Czy chodzi o takie kierownice?
Problem z serwisem
Zwiń
X
-
Problem z serwisem
Witam
Mam problem z serwisem skody, w związku z awarią jaka nastąpiła w mojej nowej OCTAVI II FL 1.8 TSI po przejechaniu 7800 km. Najpierw zaczęła się palić kontrolka składu spalin – nie odczuwałem różnicy jeśli chodzi o spadek mocy – taki może być skutek uboczny palenia się tej kontrolki, założenie serwisu. Podjechałem do serwisu, po kilku godzinach walki z silnikiem nie udało się nic zrobić, stwierdzono że jest to czujka składu spalin i trzeba ją wymienić. Poczekałem na czujkę około jednego tygodnia, znowu podjechałem do serwisu, wymieniono czujkę, trwało to około 3 godziny, nie dało to pozytywnych rezultatów, kontrolka się nadal paliła. Mechanicy ściągnęli górną pokrywę silnika -kolektor ssący i w końcu wykryto usterkę – pęknięte cięgno kolektora ssącego. Mam dwa rodzaje pytań:
Techniczne:
Czy przy pękniętym cięgnie kolektora ssącego można swobodnie jeździć, bez żadnych skutków ubocznych i nie odczuwając tego w pracy silnika ?
W związku z gwarancją Skoda:
Samochód jest w serwisie prawie trzy tygodnie. Serwis czeka na część – cały element, kolektor ssący. Wg gwarancji na wymianę skoda ma 30 dni (II. 3. „W przypadku gdy zajdzie koniczność sprowadzenia części zamiennych od producenta maksymalny czas naprawy może wynieść 30 dni). Co po upływie tego terminu? Jakie mam prawa i możliwości?
[ Dodano: Wto 15 Wrz, 09 22:43 ]
Zamieszczone przez dmxvgoWitam
Mam problem z serwisem skody, w związku z awarią jaka nastąpiła w mojej nowej OCTAVI II FL 1.8 TSI po przejechaniu 7800 km. Najpierw zaczęła się palić kontrolka składu spalin – nie odczuwałem różnicy jeśli chodzi o spadek mocy – taki może być skutek uboczny palenia się tej kontrolki, założenie serwisu. Podjechałem do serwisu, po kilku godzinach walki z silnikiem nie udało się nic zrobić, stwierdzono że jest to czujka składu spalin i trzeba ją wymienić. Poczekałem na czujkę około jednego tygodnia, znowu podjechałem do serwisu, wymieniono czujkę, trwało to około 3 godziny, nie dało to pozytywnych rezultatów, kontrolka się nadal paliła. Mechanicy ściągnęli górną pokrywę silnika -kolektor ssący i w końcu wykryto usterkę – pęknięte cięgno kolektora ssącego. Mam dwa rodzaje pytań:
Techniczne:
Czy przy pękniętym cięgnie kolektora ssącego można swobodnie jeździć, bez żadnych skutków ubocznych i nie odczuwając tego w pracy silnika ?
W związku z gwarancją Skoda:
Samochód jest w serwisie prawie trzy tygodnie. Serwis czeka na część – cały element, kolektor ssący. Wg gwarancji na wymianę skoda ma 30 dni (II. 3. „W przypadku gdy zajdzie koniczność sprowadzenia części zamiennych od producenta maksymalny czas naprawy może wynieść 30 dni). Co po upływie tego terminu? Jakie mam prawa i możliwości?
-
Komentarz