Czy moja Octavia była bita?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • eselter
    Classic
    • 2010
    • 3

    Czy moja Octavia była bita?

    Grill- oblazła srebrna obwódka (wstyd) i skaza na plastiku do podnoszenia tylnej pokrywy bagażnika (nie zuważyłem przyodbiorze autka-sprzedawca udawał,że też nie zauważył )
  • szuchaj
    Classic
    • 2009
    • 6

    #2
    Czy moja Octavia była bita?

    Niedawno kupiona Octavia z 2003 roku, silnik ASV. Podczas wymiany żaróweczki świateł postojowych (a mam ksenony) wyjąłem cały reflektor i moim oczom ukazał się niepokojący widok lewej podłużnicy, proszę o opinie czy był wycinany przedni pas.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • rally_maniac
      Classic
      • 2009
      • 14

      #3
      Nie jestem ekspertem (więc mogę się mylić), ale wydaje mi się, że niestety raczej tak, była bita

      Komentarz

      • wuszy
        Drive
        • 2008
        • 85

        #4
        no nie wyglada to najlepiej. proponuje zaprowadzic do psychologa - on orzeknie czy ktoś bił twoje maleństwo...

        Komentarz

        • sew1981
          RS
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2009
          • 10917
          • Fiat

          #5
          moim zdaniem mozliwe ze mogla miec nawet wspawana cwiare z przodu to praktyka czesta niestety... - posdłuznica wchejana inna na pewno, nie sa to oryginalne spawy..no coz...przezyjesz, jak jezdzi zabezpiecz antykorozyjnie, jak nie ma problemow ze zbieznoscia kól bedzie ok

          Komentarz

          • Jeżyk
            Rider
            • 2009
            • 691

            #6
            Witaj w Klubie :wink: . Zaglądnąłem do swojego autka (kupione w salonie co wprawdzie o niczym nie świadczy ale... :wink Mam prawie identycznie wyglądający spaw pod lewą lampą tak jak u Ciebie na zdjęciu. Pod spód nie właziłem bo deszcz leje ale myślę, że wszystko jest OK. A poza tym to skąd by spawacz wziął oryginalną naklejkę? Jakby miało Ci to spędzać sen z powiek to jedź to sprawdzić. Pozdrawiam.
            Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.

            Komentarz

            • sew1981
              RS
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2009
              • 10917
              • Fiat

              #7
              mozesz poszukac czy nie masz wiecej takich niespodzianek , np po drugiej stronie, ale watpie, moja recepta sprawdz zbieznosc koł w dorbrym zakladzie, hamulce itp..zebezpiecz te nieoryginalne spawy antykorozjne i jezdzij, teraz juz za pozno niestety, przed kupnem trzeba dobrze ogladac :wink:

              Komentarz

              • szuchaj
                Classic
                • 2009
                • 6

                #8
                właśnie, że jeszcze nie jest za późno, płatność miała być przelewem, a przelew robiłem z mbanku późnym popołudniem w piątek i zdążyłem go anulować wieczorem jak dojechałem do domu, bo już po drodze zauważyłem, że dymi mi spod maski, mianowicie akumulator mi się zagotował, dzisiaj sprawdziłem ładowanie i jest ok, więc akumulator padł (być może jakieś uszkodzenie po uderzeniu lub za to, że długo stał niejeżdżony), a co do jazdy to jedzie bardzo dobrze, nie ściąga nawet przy chamowaniu lub przyśpieszaniu, wszystko pracuje bardzo dobrze, ale chyba podziękuję sprzedawcy i go oddam, no chyba, że dostanę sporą zniżkę bo auto naprawdę wypasione

                Komentarz

                • Jeżyk
                  Rider
                  • 2009
                  • 691

                  #9
                  Zrobiłem zdjęcia (pomimo deszczu :evil: ) obejrzyj i oceń sam
                  Załączone pliki
                  Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.

                  Komentarz

                  • dees
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 217

                    #10
                    Nic nie jest bite tak ma być, we wszystkich octach jest tak samo w jednych ładniejszy spaw w drugich gorszy zależy jak spawaczowi w fabryce się udało.

                    [ Dodano: Sob 24 Paź, 09 18:41 ]
                    Chodzi o O1.
                    pryncypal

                    Komentarz

                    • marte
                      Rider
                      • 2007
                      • 259

                      #11
                      Zamieszczone przez dees
                      Nic nie jest bite tak ma być, we wszystkich octach jest tak samo w jednych ładniejszy spaw w drugich gorszy zależy jak spawaczowi w fabryce się udało.

                      [ Dodano: Sob 24 Paź, 09 18:41 ]
                      Chodzi o O1.
                      Raczej zależy t od tego jaki programista programował robota :P.

                      Komentarz

                      • dees
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 217

                        #12
                        Akurat ten element ( nakładka czołowa podłużnicy) spawana jest ręcznie. Automat poszedł na piwo.
                        pryncypal

                        Komentarz

                        • czachus
                          Drive
                          • 2008
                          • 79

                          #13
                          Kuźwa, to dobrze wiedzieć, że tak spawają :evil: No można się wystraszyć :evil:
                          Moja strzałka Nie wymuszajcie pierwszeństwa, to szkodliwe dla zdrowia...

                          Komentarz

                          • sew1981
                            RS
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2009
                            • 10917
                            • Fiat

                            #14
                            według mnie - te ostatnie zdjęcia ok, ale co do tego pierwszego to mam watplliwosci czy tak moze wygladac podłużnica....
                            widzialem rozne cuda jak robili w warsztatach, cwiartki spawali, polowy aut lączyli i nadal sa proste i z zewnatrz super wygladaja, to czemy nie potrafiliby wspawac podluznicy? mi ten spaw smierdzi.
                            przod w octavii mozna wymienic, jak w kazdym autku z grupy vag, bezproblemowe, jest przykrecany, a podluznice, progi to juz trzeba spawac - z zewnatrz czlowiek sie nie skapnie, a i jakos spawu moze byc dobra...ja jestem zdania ze te podluznice do konca ok nie sa...no ale lepiej jedz do jakiegos fachowca od skody, zeby miec czysty sen.

                            Komentarz

                            • marekzu
                              L&K
                              • 2007
                              • 1412
                              • Superb II combi (3V5)

                              #15
                              Zamieszczone przez sew1981
                              posdłuznica wchejana inna na pewno,
                              powiedz mi gdzie ty tam widzisz inna podluznice????

                              [ Dodano: Sob 24 Paź, 09 23:54 ]
                              Zamieszczone przez szuchaj
                              moim oczom ukazał się niepokojący widok lewej podłużnicy, proszę o opinie czy był wycinany przedni pas
                              a jak wyglada prawa strona??? a najprosciej to sprawdz date na plastikach - jesli bedzie z okolicy daty produkcji auta to nic tam nie bylo grzebane

                              Komentarz

                              • pstryczek
                                RS
                                • 2009
                                • 10778
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                spaw wygląda dziwnie, ale ta nalepka obok niezniszczona świadczy o tym, że nie mogło tam być spawania :roll:
                                Marek

                                Komentarz

                                • dees
                                  Ambiente
                                  • 2008
                                  • 217

                                  #17
                                  Koledzy sprawdzcie w swoich O1 jak te spawy wyglądaj, powtarzam jeszcze raz wszystkie bez wyjątku O1 mają takie jak to się mówi ,, POSRANE SPAWY ,, poza estetyką w niczym to nie przeszkadza.
                                  pryncypal

                                  Komentarz

                                  • phoneman
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 3374
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #18
                                    To spawają ludzie z łapanki. Gdzieś czytałem o podwykonawcy nadwozi skody octavi.
                                    Ja mam przed liftem i też mam takie syfne spawy.

                                    Jaka płaca taka praca.

                                    Masz tu link:
                                    Prokuratura Apelacyjna w Rzeszowie sprawdzi doniesienia na temat wykorzystywania Polaków pracujących przy produkcji samochodów w Czechach.
                                    .

                                    Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                                    Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                                    Komentarz

                                    • pskosz
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 703

                                      #19
                                      Oczywiście że nie była bita, to jest spaw oryginalny.
                                      Jakby by był przód wspawywany to spaw wyglądał by znacznie gorzej.
                                      Dodatkowo posmarowano by go gumą.
                                      Niektóre oryginalne spawy wyglądają jeszcze gorzej, wierz mi bo sam robie przy samochodach
                                      pozdrowienia

                                      Komentarz

                                      • kriss11
                                        Drive
                                        • 2009
                                        • 49

                                        #20
                                        spawanie podłużnicy

                                        Zamieszczone przez pstrykacz
                                        spaw wygląda dziwnie, ale ta nalepka obok niezniszczona świadczy o tym, że nie mogło tam być spawania :roll:
                                        Racja. Po prostu temperatura zniszczyłaby naklejkę. Chyba, że ktoś podrobił fabryczną.

                                        Komentarz

                                        • szuchaj
                                          Classic
                                          • 2009
                                          • 6

                                          #21
                                          dziękuję za wszystkie odpowiedzi, porównując spaw na zdjęciach Jeżyka widać gołym okiem, że u mnie jest jakaś fuszerka, poza tym ta przednia część podłużnicy jest nierówno przycięta i tak jakby nałozona ok. 2,5 cm na tą główną i tak dopiero zespawana, na zdjęciach Jeżyka obydwie części są równiutko dopasowane, spaw jest też bardzo ładny i dobrze polakierowany, u mnie to totalna fuszerka, ponadto ta blacha od góry, mocowana do błotników, na której trzyma się zamek klapy wygląda jak nowiutka, naklejki idealne, również sama klapa jest leciutko obniżona w stosunku do błotników, ksenony nie mają żadnych oznaczeń firmowych, jedynie na przetwornicach jest taka żółta nalepka z logo Skody i innymi napisami, sama chłodnica również wygląda na nowiutką choć jest oznaczona llogo VW, już moja jazda do domu po kupnie znacznie bardziej ją zabrudziła, dlatego obstawiam dzwona przodem, pewnie niewielkiego, bo samochód jedzie równo, jutro jeszcze wizyta w serwisie i zobacze co mi powiedzą

                                          Komentarz

                                          • piotrek_os
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 8160
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                            #22
                                            szuchaj, na przednim pasie powinienes miec date. np 10/99 chyba tak to jest znaczone jak dobrze pamietam. na reszcie częsci masz "zegar" wiec dojdziesz sobie czy to bylo wymieniane czy nie
                                            Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                            Komentarz

                                            • keraj998
                                              Rider
                                              • 2008
                                              • 359
                                              • Volkswagen

                                              #23
                                              czy to 01 cz 02 estetyka wykonania spawów pozostawia wiele do życzenia
                                              "Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"

                                              Komentarz

                                              • sew1981
                                                RS
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2009
                                                • 10917
                                                • Fiat

                                                #24
                                                szuchaj, oczywiscie..tak jak mowilem. w octavii i samochodach z koncernu caly przod mozna wkrecic nowy.
                                                ja tez mam autko po dzwonie.. i powiem wam ze nalepki dla dobrego cwaniaka to nie problem dzis, ostawiam ze ta podluznica jest zespawana niefabrycznie - bede stal przy swoim - chodzi mi o pierwsze zdjecie

                                                [ Dodano: Pon 26 Paź, 09 23:51 ]
                                                z jakiej paki w ogole tam mialabybyc spawana w tym miejscu ta podluznica....nie rozumiem sensu tego spawu

                                                [ Dodano: Pon 26 Paź, 09 23:51 ]
                                                fabrycznie oczywiscie

                                                [ Dodano: Pon 26 Paź, 09 23:52 ]
                                                szuchaj, zrbo zbieznosc kół , laserową najlepiej

                                                Komentarz

                                                • szuchaj
                                                  Classic
                                                  • 2009
                                                  • 6

                                                  #25
                                                  byłem w serwisie Skody, gdzie stwierdzili, że spaw napewno nie jest oryginalny, plus dodatkowo lakierowany zderzak, brak takich dwóch małych osłon silnika od spodu, została tylka ta duża główna zresztą lekko uszkodzona, dodatkowo błotnik prawy jakos ich zainteresował bo spawy również było jakieś dziwne i zupełnie inne jak po drugiej stronie, jednym słowem pewnie dzwona zaliczył ten samochód, jutro jadę go zwrócić a po następną wybiorę się dopiero jak się zaopatrzę w elektroniczny miernik grubości lakieru, jeszcze raz dziękuję wszystkim za szczere odpowiedzi, pozdro

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...