Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.8 TSI - drgania silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.8 TSI - drgania silnika

    Hi...
    Zamieszczone przez Marx
    sprawa jest prosta: alarm fabryczny to taki ktory jest zgodny z instrukcja. Moze niech zglosi usterke ze nie dziala czujnik przechylu Generalnie wydaje mi sie ze alarm powinien byc jako trzyliterowy kod w ksiazce serwisowej, jesli nie ma to sprawa jest oczywista. No chyba ze to dealer wypelnia ksiazke...?

    Apropo czytania instrukcji: wyczytalem ze w O1 jest funkcja ktora po przycisnieciu kierunkowskazu ale nie do konca wlacza ten kierunkowskaz ale na chwile. Niestety nie umiem tego uzyskac.
    Jest i działa. Na postoju przechyl dźwignię z wyczuciem - zanim zaskoczy zatrzask już zaczynają mrugać kierunki. Mrugają tak długo jak długo "napierasz" dźwignię. Korzystam z tego na autostradzie. wolę to niż w O2 (którą też jeżdze) 3krotne mrugnięcie.

    Pozdrawiam....

  • #2
    1.8 TSI - drgania silnika

    witam, pytanie do posiadaczy 1.8 TSI - czy przy bardzo delikatnym przyspieszaniu na IV i V biegu w granicach 2000 - 2300 obr. macie delikatne drgania silnika czy nie ? Ja tak mam , ale jak dodaje gazu zdecydowanie to takie cos nie występuje, podobnie jak przyspieszam tempomatem to tez nie .

    Komentarz


    • #3
      Moim zdaniem to pracuje koło dwu masowe, Przynajmniej sobie to tak tłumacze.
      Zobaczę jak będę wracał z pracy .
      Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Psycho Dad
        Moim zdaniem to pracuje koło dwu masowe, Przynajmniej sobie to tak tłumacze.
        Zobaczę jak będę wracał z pracy .
        Mogę się mylić, ale w benzynie dwumasa chyba nie występuje?
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz


        • #5
          Witam,
          Ja niedawno miałem dokładnie tak samo po zatankowaniu 95 na Statoil. Jak wlałem V-Power'a problem ustąpił...

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez kowal 2002
            Zamieszczone przez Psycho Dad
            Moim zdaniem to pracuje koło dwu masowe, Przynajmniej sobie to tak tłumacze.
            Zobaczę jak będę wracał z pracy .
            Mogę się mylić, ale w benzynie dwumasa chyba nie występuje?

            A co dwumasa tylko w TDI ? W tym silniku tez jest
            Wyczuwalne są bardzo delikatne drgania ... ale całkiem o charakterze neutralnym nie niepokojącym

            A 98 tankujecie czy 95 ?
            Ja zalewam BP95 ... ale 4000km zrobiłem na Vpower99+
            Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

            Komentarz


            • #7
              u mnie też są wyczuwalne te drgania. Tak jak napisał Psycho Dad też uważam że mają one charakter neutralny. Być może jest to uzależnione od skrzyni biegów, gdzie 6 bieg dobrze funkcjonuje w dużym zakresie obrotów, a niższe służą wyłącznie do przyśpieszania.

              Komentarz


              • #8
                W takim razie nie musze się stresować , jeśli nie tylko u mnie to wystepuje

                Komentarz


                • #9
                  hej,

                  ja też to zauważyłem. To widocznie typowe dla tych silniczków przy 6 biegowej skrzyni.

                  Komentarz


                  • #10
                    U mnie też to występuje, a wystąpiło też kilka razy na wolnych obrotach po odpaleniu autka. Testowałem też innego 1.8 TSI i u niego to nie występowało. Raczej nie będę tego bagatelizował. Miałem 1.8 T i takich numerów nie było. Zastanawiam się czy nie jest to wina jakiegoś zaworu od doładowania, gdyż dziwnym jest fakt, że występuje tylko w zakresie ok. od 1800 do 2100 obr/min?? :shock:
                    1.8 TSI - 160KM

                    Komentarz


                    • #11
                      cos nie halo z tymi silnikami TSI, to olej to jakies stuki i drgania ...
                      Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                      Komentarz


                      • #12
                        To są tak małe drgania że dopiero po dłuższym okresie się je wyczuwa.
                        Zauważyłem też że zależny od paliwa. Ostatnio zmieniłem stacje i drgania są prawie nie wyczuwalne.
                        Moim zdaniem tak pracuje koło dwu-masowe, przy tych obrotach tak wygląda jego praca.


                        Ja jeśli przyspieszam z tych obrotów ... to bardzo delikatnie lub redukuje bieg.
                        A schodzę już w strefę 4 bieg >45 km i 5 bieg >65 ale 6 juz nie schodze tak min 100 i to bardziej dla testu. W tłoku fajnie schodzi spalanie.
                        Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                        Komentarz


                        • #13
                          To i ja zapisuje się do klubu. Drgania dokładnie takie jak opisane w pierwszym poście.
                          Byłem nawet w serwisie ale zgodnie z przewidywaniami nic nie znaleźli
                          Tankuje cały czas 95 na Shellu. Zobaczymy jak będzie na V-Power.

                          Komentarz


                          • #14
                            Jeździłem na v power racing 99+ jak była mniejsza różnica w cenie .
                            Dla mnie szkoda kasy brak różnicy tak samo jak dla benzyny 98.
                            Bardzo mała różnica i zauważalna dopiero przy prędkościach rzędu 180Km/h


                            Jak ktoś nie rozumie powstawania tych drgań niech wsiądzie do zwykłej benzyny
                            i przy 20km/h wrzuci 3 bieg i wciśnie gaz do dechy.
                            Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                            Komentarz


                            • #15
                              Niestety, nie występujo to przy wciśniętym gazie do dechy, a przy baaardzo wolnym przyspieszaniu. Pozatym 2000 obrotów nie jest tak straszne dla silnika Po trzecie przy moim poprzednim 1.8T nic takiego nie występowało
                              1.8 TSI - 160KM

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Psycho Dad
                                Jak ktoś nie rozumie powstawania tych drgań niech wsiądzie do zwykłej benzyny
                                i przy 20km/h wrzuci 3 bieg i wciśnie gaz do dechy.
                                bracia traktorzyści rozumieją :szeroki_usmiech
                                saport techniczny baj DGW
                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                była BXE '08 190kkm
                                no i nie ma :-)

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez buzisylwek
                                  Niestety, nie występujo to przy wciśniętym gazie do dechy, a przy baaardzo wolnym przyspieszaniu. Pozatym 2000 obrotów nie jest tak straszne dla silnika Po trzecie przy moim poprzednim 1.8T nic takiego nie występowało

                                  A stare 1.8T ma koło dwu-masowe ?

                                  Dokładnie ... ropniaczek to dopiero ma delikatne drgania
                                  Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Ani stare, ani nowe niema Więc napewno to nie dwumasa.

                                    [ Dodano: Pon 12 Kwi, 10 14:02 ]
                                    Więc wszystko jest już jasne :lol: Było to wynikiem oprogramowania. Skoda opracowała nowy. Uaktualniłem softa w ASO i wszystko wróciło do jak najlepszej normy
                                    1.8 TSI - 160KM

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      drgania 1.8 tsi

                                      Witam, jestem tu nowy. Szkodnika 1.8 tsi kombi posiadam od 08.2010. U mnie drgania wyczuwalne na siedzeniu kierowcy wystepuja prawie zawsze po odpaleniu auta. Trwają ok. 30 -40 s i samoistnie znikaja. Nie pojawiają się już później podczas jazdy.
                                      były: Fiat 126p (wersja exportowa do Szwajcarii (!), po dziadku), Polonez Atu i Caro, Volvo 360 2.0 GL, Nissan Primera Combi 2.0 SLX, jest Szkodnik

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Hej

                                        wiele w tym temacie zostało już napisane ale mam pytanie do osób bardziej doświadczonych.Mój problem wygląda bardzo podobnie tzn. drgania występują najbardziej na IV biegu pomiędzy prędkością 50 - 60 mam wrażenie że przy wciskaniu gazu jest pewnego rodzaju dziura w gazie.Pytanie czy ten problem zbagatelizować czy drążyć dalej?? Zmiana paliwa na 98 w moim wypadku nic nie dała pytanie co dalej robić przebieg 149 tyś

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez misiek180601
                                          drgania występują najbardziej na IV biegu pomiędzy prędkością 50 - 60
                                          Nie wyczuwam tego, może dlatego, że nigdy nie jeżdżę w tym zakresie prędkości na IV biegu. Według mnie, to za mała prędkość i za niskie obroty silnika na IV bieg, choć oczywiście podpowiadacz na maxi docie twierdzi co innego
                                          Maciek
                                          terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                                          Zapraszamy....

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X