Zamieszczone przez phoneman
[Inne] usterka abs
Zwiń
X
-
Miałem podobną sytuację także stwierdzone padnięcie pompy na VAG
Dodatkowo nie dochodził prąd do świec żarowych.
Objaw paląca się kontrolka od ABS i migająca od hamulca ręcznego.
Moje pierwsze manewry bezpieczniki na akumulatorze. Poruszałem kontrolki znikły. Po kilku dniach ponownie dyskoteka.
W takim wypadku pełen radości do elektryka się udałem posprawdzał wszystkie przewody i jeden był zgnity wymienił i skoda na nowo żyje
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29081 sprawdz. Jak wymiana opon tam jest taka cewka która jak ktoś grzebał przy hamulcach może zostać "zjechana" może być i również to. Jak VAG wykazuje błędy szukaj napierw najtańszym kosztem poźniej baw sie w pompe...Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.
Komentarz
-
-
jesli to rocznik 1997-2002 stawiam na bezpiecznik na aku /zwlaszcza jak dwie kontrolki migaja na przemiennie - za niskie napiecie w systemie ABS/, czasami pomaga tez odpiecie wtyku od pompy /na wylaczonym zaplonie !! / i ponowne zalozenie. Ten ostatni przypadek mozna zastosowac jak pojawia sie blad zwiazany z komunikacja CAN Data Bus.pablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
Komentarz
-
-
Miałem podobną sytuację. Okazało się, że poprzedni właściciel z jakiegoś powodu wymienił klocki na te bez czujnika , a z przewodem coś zrobił - chyba włożył jakąś zworkę aby się kontrolka ABS nie paliła. Przewód wisiał sobie luźno.Pewnie pod wpływem wstrząsów jwednak zaworka się wypięła i zapaliła mi sie kontrolka ABS. Wymieniłem klocki na zalecane i po problemie.
Przepraszam za mój zły opis. Jakieś gapiostwo z mojej strony. Chodziło mi oczywiście o kontrolkę zużycia okładzin klocków, a nie kontrolkę ABS. ops:MK3 2.0TDCI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sandokan4Miałem podobną sytuację. Okazało się, że poprzedni właściciel z jakiegoś powodu wymienił klocki na te bez czujnika , a z przewodem coś zrobił - chyba włożył jakąś zworkę aby się kontrolka ABS nie paliła. Przewód wisiał sobie luźno.Pewnie pod wpływem wstrząsów jwednak zaworka się wypięła i zapaliła mi sie kontrolka ABS. Wymieniłem klocki na zalecane i po problemie.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
obieg zamkniety ?? indukcja ?? Cooooo?? cewka??
dobra mniejsza z fizyka kwantowa, ponizej przykladowe bledy z przykladu ktory podalem:
Control Module Part Number: 1J0 907 379 Q
Component and/or Version: ABS/EDS 20 IE CAN 0001
Software Coding: 13504
Work Shop Code: WSC 48663
2 Faults Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
01312 - Powertrain Data Bus
37-10 - Faulty - Intermittent
w tym przypadku kontrolki migaly na przemian.pablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
Komentarz
-
-
wystarczy poszukać
[ Dodano: Pon 01 Lut, 10 20:24 ]
ostatnio dostałem takiego maila - mysle ze pomożę:
Witaj Tomku,
Od początku lipca br. przesyłam do zainteresowanych
Użytkowników strony skodaczesci.pl porady odnośnie
obsługi i eksploatacji samochodów Skoda Octavia.
Dziś chcę podzielic się z Tobą tym co napisał do mnie
Inny Użytkownik portalu skodaczesci.pl
Irek - który otrzymuje od nas porady zechciał podzielić się
z nami spostrzeżeniem odnośnie usterki w swojej Skodzie
Octavii z roku produkcji 1999.
Zachęcam do zapoznania się z tym materialem gdyż taka
usterka może się przydażyć w starszych a także i w nowszych
modelach samochodów.
Otóż Irkowi zapalała się kontrolka układu ABS która sygnalizuje
powstanie usterki w tymże układzie. Jest to bardzo ważny układ
ze wzgledów bezpieczeństwa ponieważ zapobiega przed
blokowaniem się kół podczas gwałtownego hamowania
pojazdu. Ta usterka objawiała się zapaleniem kontrolki awarii
po przekroczeniu prędkości 20km/h. Kody błedów odczytane
z pojazdu wskazywały na uszkodzenie pompy hamulcowej
lub elektrozaworów znajdujących się bloku sterownika ABS.
Wymiana tych elementów jest bardzo kosztowna.
Na szczęście Irek nie podjął naprawy zgodnie z kodami
usterek ale poszukiwał innego rozwiązania awarii.
Okazało się że problem ustapił całkowicie po przeczyszczeniu
zaśniedziałych bezpieczników na skrzynce akumulatora.
Tak oto udało się rozwiązać problem który wskazywał na
koniecznośc wykonania bardzo drogiej naprawy pojazdu.
Zachęcamy do czytania naszych porad a także dzielenia
się z nami swoimi sukcesami w naprawie samochodu Skoda.
My przekażemy takie wiadomości Innym Użytkownikom
i w ten sposób podzielimy się wiedzą o Skodach.
Komentarz
-
Komentarz