Sorry,że zakładam temat ale zalezy mi na odpowiedzi,a ostanio cieżko mi o nią..
Przy kupnie auta bylem na diagostyce u elektryka,i podłaczył mi pod komputer ,i jednym z rzeczy ktore mnie zaniepokoiły, byla informacja,że pierwszy wtrysk leje,tzn pokazywąło na każdej komoerze jakies tam wartosci na reszczye od 0.9 do 1.2 załóżmy a na pierwszym -.1.2 np (wartośc ujemną) juz sie mialem brac za wymianę wtrysku,ale pojechalem do mechaniora ,który u mnie w miescie zajmuje sie pompami,wtryskami itp.I powiedzial,że to bzdura,gdyż w octavi 98 rok 1.9tdi 90hp nie może mi pokażac,czy pierwszy wtrysk leje,bo nawet nie dochodzi do niego żaden przewód,dochodiz chyba tylko do jednego lub dwóch lub gdzieś wczesniej,i porostu komputer mógł cos tam wykryć i tyle.Ale ,jeżeli samochod pali,jeżdzi bardzo nie kopci i nie mam za dużego z nim problemu to żeby olać temat i sie nie przejmować.I co robic? bo mam totalny mętlik w głowie.
To niech ten spec od wtrysków je wykręci i sprawdzi jak rozpylają. 15 min roboty a będzie wiadomo, natomiast z tego co się oriętuję to wartości ujemne o niczym nie świadczą. BTW, korekcje od 0.9 do 1.2 to raczej niewesoło
w tych silnikach nie ma pompo wtrysków tylko jest pompa
ale co z tego jak w tych silnikach można sprawdzić korekcje.
Zacząć raczej należy od tego że taka korekcja nic nie mówi a już na pewno nie można stwierdzić że na 100% któryś z wtrysków leje. Ciekawe, jeśli założyć nowe wtryski prosto z fabryki do silnika w którym pęknięty jest tłok jaka na tym cylindrze będzie korekcja ?
Będzie wywalona w kosmos. I to oznacza że wtrysk leje? Bzdura. Korekcje mówią o pracy całego cylindra na którą składa się wiele czynników a jeszcze dokładniej jakie muszą być dawki paliwa na + i - żeby silnik równo pracował
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz