eeee tam, normalna jazda, przed radarem zwalniamy a za ognia
Problem z pilotem centralnego
Zwiń
X
-
Posiadam jednego pilota ,samochód nabyłem 2-wa miesiące temu 1,9 tdi z 1999roku 90koni . Wymieniłem baterię bo mogłem otworzyć dopiero gdy byłem blisko . Baterię włożyłem prawidłowo po zamontowaniu baterii dioda która wcześniej świeciła po naciśnięciu teraz świeci cały czas .Centralka się nie odzywa. Pilot w kształcie owalu z dwoma przyciskami ,na górze dioda.
[ Dodano: Pon 05 Paź, 09 20:57 ]
Zamieszczone przez PAOLO ESCOtak istnieje możliwość zaprogramowania nowego pilota....skąd wiesz że akurat wysiadł pilot...? masz zapasowy próbowałeś drugim???? jakie sa objawy , że nie działa czy centralka sie odzywa?Załączone pliki
Komentarz
-
-
cześć elektryk ze mnie marny :P , ale pewnie ci Koledzy podpowiedzą z forum dokładnie...po pierwsze nie powinna sie świecić ta dioda.....a ta bateria napewno była odpowiednikiem tej co zmieniłeś? takie same wymiary i parametry??? mi to wyglada na to jak byś miał w pilocie mikrostyk zblokowany (ten przycisk pod gumowym miejscem gdzie naciskasz) lub uszkodzony...ja kiedyś taki zmieniałam..groszowa sprawa....pilot raz działał raz nie ...mozna te mikrostyki dostać w sklepie z elektroniką bez problemu...trzeba było cisnąć żeby zaskoczył...albo sie tylko dioda swieciła i nic....trudno tak Tobie doradzić nie widząc...co do zaprogramowania pilota...do centralki...to jest to przeważnie kombinacja przycisków, kliknięć..i przytrzymań....ale jak to jest w danym modelu, czyli Twoim to nawet nie mam pojecia :roll: trzeba wg mnie żebyś podjechał do gościa który zakłąda najlepiej alarmy...myślę że dla niego bedzie to chwila...no i spróbował bym odłaczyc na chwilę akumulator i ponowanie go podłaczyć....ale ta dioda ma sie nie świecić....pilot powinien wtedy zaskoczyć bo jakoś nie wierzę , że sie sam rozprogramował....niestety nic innego do głowy mi nie przychodzi....sprawdź te mikrostyki pod przyciskami....mozna je spokojnie precyzyjnie wylutowac i wlutowac nowe jak tak zrobiłem i miałem wszystko OK...bo skoro wszystko było dobrze aż do czasu gdy nie ruszałeś pilota....to i przyczynę nalezy szukac w pilocie....a świecąca dioda świadczy że gdzieś coś styka.....może cos styka na płytce...? ...albo poszedł mikrostyk i robi zwarcie... :?
[ Dodano: Pon 05 Paź, 09 21:48 ]
...własnie pod gumowymi przyciskami masz te mikrostyki...sprawdź czy są ok i czy nie robi, żaden zwarcia lub czy nie dociska coś do płytki z elektroniką i nie powoduje świecenia diody.......
...jeśli to nie pomoże ...to najlepszy bedzie dobry gosciu od zakładania centralnych ...elektryk...no ew bez bawienia sie można podejść do sklepu kupic zwykłą centarlke za 200 zł z nowymi pilotami i wpiac ją w miejsce starej o ile wejścia wiązek bedą takie same i tez powinno działąć wszystko...ale to w sumie samemu jak ktos nie wie odradzam...lepiej żeby to ten gosciu "fachowiec" juz zrobił ... :PPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Spróbuj nacisnąć przycisk pilota i otworzyć auto z klucza, powinno pomóc. Ale przede wszystkim musisz doprowadzić pilota do stanu używalności - rozebrać, przeczyścić styki, ustawić je dokładnie na swoich miejscach. Nie ma możliwości, żeby Ci się dioda stale świeciła, to może świadczyć o źle ułożonych stykach lub o ich uszkodzeniu. PROGRAMOWANIE NOWYCH PILOTÓW JEST BARDZO DOKŁADNIE OPISANE NA FORUM :roll: POSZUKAJ :wink:
A jak Ci się nie chce lub nie możesz znaleźć to zaglądnij TU http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#386833Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.
Komentarz
-
-
Świecenie diody wskazuje na usterkę pilota.Ze zdjęcia wnioskuję,że pilot posiada styki z gumy przewodzącej.Jeżeli tak,to przemyj miejsca styku gumki z płytką drukowaną.Po jakimś czasie mogą się tam przykleić kawałki gumki i powodować zwieranie druku na płytce.Jeżeli są styki typu switch to sprawdź czy któryś nie pozostał wciśnięty.
Komentarz
-
-
witam
Mam skodę octavie z 2000r SLX 1.9 TDI 110 KM (centralny zamek, immobilizer, elektryczne szyby, alarm są fabryczne) i mam problem z moim pilotem do centralnego zamka. Centralny działa tylko i wyłącznie po przekręceniu kluczyka w drzwiach samochodu. Pilot nie działa od momentu zakupu samochodu, sprzedający powiedział iż może to być winna słabych baterii. Baterie wymieniłem u zegarmistrza i nic to samo nie otwiera ani nie zamyka drzwi samochodu.
Pilot jest wbudowany w główkę od kluczyka, po naciśnięciu jednego z guzików w pilocie zapala się dioda czerwona i poza tym kompletnie brak reakcji centralnego na pilota. Więc co jest nie tak. Czy wysiadł pilot czy może coś w samochodzie jest nie tak z centralką. Poniżej zamieszczam zdjęcie kluczyka i mam tylko jego nie posiadam drugiego kompletu kluczyków.
Szukałem rozwiązania na innych forach m.in: na
Witam! Na początek, ponieważ to mój pierwszy post, gratulacje! Forum to naprawdę kawał dobrej roboty! A teraz do rzeczy. Poprzedni właściciel mojego paska, po nieudanej (na szczęście) kradziezy, wymienił uszkodzoną stacyjkę oraz zamek w drzwiach kierowcy. Po wymianie dostał nowe 2 kluczyki (scyzo...
ale żaden ze sposobów podanych tam nie zadziałał. Czy jest jakiś sposób sprawdzenia pilota czy nadaje jakieś sygnały. Proszę o pomoc co jest nie tak. PozdrawiamZałączone pliki
Komentarz
-
-
witam czyli mam włożyć kluczyk do stacyjki z naciśniętym guzikiem (otwierania bądź zamykania) bo tylko wtedy dioda pali się mi na stałe i dalej pościć, nacisnąć, puścić, nacisnąć, puścić i nacisnąć i wtedy kierunki powinny się załączyć i po ty wyjąć kluczyk ze stacyjki i powinno być ok czy tak dobrze zrozumiałem
Komentarz
-
-
Poczytaj sobie o moim przypadku. Jest taki sam
Ja po mimo tego, że poprawiłem kable, mikrostyki to nadal nie działa mi pilot.
Teraz chyba założę sobie autoalarm z centralnym a przy okazji będę miał scyzoryki Bo moja cierpliwość jest już na wyczerpaniu.
Ewentualnie poluję na okazję, żeby kupić pilota na 433 Mhz
Komentarz
-
Komentarz