Stukanie w silniku przy bardzo niskich obrotach 1.4TSI 2009

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Michallo
    Classic
    • 2010
    • 3

    Stukanie w silniku przy bardzo niskich obrotach 1.4TSI 2009

    Nom to jasne niedziela im wczesniej tym lepiej
  • martinoes
    Classic
    • 2009
    • 5

    #2
    Stukanie w silniku przy bardzo niskich obrotach 1.4TSI 2009

    Od jakichś 2 dni gdy silnik chodzi na bardzo niskich obrotach pojawia się dziwne stukanie w okolicach prawego koła (tak przynajmniej to słychać z wnętrza samochodu z perspektywy kierowcy). Jak otworzyłem maskę to słychać, że silnik jakoś inaczej niż zwykle pracuje. Stukanie zanika jak tylko doda się lekko gazu (wystarczy b. lekko nacisnąć pedał). Nigdy wcześniej to nie występowało (auto jest nowe, mam je od kwietnia, przejechane 4500km), nie wiem czy od razu z tym jechać do ASO? Czy może być to spowodowane niskimi temperaturami powietrza?. Może ktoś z was - forumowiczów spotkał się z podobnym problemem?

    Komentarz

    • Pawulon_rs
      Classic
      • 2008
      • 9

      #3
      Całkiem możliwe że to poduszka pod silnikiem, wszystko by sie zgadzało, chociaz dziwne że przy praktycznie zerowym przebiegu. no ale na Twoim miejscu sprawdziłbym przede wszystkim to.

      Komentarz

      • martinoes
        Classic
        • 2009
        • 5

        #4
        No ale nie chce mi się wierzyć, że ta poduszka się wyrobiła po 4500 km ??

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #5
          Zamieszczone przez martinoes
          No ale nie chce mi się wierzyć, że ta poduszka się wyrobiła po 4500 km ??
          bardzo słusznie! nie wierz w to, jeśli to poduszka to pewnie była po prostu wadliwa.
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratoRS
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            A klime masz na AUTO caly czas. Nie ma znaczenia czy krecisz kierownica czy nie
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              A klime masz na AUTO caly czas. Nie ma znaczenia czy krecisz kierownica czy nie
              Grześ, o co Ci chodzi Robaczku :?: :szeroki_usmiech
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • martinoes
                Classic
                • 2009
                • 5

                #8
                Klimę teraz mam w ogóle wyłączoną, jak kręcę kierownicą to ustaje - pewnie dlatego że lekko muszą obroty wzrosnąć.

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  szkoda, Platam sie :P


                  Pytam o klime, bo wtedy obroty sa lekko podniesione, ale silnik ma dodatkowy opor wiec moze bardziej drgac, tak samo jak w momencie jak kreci sie kierownica.


                  Mozesz pojechac do ASO moze cos wymysla, ale pewnie powiedza ze jezdzic, az sie rozpadnie, wtedy bedzie wiadomo co naprawiac.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • Pawulon_rs
                    Classic
                    • 2008
                    • 9

                    #10
                    Zamieszczone przez martinoes
                    No ale nie chce mi się wierzyć, że ta poduszka się wyrobiła po 4500 km ??
                    Może nie wyrobiła sie po 4500km , ale poprostu trafiła sie wadliwa sztuka ? :?: :?: :?

                    Komentarz

                    • jamesbondzio
                      L&K
                      • 2009
                      • 1174
                      • Octavia III (5E3)
                      • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                      #11
                      hejka. nadal stuka? coś sie poprawiło, ? u mnie jest głośniej po wymianie oleju , tez cos a'la stukanie..
                      kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                      teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                      Komentarz

                      • mario_tg
                        Drive
                        • 2008
                        • 65

                        #12
                        Takie stukanie to może być coś nie tak z napinaczem łańcucha rozrządu radzę jak najszybciej udać się do serwisu słyszałem o niedoskonałościach tego silnikach

                        Komentarz

                        Pracuję...