Prosze o analize logow

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 1,9TDIMAX
    Drive
    • 2010
    • 53

    Prosze o analize logow

    pajczaki, jakiej dlugości śruby zastosowałeś? Pamiętasz może jaka jest grubość kielichów? Przymierzam się do zastosowania nitonakrętek nierdzewnych w kielichach zamiast śrub na wylot.

    TOMMI-ASV, osłona silnika? Masz na myśli wygłuszenie maski? Wejdzie. U mnie nie ma ale wejdzie.
    Chyba że masz na mysli plstikową oslonę silnika. Też wejdzie. Tak jest u mnie. Rozpórka nie jest przykręcona tylko przyłożona na kielichy.
  • boozee
    Rider
    • 2008
    • 347

    #2
    Prosze o analize logow

    Witam.
    Problem polega na tym , ze auto muli pomiedzy 2.5 a 3tys.obr., z logow dopatrzylem sie zanikow wartosci przeplywomierza. PSJ nie uprawiany.
    Dzieki. http://rtnet.pl/vaglog/boozee15_1355.html
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

    Komentarz

    • cysterniarz
      RS
      • 2008
      • 1887
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      boozee, a gdzie te logi ?

      Komentarz

      • boozee
        Rider
        • 2008
        • 347

        #4
        cysterniarz, sorki zapomnialem dodac
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          trochę niestabilne te wartości przepływki ale mam małe wątpliwości czy to akurat powoduje mulenie auta. Rozumiem gaz był do oporu.

          Proponuję odepnij wtyczkę od przepływomierza, wtedy komp ustabilizuje sobie wartości na 550mg auto będzie miało ciąg może nie taki jak ze sprawną przepływką ale równomierny i zobaczysz czy zmuli w zakresie 2,5-3tys obr.

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            Muli bo akurat w tym momencie n75 zbija cisnienie i robi to zbyt gwaltownie i z 1 bara leci do 0,8 zamiast na 0,9.
            Pomimo tego przeplywomierz nie ucina dawek paliwa.
            Ale co mnie zastanawia to dlaczego przeplywomierz w wartosciach zadanych ma taki dziwny rozrzut. 800,795,800,795,810,815... jakis taki jego urok.
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • boozee
              Rider
              • 2008
              • 347

              #7
              cysterniarz, bradley, to, co mam w takim razie zrobic, zeby czegos wiecej sie dowiedziec?

              [ Dodano: Wto 08 Wrz, 09 16:35 ]
              cysterniarz, juz kiedys odpinalem przeplywke i jechal jak sdi.
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

              Komentarz

              • sh3v
                Rider
                • 2008
                • 410

                #8
                Proszę o analizę logów kumpla z paska 1.9 130km. Chodzi głównie o to czy wszystko ok. W jakim stanie turbo czy dobrze dziala, przepływka. z góry wielkie dzięki.

                Logi:


                Komentarz

                • boozee
                  Rider
                  • 2008
                  • 347

                  #9
                  sh3v, przydalaby sie jeszcze grupa 8 (dawka paliwa), a tak w ogole to logi robi sie od 1400 obr/min
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Po tym co jest, to wyglada ze jest dobrze
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • Michał G
                      Drive
                      • 2008
                      • 95

                      #11
                      Witam. moge prosić o pomoc w analize logów?? logi są wykonane tylko do 3000 rpm bo wiecej nie udaje sie już uzyskać ( notlauf).
                      19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
                      P3130 - 35-10 - - - Intermittent
                      17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
                      P1557 - 35-10 - - - Intermittent

                      W czerwcu była czyszczona turbina, w sierpniu układ dolotowy wraz z kolektorem.
                      Do tej pory silnik wchodził w tryb awaryjny bez zapisywania błędu17965.

                      RTNET - Software House. Zajmujemy się integracjami i produkcją oprogramowania.

                      RTNET - Software House. Zajmujemy się integracjami i produkcją oprogramowania.

                      RTNET - Software House. Zajmujemy się integracjami i produkcją oprogramowania.

                      silnik ASV 2005 rok
                      Z góry dziękuje za pomoc

                      Komentarz

                      • bradley
                        L&K
                        • 2008
                        • 1465

                        #12
                        Kierownice najprawdopodobniej stoja.
                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                        Komentarz

                        • Michał G
                          Drive
                          • 2008
                          • 95

                          #13
                          kierownice są raczej dobre, turbo było czyszczone mieszek też i sztanga chodzi płynnie moim zdaniem, bez problemu palcami chodzi w pełnym zakresie

                          Komentarz

                          • Nabuch
                            Drive
                            • 2009
                            • 65

                            #14
                            Jeżeli jesteś pewny że to nie turbo to zawór albo wężyki. Zrób test 011 w basic setings i zobacz czy zmienia Ci ciśnienie przy zmianie stanu zaworu czy nie chociaż wątpię. Spróbuj rozpiąć wężyki i zaciągnąć powietrze ustami i zobacz czy sztanga pójdzie w dół ewentualnie zrób to jakąś większą strzykawką. Może nawet lepsza byłaby strzykawka żeby zaciągnąć na jakąś wartość i sprawdzić czy nie opada sztanga . Zawór możesz sprawdzić ponownie rozpinając wężyki i robiąc test znow w 011 bs i sprawdzając czy będziesz wyczuwał że pojawia się podciśnienie na wężyku. Dziwne że masz obydwa te błędy , może masz gdzieś nieszczelność na wężyku bo masz zła regulacja jest na obydwu rzeczach sterowanych z podciśnienia. Chyba zacząłbym od sprawdzenia szczelności węży i podciśnienia z pompy .Co do samego turbo to nigdy nie wiadomo ...EGR sprawdzisz w grupie 003 w basic setings powinieneś widzieć zmiany wartości z przepływu powietrza . Ja miałem zmiany od 275 do 400 nie wiem jak będzie u Ciebie. Możesz zrobić analogiczny test jak w przypadku gruszki .Czyli odpinasz wężyk i sprawdzasz czy raz masz podciśnienie a innym razem go nie masz. Dodatkowo przy przerzucaniu przynajmniej u mnie słychać dźwięk jakby z membrany która zmienia swój stan lub coś podobnego Powodzenia...

                            Komentarz

                            • Michał G
                              Drive
                              • 2008
                              • 95

                              #15
                              Wielkie dzięki za odpowiedz na wysokim poziomie, dziś zrobiłem z bratem, BS 003 i dawka powietrza zmienia się od 160 na otwartym erg do 900 przy zamkniętym loga wrzucę jutro, bo nie mam jeszcze ściągniętych logów z laptopa. Na pierwszy rzut oka na wężyki można mieć do nich zastrzeżenia, bo w miejscach gdzie są mocowane są lekko wytarte, planuje wymianę węży na nowe tylko zastanawiam się jak się do tego najlepiej zabrać i tu mam pytanie do was czy jest w sprzedaży zestaw gotowych węży czy kupować na „ metry” i składać po jednym?

                              Komentarz

                              • Nabuch
                                Drive
                                • 2009
                                • 65

                                #16
                                Zamieszczone przez Michał G
                                czy jest w sprzedaży zestaw gotowych węży czy kupować na „ metry” i składać po jednym?
                                Kupuj na metry i się nie zastanawiaj -ściągasz jeden wężyk przystawiasz do tego zakupionego tniesz i masz ładny wężyk. Dodatkowo przydałoby się go opalić żeby oplot się nie strzępił . Aha jedna uwaga uważaj przy zdejmowaniu bo niestety trzymają się czasem dosyć mocno a elementy plastikowe -trójniki łączki i króćce zaworków są kruche i łatwo je urwać . Ja złamałem trójnik a wierz mi nie jest łatwo go dostać -przynajmniej w sklepach motoryzacyjnych w mojej okolicy. Aha takie mocno trzymające się dobrze się wyciąga kręcąc nimi.

                                Komentarz

                                • boozee
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 347

                                  #17
                                  Nabuch, to moze kolega cos powie na temat moich logow?
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

                                  Komentarz

                                  • Nabuch
                                    Drive
                                    • 2009
                                    • 65

                                    #18
                                    Zamieszczone przez boozee
                                    Nabuch, to moze kolega cos powie na temat moich logow?
                                    Niestety jestem cienki w temacie. Z tego co już czytałem o naszych silnikach to nie są one zbyt ciekawe do diagnostyki. Porada dla kolegi wcześniej tylko na podstawie własnej autopsji. Możesz spróbować porównać z moimi logami ale są trochę stare i jeszcze przed regeneracją turbo więc nie za wiele wywnioskujesz .
                                    logi

                                    Komentarz

                                    • Michał G
                                      Drive
                                      • 2008
                                      • 95

                                      #19
                                      jeszcze raz dziękuje za pomoc, wezme sie za to jak będe miał troche wiecej czasu i zdrowia, zaczne od węży i zaworków a z resztą zobaczymy czy to cos pomoże jak nie to będe szukał dalej aż pewnie i tak dojde do turba
                                      pozdrawiam i dziekuje!

                                      Komentarz

                                      • boozee
                                        Rider
                                        • 2008
                                        • 347

                                        #20
                                        siema.
                                        Odswieze troche tego kotleta bo juz mnie cholera bieze, bo nikt nie wie co i jak z moim autem.Jeden mechanior kazal zaslepic EGR-ale do jasnej cholery po co, drugi mowi,ze wedlug niego wszystko jest ok, nawet gdy wydrukowalem logi dynamiczne i pokazalem mu czarne na bialym gdzie muli to nie wiedzial o co kaman. Dzis doczytalem na forum, jak sie sprawdza mieszek tzn. odpiac przewod od n75,ktory idzie do mieszka i zassac powietrze. Tak tez zrobilem i sztanga rusza sie 2 moze 3mm i wraca(chodzi dosc ciezko ale w calym zakresie ruchow tak gdzies do 2 cm.Moglby ktos sie wypowiedziec?Logi sa na pierwszej stronie.
                                        dzieki
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

                                        Komentarz

                                        Pracuję...