_tm_, Za kazdym razem podajesz przy logowaniu telefonu do navi ?? Bo z tym jest problem, ze aby nie trzeba bylo podawac przy rSapie to trzeba go wylaczyc, a glupi Orange zablokowal taka mozliwosc
koniec żarnika czy przetwornicy?
Zwiń
X
-
koniec żarnika czy przetwornicy?
Mam pewien problem z moimi oryginalnymi ksenonami.
Mianowicie zaczął mi mrugać lewy ksenon (żarnik). Wyjąłem bezpiecznik, włożyłem z powrotem i było ok przez jakiś tydzień.
Teraz dla odmiany zaczął mi czasem mrugać prawy a na dodatek świeci na żółto - mocno żółto...
Powiedzcie czy żarniki się kończą czy może wina np. przetwornicy? A może coś innego?
Słyszałem, że koniec żarników objawia sie świeceniem na fioletowo, natomiast mój świeci na ten mocny żółty kolor jak zwykła żarówka i to tania i kiepska...Było 122KM, 266Nm - jest 138KM, 326Nm
-
-
Witaj, Tez mi tez jakis czas temu zapala sie i gasl az wkoncu zgasl zupelnie. Po wymianie na nowy zarnik problem ustal.
Koles w Emidzie powiedzial ze jak tylko pamieta to wymieniali tylko raz przetwornice ale gosciu mial dzwona autem i sie im nie przyznal ( robil je gdzies indziej ) a tak to tylko zarniki
Komentarz
-
-
Mruganie zazwyczaj oznacza koniec żarnika. Zmiana barwy dochodząca do fioletowo czerwonej to samo.
Moim zdaniem zmienić żarniki na nowe i będzie ok.
Mi mrugały i barwa się zmieniła, w nocy to myślałem ze jestem ślepy - halogeny lepiej świeciły :lol: . Zmieniłem i nastała jasność - jeździ się luksusowo :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Dzisiaj zamieniłem miejscami żarniki i niestety to raczej na pewno wina żarników a dokładniej ich końca.
Dodatkowo VAG pokazuje błąd 01344.
Wie może ktoś co to oznacza?
Ps. dodatkowo jest opisane: 16-00 signal outside specification
Wie ktoś o co chodzi/Było 122KM, 266Nm - jest 138KM, 326Nm
Komentarz
-
Komentarz