[O1] Który to czujnik ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jaroo
    Classic
    • 2010
    • 4

    [O1] Który to czujnik ?

    Zamieszczone przez Maicroft
    Centra Futura
    Mam taki (nie pamiętam jaka pojemność), kupiony we wrześniu po tym jak oryginalny padł. Na razie tylko jedna zima ale sprawdzał się dobrze, nawet przy największych mrozach palił praktycznie na dotyk. Zobaczymy jak będzie dalej.
    Te oryginalne to raczej jakieś kiepskie są. Znam starsze auta z niewymienianymi akumulatorami i wszystko ok. Mój oryginalny po 5 latach już nie budził zaufania.
  • pawaloo
    Classic
    • 2009
    • 7
    • Octavia III combi (5E5)
    • CRKB 1.6 TDI CR 110 KM

    #2
    [O1] Który to czujnik ?

    Witam

    Mam problem z doładowaniem turbinki. Do 120 km/h - 130 km/h wszystko ok.
    Potem jest odciecie.
    Byłem na Vag i wyszły błedy :
    449 B Czujnik ciśnienia w rurze dolotowej. zawarcie do plusa.
    462D regulacja ciśn. doładowania powyżej granicy regulacji.

    Mam rozumieć że padł czujnik, ale który ?
    Ten po prawo czy po lewo patrząc od przodu. A może poprostu wężyki są nieszczelne ?

    Nie bijcie jak jest to banalne :-)

    Pozdrawiam Tych pomocnych i innych także

    Komentarz

    • koja86
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 3178

      #3
      Zamieszczone przez pawaloo
      449 B Czujnik ciśnienia w rurze dolotowej. zawarcie do plusa.
      sprawdź bezpieczniki bo nie koniecznie może być zwarty do masy .
      Takie zwykłe Ambiente

      Komentarz

      • b-bar01
        Elegance
        • 2007
        • 985
        • Octavia I (1U2)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        pawaloo,
        zwarcie do + oznacza przekroczenie wartości poza pomiar, uzupełnia to opis drugiego błędu. Turbina przeładowuje a komp ustawia wartości domyślne czyli notlauf.
        sprawdź wężyki a szczególnie ten od mieszka.
        U mnie te błędy były skutkiem brudu nagromadzonego w mieszku od turbiny i przycinania sie tego trzpienia co rusza membraną
        *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

        Komentarz

        • Paweł T
          Elegance
          • 2006
          • 784

          #5
          Zamieszczone przez b-bar01
          U mnie te błędy były skutkiem brudu nagromadzonego w mieszku od turbiny i przycinania sie tego trzpienia co rusza membraną
          jak wyczyściłeś ten mieszek?
          TDI ASV 140KM 300Nm

          Komentarz

          • pawaloo
            Classic
            • 2009
            • 7
            • Octavia III combi (5E5)
            • CRKB 1.6 TDI CR 110 KM

            #6
            cd

            Witam ponownie

            Sprawdziłem to co mi koledzy podpowiadali tj.
            1. Zamieniony czujnik N 75 - to samo - brak mocy na 3 biegu ok 3500 obr lub w okolicy 120 -130 km/h
            2. wężyk prowadzący do mieszka wymieniony na nowy - to samo - brak mocy
            3. sprawdzony mieszek i kierowniczki ( przeze mnie wiec sprawdzenie może być niedokładne ) - mieszek się poruszał jak zasysałem powietrze - niby ok, kierowniczki się poruszają dość lekko, a mocy nadal brak
            4. byłem na vag-u w serwisie skody wyskoczył błąd 17965 P1557 - Regulacja ciśnienia doładowania przekroczona górna granica regulacji.

            Co to może być bo już sam zgłupiałem ?
            Proszę o dalsze podpowiedzi ( w aso mówił gostek żeby egr przeczyścić i czujnik - nie pamiętam nazwy - znajduje się po lewej patrząc od przodu w dolocie powietrza)

            ps. czy po wymianie tego wężyka ( był przetarty oplot ale sam wężyk raczej nie ) trzeba kasować błędy aby wszystko wróciło do normy ? bo tego nie zrobiłem i może nadal komp widzi ten błąd i odcina turbinę ?

            ps2 a może być tak że np węzyki są powkładane w inne miejsca ? bo N 75 był wymieniany kiedyś przez poprzedniego właściciela i może coś tam pomieszano ? jeśli tak to jakiś namiar na schemat podłączenia poproszę.

            pzdr

            Komentarz

            • Amadeusz2009
              Ambiente
              • 2009
              • 136
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Witam.Chcialbym sie podlaczyc do tematu.A konkretniej mam pytanko do b-bar01.jak sobie poradziles z tym problemem bo mam podobny problem jak ty miales ze jest zabrudzony mieszek i przycina sie trzpien .mam prozbe o kilka wskazowek co z tym zrobic.pozdrawiam :wink:

              Komentarz

              Pracuję...