Witam, u mnie te w O1 y 2001 klosz jest z mikropęknięciami, może to ktoś i poleruje ale tylko rysy a te pęknięcia w/g mnie nie są możliwe do spolerowania, oryginalny klosz jest też powlekany jak plastikowa szybka w komórkach, jak naruszysz ta powlokę to będzie się rysował przy myciu gąbką, na szklany klosz nie wymienisz bo występowały w modelach z przed liftingu bo były płytsze, ja zakupiłem na allegro nowe klosze, ze starymi trzeba się trochę pomęczyć bo w całości nie wyjdą, jeden zrobiłem, jak będę robił drugi to szczele parę fotek.
[O1] Moja OCTA wariuje 1.6 aee
Zwiń
X
-
[O1] Moja OCTA wariuje 1.6 aee
Witam stałem sie "szczesliwym" posiadaczem Octavi 1 z roku 1999 silnik 1.6 aee bodajrze i mam mały problemik mianowicie chodzi o to że po odpaleniu obroty wariuja a nawet samochód gaśnie dowiedziałem sie że jest to przepustnica wiec ją wymieniłem nie było lekko kosztowała mnie 250 zł podłączyłem ją i nadal to samo tyle że obroty trzyma równe ale około 200 czy po adaptacji tej przepustnicy jest szansa aby problem zniknął??Załączone pliki
-
-
no to kolego Powiem Ci ze mialem te same problemy z obrotami!!!!
U mnie okazalo sie ze do wymiany byla CEWKA. Przepustnica tu nie ma nic do rzeczy bo tez wymienialem i dupa. A jesli chodzi o przepustnice to za 250 zł to zamiennik wiec bedzie ci chodzil jeszcze gorzej ja wrocilem do oryginalu. jedyne co jeszcze musze wymienic to Sonda bo na zimnym silniku potrafi poszarpac. Taki chyba urok tych silników. Pozdrawiam i milego szukania usterek :P
Komentarz
-
Komentarz