problem z rozruchem- debiutant!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • diabel
    Classic
    • 2010
    • 20

    problem z rozruchem- debiutant!

    No to teraz coś łatwego dla wszystkich, a nie tylko "PRO"



    [ Dodano: Sro 10 Mar, 10 22:16 ]
    Zamieszczone przez junior
    edit:
    tak na margiensie..calkiem ladna ta alfa

    Tylko do mycia trudna :P :lol: :lol:
  • sabakuto
    Drive
    • 2009
    • 49

    #2
    problem z rozruchem- debiutant!

    w sprowadzonej octavii 1,9 tdi 110 km problem z rozruchem. Wcześniej paliła, ale z konieczności trochę postał na podwórku u rodziny. Kręci ale nie pali, mam mgliste pojęcie,a z forum widać wiele opcji: świece żarowe, kąt wtrysku, itd , nie można w tej chwili nigdzie podjechać (jeszcze nie jest zarejestrowany) i dlatego wolałbym aby ktoś łebski mógł podjechać do auta (oczywiście nie za darmo).Chodzi o kogoś, kto byłby przygotowany na niemoc debiutanta i różne choćby najczęściej występujące przyczyny o których mowa na forum ( świece- a nie wiem jak je wymieniać, przekaźnik, filtry wciąż do wymiany,że siądzie akumulator i trzeba będzie się podpiąć, możliwośc podpięcia VAG,...

    mój E-MAIL: [email protected]
    sabakuto

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8162
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      sabakuto, a kluczyka to Ty czasem nie rozbieral? Bo moze Ci wypadł transponder? Jak masz 2 kpl kluczyków zobacz tym drugim kluczykiem. jezeli to nie przejdzie to przyczyn moze byc bardzo duzo np. w/w przez Ciebie
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • sabakuto
        Drive
        • 2009
        • 49

        #4
        Dzięki za reakcję i rzeczową podpowiedź piotrek_os, Mam tylko 1 kluczyk i nic przy nim nie grzebałem chociaż mam w planie z oczywistych względów dorobić 2-gi .Na razie utknąłem z rozruchem + brak rejestracji a to uniemożliwia dojechanie gdziekolwiek, stąd treść mojej debiutanckiej prośby. Inne oczywiste jak u debiutanta sprawy: paliwo w baku jest ale zastanawia mnie, że w przezroczystym przewodzie przy filtrze paliwa (mam nadzieję, że dobrze to identyfikuję) nie widać przepływu paliwa a wydaje mi się, że poprzednio było to widać (jakieś zapowietrzenie?).Nie wiem czy zacząć od wymiany filtra paliwa i czy wymienia się cały metalowy czy tylko wkład, żebym dopiero nie zapowietrzył, czy próbować podpompować paliwo pompką która jak czytam jest na przewodzie lub filtrze.. Brak podstaw i dlatego przydałby się ktoś z Łodzi kto mógłby podjechać.
        sabakuto

        Komentarz

        • piotrek_os
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8162
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          sabakuto, wymien moze na początek filtr paliwa - przed załozeniem zalej go paliwem. Wymiana filtra paliwa jest bardzo prosta - wiec bez problemu sobie z tym poradzisz. Tu gdzie strzaleczka wlej paliwo. Kiedys jak wymienialem wlewałem strzykawka w rurke "wejcie" ale paliwko sie pokzało tu gdzie zaznaczylem strzałka wiec to pewnie bez róznicy. pamietaj też o oringach na trojniku zeby wymienic.
          Załączone pliki
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz

          • petras
            Ambiente
            • 2008
            • 171
            • Octavia I (1U2)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

            #6
            nie chcę zakładać nowego tematu ponieważ kolega nawiązuje do mojego problemu.
            otóż pewnego pięknego dnia samochód przestał jechać....powyżej 2000rpm przerywał i kopcił.
            podpiąłem pod vag, nic nie wykazało i metodą prób i błędów doszedłem że nie dostaje paliwa.
            przejżałem cały układ doprowadzający paliwo, wężyki i złączki ok i okazało się że smok w baku się przytkał (nie dało się zaciągnąć przez wężyk paliwa.
            wyjąłem smok, i przdmuchałem. niesprawność znikła czyli samochód normalnie jeżdzi ale martwi mnie jedna rzecz.po zalaniu filtra paliwa i odpaleniu paliwo z filtra schodzi tak do ok 1/3 w filtrze i zaczyna gonić powietrze na wysokich obrotach w wężyku z filtra do pompy.
            przejżałem dokładnie jeszcze raz cały układ pod względem szczelności i nigdzie nie zauważyłem wad.
            dla pewności wymieniłem oczywiście oringi na zaworku przy filtrze.
            czy możliwe jest aby f.paliwa był wadliwy i dawał powietrze?
            bracia podpowiedźcie.

            Komentarz

            • sabakuto
              Drive
              • 2009
              • 49

              #7
              A jaki filtr paliwa byś polecał?Z tych tańszych ale dobrych... Akurat na allegro widzę w łodzi MG za 28 zł ale też Filtron PP 839/1 ale juz za 60 zł . A skoro cena zbliża się aż tak bardzo do ceny MAnna to może ten:SCT - ST 304 za 17, 60 (jakaś promocja).Rozumiem, że wymienić cały filtr. Na youtubie jest filmik instruktażowy ( dotyczy passata:http://www.youtube.com/watch?v=bJ04x7SU7pE) ale gość zdejmuje "dekielek" z przewodami i wymienia sam wkład.
              sabakuto

              Komentarz

              • piotrek_os
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 8162
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Zamieszczone przez sabakuto
                A jaki filtr paliwa byś polecał?Z tych tańszych ale dobrych... Akurat na allegro widzę w łodzi MG za 28 zł ale też Filtron PP 839/1 ale juz za 60 zł . A skoro cena zbliża się aż tak bardzo do ceny MAnna to może ten:SCT - ST 304 za 17, 60 (jakaś promocja).Rozumiem, że wymienić cały filtr. Na youtubie jest filmik instruktażowy ( dotyczy passata:http://www.youtube.com/watch?v=bJ04x7SU7pE) ale gość zdejmuje "dekielek" z przewodami i wymienia sam wkład.
                nie masz innej mozliwosci - trzeba wymieniac cały filtr. Ja do mojej byłej kupowałem Boscha. W sumie to jeden pieron jaki załozysz byle był czysty. Wymieniałem co 30 tys km i nie było problemu.
                Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                Komentarz

                • mobi65
                  Rider
                  • 2009
                  • 291

                  #9
                  Re: problem z rozruchem- debiutant!

                  Zamieszczone przez sabakuto
                  w sprowadzonej octavii 1,9 tdi 110 km problem z rozruchem. Wcześniej paliła, ale z konieczności trochę postał na podwórku u rodziny. Kręci ale nie pali, mam mgliste pojęcie,a z forum widać wiele opcji: świece żarowe, kąt wtrysku, itd , nie można w tej chwili nigdzie podjechać (jeszcze nie jest zarejestrowany) i dlatego wolałbym aby ktoś łebski mógł podjechać do auta (oczywiście nie za darmo).Chodzi o kogoś, kto byłby przygotowany na niemoc debiutanta i różne choćby najczęściej występujące przyczyny o których mowa na forum ( świece- a nie wiem jak je wymieniać, przekaźnik, filtry wciąż do wymiany,że siądzie akumulator i trzeba będzie się podpiąć, możliwośc podpięcia VAG,...

                  mój E-MAIL: [email protected]
                  ja bym sprawdzil czy dochodzi napiecie na zaworek n109 na pompie wtryskowej

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 10996
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez petras
                    ale martwi mnie jedna rzecz.po zalaniu filtra paliwa i odpaleniu paliwo z filtra schodzi tak do ok 1/3 w filtrze i zaczyna gonić powietrze na wysokich obrotach w wężyku z filtra do pompy.
                    tak ma być :wink:
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • sabakuto
                      Drive
                      • 2009
                      • 49

                      #11
                      okazało się niestety, że jest wyciek paliwa na pompie wtryskowej i schodzi z niej paliwo.Nie widzę takiego wątku (gdzieś mi przemknął przy vw), spróbuję założyć. Dzięki wszystkim za pomoc.
                      sabakuto

                      Komentarz

                      Pracuję...