Witam. Podczas trąbienia spala mi się bezpiecznik, jest on według książki taki jaki powinien być (bodajże 20A) wymieniłem go na mocniejszy 30A i teraz nie pali mi się ale podczas trąbienia lekko przygasają światła mijania, chyba wróce do starego bezpiecznika ale pewnie znów będzie mi się przepalał :/ Szukałem tematów z klaksonem ale nie znalazłem dlatego utworzyłem nowy licząc na pomoc.
elektrons, Moze cos z tym klaskonem nie teges. Jak masz mozliwosc załoz jakis inny na próbe. W sumie to chyba go tak czesto nie używasz.....! Ja z wikszym bezpiecznikiem bym nie przsadzał....bo zawsze coś musi puścić :szeroki_usmiech lepiej niech to bedzie bezpiecznik.
zrob testa bez podmiany klaksonu
poprostu go odepnij albo odepnij oba /bo sa wersje z dwoma/ jak nie wywali bezpiecznika to podlacz jeden /potem drugi jesli jest/
jesli bez klaksonu bezpieczniki beda cale no to uszkodzony klakson jesli bez klaksonu i z klaksonem sie spali to problem w instalacji.
POD ZADNYM POZOREM NIEW OLNO CI ZAKLADAC WIEKSZYCH BEZPIECZNIKOW !!!
bezpiecznik jest dobierany przez fabryke z odpowiednim marginesem, podobnie jak przekroje kabli jesli kabel ma wytrzymac np 25A a Ty dasz 35A to sytuacja sie odmieni bo kabel zrobi sie bezpiecznikiem i to on pierwszy sie spali.
Co prawda przy klaksonie nie ma co panikowac bo prad plynie na chwile potrzebna do zatrabienia to w innych przypadkach robiac zamianke bezpiecznikw warto miec odpowiednia polise
pablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
Mam jeszcze jedno pytanie jak dobrać się do tego klaksonu? Wiem że jest on pod zderzakiem po lewej stronie ale jak tam dotrzeć? Trzeba rozkręcać zderzak? :/
Mam jeszcze jedno pytanie jak dobrać się do tego klaksonu? Wiem że jest on pod zderzakiem po lewej stronie ale jak tam dotrzeć? Trzeba rozkręcać zderzak? :/
po mojemu to przez zaslepki na przodzie powinnes go "zaatakowac"
od zaslepki tez sie dopchasz , ale njwygodniej bedzie Ci pasc na kolana przed ocia patrzac od przodu po prawej stronie czyli z lewej <hahahah> i dostac sie od spodu - jesli ni masz oslony silnika
pablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
Ja ostatnio przymierzałem do nich podczas zmiany kół. Jak furka była na lewarku to odkręciłem nadkole i małą część osłony i był do nich dostęp od spodu. Ale najwygodniej byłoby wjechać na kanał lub podnośnik. Tylko ani jednego ani drugiego brak.
Ja na razie zmianę klaksonu odsuwam na razie na bok, bo były inne wydatki. Ale myślę, że najpóźniej na wiosnę wstawię nowe trąbki.
Dobra spróbuje coś tam pogrzebać, sprawdzę też na allegro jak chodzą sprawne (jak coś), wrzucę go na lewarek, a potem zobaczę może do kolegi na kanał. Z góry dzięki. Pozdrawiam !!!
klaksony sa srednio po 40zl zanim cos kupisz to soprawdzij czy masz dwa jesli tak to rozroznia sie dwa rodzeje tzn sa dwie czestotliwosci wyzsza i nizsza - jak zle kupisz a masz dwa to w opcji dwa wysokie jakos ujdzie ale jak kupisz niski i beda dwa niskie to dziek bedziesz mial zblizony do dzieku typu "konajacy bawol"
pablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
Mam Octavie 1.9 TDi 110KM ASV Rider Orientuje się ktoś ile tam montowali klaksonów? Wydaje mi się że tylko 1, dźwięk jest dość niski, ale może tylko mi się tak wydaje wcześniej miałem Mercedesa 190 z Trąbkami (jak wciskałem klakson to wszyscy skakali do góry
Może trochę nie na temat, ale przy okazji zajmowania się sygnałem dżwiękowym, warto przerobić jego włączanie na dużo wygodniejsze, a mianowicie można zamontować przycisk włączający na końcu dżwigni kierunkowskazów. Wewnątrz tej dżwigni jest sporo miejsca (pusta przestrzeń), i z powodzeniem można zamontować przycisk uruchamiany naciskiem w osi dżwigni, podobnie jak mp w Renault, Dacia. Jesto dużo wygodniejsze, i bardziej precyzyjne niż naciskanie (z dużą siłą) całej poduszki powietrznej. Takiej przeróbki dokonałem, bo denerwowało mnie to, że w jakiejś sytuacji wymagającej precyzyjnego "pyknięcia" nigdy nie zdążyłem zatrąbić na czas, a gdy już zatrąbiło, to niepotrzebnie długo i "za głośno".
Marian 2, Nie zapominaj, ze te pewne fury w lewej manetce maja klawisz do zatwierdzania predkosci na tempomacie, albo w innych jest kolyska tak po jednej jak i drugiej stronie i ciezko by bylo wcisnac tam jeszcze jeden guziczek
Witam. Jako iż od niedawna jestem posiadaczem i OII i konta na OCP mam pytanie odnosnie klaksonu jak wyżej. Otóż mój problem wygląda tak:
1)naciśnięcie klaksonu,
2) zero reakcji żadnego dźwięku czy coś ale...
3) w okolicach malutkiego schowka od strony kierowcy (przy kolanie lewej nogi :P ) słychać taki jakby bzyk.
Nie wiem co to jest :?:
Bardzo proszę o pomoc...
Witam. Jako iż od niedawna jestem posiadaczem i OII i konta na OCP mam pytanie odnosnie klaksonu jak wyżej. Otóż mój problem wygląda tak:
1)naciśnięcie klaksonu,
2) zero reakcji żadnego dźwięku czy coś ale...
3) w okolicach malutkiego schowka od strony kierowcy (przy kolanie lewej nogi :P ) słychać taki jakby bzyk.
Nie wiem co to jest :?:
Bardzo proszę o pomoc...
Witam,
Mam dokładnie ten sam problem... Jak udało się go rozwiązać? Wymiana klaksonu? Jakie koszty i czy da radę samemu to zrobić?
pozdrawiam
[ Dodano: Nie 31 Lip, 11 18:55 ]
nikt się nie wypowie w tym temacie?
Tak jak piszesz jest najprościej i najszybciej. Nadkola nie trzeba ściągać, tylko taką osłonkę, która jest pomiędzy nadkolem, zderzakiem i dolną osłoną silnika. Parę wkrętów gwiazdkowych i masz dojście od spodu. W sumie jakieś 30 min roboty ( z przerwą na kawę).
Pozdrawiam
Witam
Czy ktoś z forumowiczów orientuję się czy klakson jest po przekaźniku ???
Posiadam Octavia Tour 1,9 TDI z 2010 roku, z tego co widzę to jest jedna trąbka z lewej strony.
Octavię mam od tygodnia czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie znajdę przekaźniki, bezpieczniki znalazłem
Pozdrawiam
Komentarz