kecaj, stawiał by jakiś opór ja by miał wodę w sobie a jest strasznie mięciutki jak poranny chleb ;p
Dziwny problem z wycieraczkami...
Zwiń
X
-
Dziwny problem z wycieraczkami...
Witam!
Mam pewien drobny (?) problem z wycieraczkami, a właściwie to chyba ze sterowaniem. Otóż wycieraczki działają bez zarzutu, ale w momencie gdy wyłączy się je dźwignią słychać kilkukrotne tykanie przekaźnika (ów) pod kierownicą. Czasem więcej, czasem mniej. Dopóki dźwignia jest w górze wszystko jest w porządku. Tyczy się to również uruchomienia spryskiwaczem. W trakcie normalnej pracy, niezależnie od ustawionego czasu spoczynku wycieraczek, wszystko działa normalnie. Tył cały czas w porządku.
Nie muszę chyba dodawać, że zaczęło dziać się to niedawno.
Czy ktoś się spotkał z podobną sytuacją? A może ma jakiś pomysł?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
-
-
Miałem dokładnie to samo., tzn. przekaźnik cykał po wyłączeniu jeszcze przez jakiś czas.
Mechanik powiedział mi, że to cykanie oznacza tylko tyle, że silnik chce dociągnąć przytarte wycieraczki na miejsce i ma z tym bidę.
Niestety, po kilku dniach wycieraczki faktycznie zaczęły chodzić coraz wolniej, aż w końcu stanęły. Zatarły się sworznie.
Może masz to samo.
Komentarz
-
-
dokladnie - trzeba rozebrac mechanizm wyczyscic nasmarowac / kupic nowy / i bedzie jak reka odjac.
Ktos chyba kiedys nawet zrobil fotorelacje z takiej operacji
smer TAK NR 4 mialem na myslipablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
Komentarz
-
-
Witam. Chciałbym również podzielić się zaobserwowanym problemem w mojej Octavce I Combi 1.9 110km. Dziwne zjawisko polega na tym, że gdy włączę tylną wycieraczkę to generalnie uruchamia sie, tylko zamiast zetrzeć szybę ruchem ciąglym to zatrzymuje się kilka razy tak jakby o cos haczyła. Czy ktoś z z szanownych forumowiczów spotkał się z takim zjawiskiem, jeżeli tak to co to za problem i jak go usunąć?
Sorki że sie tak rozpisałem...
Komentarz
-
-
Zatarty trzpień w tuleji (zintegrowanej zresztą z przekładnią ). Zerwij plastik z tylnej klapy, zdejmij wycieraczkę, rozłącz wtyczkę z silniczka, wykręć przekładnię z silniczkiem, rozbierz przekładnię, wybij (delikatnie, bo tulej jest z bakielitu!!!!!) trzpień wycieraczki, wyczyść, posmaruj obficie, złóż do kupy...... nie zapomnij o uszczelce pomiędzy trzpień i tulej.
Amen
Komentarz
-
Komentarz