Jedyne co mi przychodzi do głowy (zakładając, że to tuning) to, że ktoś chciał uzyskać w miarę płaski wykres rozwijanej mocy w zaresie 2-4 krpm. Tylko po co :shock:
nie, nie to jest ewidentny fakap wynikający z... czegoś
Od 3 tygodni jestem użytkownikiem Skody Octavii kombi 1.9 TDI z 2003 i już pojawił się pierwszy kłopot a mianowicie problem z blokadą kierownicy.Po zaparkowaniu auta i wyjęciu kluczyka przekręciłem kierownicę.Kierownica zablokowała się prawidłowo jednak teraz nie mogę zdjąć tej blokady w żaden sposób.Energiczne ruszanie kierownicą po wcześniejszym włożeniu kluczyka do stacyjki w ogóle nie pomaga.Dodatkowo co oczywiste nie mogę przekręcić stacyjki.Czytałem na forach o innych samochodach że może to wina zapadek w stacyjce i że można próbować odkręcać osłonę kierownicy,bawić się drucikami,dorabiać klucze czy starać się walczyć z kołem kierownicy aż zaskoczy z różnym przeważnie marnym skutkiem Z podobnym problem w skodach się jeszcze jednak nie spotkałem.Bym był bardzo wdzięczny za pomoc z tym dość uciążliwym problemem.Nie mam bowiem nawet możliwości by podjechać do jakiegokolwiek warsztatu gdyż octavia jest w tej chwili uziemiona.
Hmm miałem tak kiedyś w escorcie:P Wystarczyło trochę pokręcić kluczykiem i kierownicą ( w miarę możliwości - w końcu jest zablokowana) i w końcu odpuściło. Spróbuj pomanewrować kluczykiem przekręcając go o 1/8 - 1/6 obrotu a w koncu blokada odpuści
Komentarz