[O2] Regulacja zasiegu xenonow

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bubolak
    Classic
    • 2010
    • 21

    [O2] Regulacja zasiegu xenonow

    a wracajac do 1.9cdti - tesc ma tego 120KM w zafirze - ogolnie jak na razie OK , przebieg kolo 80kkm , jak zimny to dzwiek jak zetora - tak rechocze , z problemow - DPF - ale po diagnozie wyszla glupota - zagiety przewod/rurka do czujnika.
    Spalanie jakies 6,5-7 litrow - porownywalnie do 1.9 BKC
  • adamzg
    Ambiente
    • 2008
    • 155

    #2
    [O2] Regulacja zasiegu xenonow

    JAK to zrobić bo strasznie nisko świecą

    Komentarz

    • AdamB
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 8044
      • Octavia IV (NX3)
      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

      #3
      "Przygotowanie:

      - ustawic auto na plaskim terenie
      - hamulce reczny zwolniony
      - zaplon wlaczony
      - VAGCom podlaczony

      Sterownik nr 55
      - 04 - ustawienia podstawowe
      - kanal 001 i "Idz"
      - na samej gorze mamy przycisk "ON/OFF/Dalej"
      - klikamy na ON
      - wlaczamy swiatla
      - regulujemy srubami
      - klimamy na OFF i Dalej, konczymy operacje.

      Gasimy swiatla, odpalamy auto, wlaczamy swiatla i sprawdzamy czy wszystko OK."

      Cytat z zaprzyjaźnionego klubu SCP.
      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

      Komentarz

      • piotrek_os
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8162
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Re: Regulacja zasiegu xenonow

        Zamieszczone przez adamzg
        JAK to zrobić bo szastnie nisko świecą
        masz auto pozimowanie? Mozesz tez ręcznie zrobic regulacje z boku lampy wystaja takie dwa "dzyndzle" na imbusa - tymi sie reguluje.

        [ Dodano: Czw 29 Paź, 09 15:29 ]
        W tym wątku http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#405660 na fotce zaznaczyłem czym się reguluje
        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8044
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #5
          piotrek_os, jeżeli ma auto poziomowanie to kręcenie z boku nic nie da ponoć. Trza jak w klejonym tekście. Ewentualnie wejść na tamto forum i poczytać.
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          • piotrek_os
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 8162
            • Octavia II (1Z3)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Zamieszczone przez AdamB
            piotrek_os, jeżeli ma auto poziomowanie to kręcenie z boku nic nie da ponoć. Trza jak w klejonym tekście. Ewentualnie wejść na tamto forum i poczytać.
            Akurat! Przeciez lampy ksenonowe produkowane są do ori poziomowania.....a nie do takiego jak my robimy. Wiec ja dalej potrzymuje co wyzej napisałem
            Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

            Komentarz

            • AdamB
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 8044
              • Octavia IV (NX3)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #7
              piotrek_os, poczytaj sobie to http://forum.skodaclub.pl/1z-octavia...now-t3189.html
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz

              • kowal 2002
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 5161

                #8
                Panowie AdamB, i piotrek_os, w zasadzie obaj macie rację. Ta procedura włączana Vag-iem ustawia silniczki poziomowania ( i jednocześnie soczewki ) mniej więcej w połowie ich regulacji góra-dół ( ori silniczek ma zakres pracy "wsunięty-wysunięty" ok. 12 mm, czyli ta procedura powoduje wysunięcie silniczka o 6mm ). Wtedy ustawiamy tymi śrubami mechanicznie prawidłowe położenie optyki, tak by lampy świeciły na przepisowej wysokości i zapamiętujemy ustawienie wychodząc z tej procedury. Tak ustawione lampy pozwalają na równe, maksymalne wychylenia lamp góra-dół przy autokorekcji podczas jazdy ( po 6 mm ruchu silniczka w każdą stronę ).
                Jeśli tak ustawione lampy, przestawimy teraz na śrubach ( bez odpalania VAG-a ) to układ autopoziomowania tego automatycznie nie skoryguje i światła będą źle ustawione ( za nisko lub za wysoko ) i choć zmiany wysokości świecenia podczas jazdy oczywiście będą wykonywane przez sterownik autopoziomowania to cały czas będzie się na to nakładał ten "kawałek wysokości" o jaki zostały ręcznie ( na śrubach ) przesunięte lampy.

                Oczywiście jeśli xenony były dokładane i mają założone zwykłe silniczki od lamp halogenowych to pokrętło wysokości ustawiamy na "0" i wtedy kręcimy śrubami na lampach aby ustawić odpowiednią, przepisową wysokość swiecenia.
                Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                Komentarz

                • loru
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 4286
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  no to jeszcze jedna podpowiedź : http://www.vag-com.pl/poziomowanie-xenonow.htm
                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                  Komentarz

                  • winni77
                    RS
                    • 2009
                    • 2183
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #10
                    A czy da się to zrobić w O2 FL? Gra jest warta świeczki bo w Skodzie w Londynie powiedzieli mi, że po pierwsze trzeba wyjąć całe lampy i że skasują mnie ponad £100 :shock: dodam, że chodzi mi o ustawienie ich na ruch lewostronny i jeszcze kolejny problem, jak je ustawić, żeby przeszły angielskie badania techniczne?
                    Mój "Batmobil"

                    Komentarz

                    Pracuję...