. zaczyna sie pompowanie pomiedzy 1200 a 1500 jescze innym przypadkiem jest kiedy zdarzy mi sie za puzno wcisnac sprzeglo a obroty poszybuja w gore to bardzo czesto zatrzymuja sie na 1200 i pompowanie do 1500 czasem po przegazowaniu wracaja do normy, zastanawialem sie nad wymiana przepustnicy ale to spory koszt moj mechanik twierdzi ze to przeplywomierz jednak przed podjeciem jakich kolwiek krokow interwenyjnych postanowilem zasiegnac rady na forum zatem jesli ktos moze udzielic mi odpowiedzi na zadane pytanie pozostane wielce zobowiazany.
    Korzystaj z rad mądrzejszych od siebie, zaoszczędzisz czas i pieniądze.

    Komentarz

    • marek_0_
      Classic
      • 2007
      • 11

      #3
      witam. jestem nowy na forum. kiedyś szukałem przyczyny podobnego zachowania się w moim aucie OI 99'AKL. Proponuję odłączyć przewód od czujnika pompy wspomagania i pojeździć jeden, dwa dni i obserwować obroty. mechanicy twierdzili, że przepustnica, a okazało się że czujnik wysyłał zmienne napięcie co skutkowało falowaniem obrotów. trzeba tylko uważać np. przy parkowaniu, bo gdy pompa będzie pod dużym obciążeniem + światła+wentylator itp...to mogą spaść obroty i może zgasnąć silnik. warto spróbować. czujnik tańszy niż przepustnica.
      marek

      Komentarz

      • bonzo01
        Rider
        • 2009
        • 295
        • Superb II combi (3T5)
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

        #4
        witam. Ja w swojej 1.6 AEE miałem podobny problem kilka dni temu. Udało mi się go opanować, a mianowicie pomogło czyszczenie przepływomierza i oczywiście adaptacja po czyszczeniu. Proponuję tego, koszt znikomy a może pomóc.
        Powodzenia
        MOJA WYMARZONA KOCHANKA
        tymczasowy dupowóz
        następnie kochanka
        zaczęlo się od

        Komentarz

        • gregor6
          Rider
          • 2008
          • 488
          • Volkswagen

          #5
          maniek71, Widocznie źle szukałeś, bo akurat na ten temat to na forum jest tona tematów.
          Zamieszczone przez bonzo01
          czyszczenie przepływomierza
          Chyba chodzi Ci o czyszczenie przepustnicy

          Komentarz

          Pracuję...