[O2] Grzechotanie silnika FSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kacpero1985
    Classic
    • 2010
    • 6

    [O2] Grzechotanie silnika FSI

    Zamieszczone przez aras_
    siedzenia w tyle wydają mi się, że są w octavi po lifcie trochę pod innym kątem niż w tej sprzed liftu
    tak jest
  • ASGARD
    Ambiente
    • 2008
    • 123

    #2
    [O2] Grzechotanie silnika FSI

    Panowie mam problem szukałem u nas ale niema rozwiązania na to co poszukuje.A wiec mam taki problem ze jak jadę swoja octą to wrzucam byle jaki bieg (po rozpędzeniu na obrotomierzu jest ok 3000 rpm ) zaczynam dawać gazu nie powoli ale tak dynamicznie i on mi zaczyna grzechotać czy bulgotać ,jakby za niska prędkość była samochodu i męczył się jakbym nie wiem jakie ciężary wiózł tym samochodem ..Tak się zachowuje i takie mam odczucie po tych odgłosach z pod maski.Czytałem już dużo na necie o spalaniu stukowym silnika i jakie paliwo powinno sie lac dla tego typu silników a jeżdże na 95 jak fabryka podaje Prosze o jakieś rady
    CO NOWE AUTO TO NOWE..ALE MONDEO TEZ BYLO DOBRE

    Komentarz

    • luks
      Ambiente
      • 2009
      • 240

      #3
      no to chyba do diagnozy trza by zalać jakąś lepszą zupą :]
      u mnie dzwonienie znikło na lepszym paliwie, a co ciekawsze - praktycznie znikło po powrocie do 95 [jakby czujnik(i) się 'ocknął']
      i tak będę musiał pogrzebać przy tych czujnikach, ale przynajmniej wiadomo, w którym kościele dzwoni ..
      skoda
      fuckyeah!

      Komentarz

      • ASGARD
        Ambiente
        • 2008
        • 123

        #4
        Dobra to sprawdze ale czy moze byc jakas inna przyczyna tej rzeczy ?
        CO NOWE AUTO TO NOWE..ALE MONDEO TEZ BYLO DOBRE

        Komentarz

        • El Zygmunto
          Elegance
          • 2008
          • 838

          #5
          W Twoim silniku był swego czasu problem z softem. Serwisy wgrywały nowe oprogramowanie. Może poszukaj w tym kierunku i jeśli regularnie serwisujesz auto w ASO to ich pociśnij.
          Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422

          Komentarz

          • ASGARD
            Ambiente
            • 2008
            • 123

            #6
            dobra ...jestem po 1000 km i co mnie zdziwilo ..
            Panowie czy jest to mozliwe aby silnik po 15 tys mogl spalic tyle oleju az do minimum z MAX na bagnecie ...Nastepnie co mnie zdziwilo zanim doszlem do tego to to ze jak tylko odpalilem silnik chodzil jak traktor nie grzechotal tylko jak traktor .Po pelnej nocy na parkingu strzezonym.Dzwonie do service w szczecinie i koles mi mowi ze to normalne :shock: dobra i mowil abym dolal oleju i sprawdzil.Nastepnie dzwonie do mojego service i mowie mu co mam i ze tak jak gadalem w szczecinie a on ze to normalne :shock: ..Wiec albo ja sie nieznam na autach albo jestem zacofany wg mnie nie jest mozliwe aby tyle wessal oleju po takim przebiegu.I czy ktos mi odpowie czy to jest naprawde mozliwe ze to przez olej zaczol tak pracowac .Acha zalalem tez paliwo 98 :shock: .No i teraz juz niewiem co robic czy czekac az mi znow spali olej i wtedy do service stawi :?: ac auto ??
            CO NOWE AUTO TO NOWE..ALE MONDEO TEZ BYLO DOBRE

            Komentarz

            Pracuję...