No wiec nie wiem, czemu niektorzy twierdza, ze umiejscowienie/ulozenie turbo w octavii 1 tdi sprzyja zapiekaniu sie kierownic. Widocznie, jak wspomnial misiekWAW, to po prostu bzdura. No ale to OT
to może zapytaj tych co tak twierdzą, ale generalnie nie opierałbym się na ich zdaniu bo odpowiednie silniki są identyczne niezależnie od budy, w których są zamontowane, a że sprężarki są umiejscowione różnie w RÓŻNYCH SILNIKACH to już inna sprawa.
a jeszcze inna to to, jaki wpływ na zapiekanie kierownic ma umiejscowienie sprężarki :roll:
Posiadam Skodę Octavia II 1,9 TDI od niedawna. Zauważyłem problemy z rozruchem przy ciepłym silniku.Podczas zapłonu po dłużym okresie postoju pali na dotyk, a jak dojdzie do temperatury 90stopni to muszę dłużej kręcić!!
Mam pytanie czy ktoś ma taki problem lub wie coś na ten temat?
Komentarz