Szarpie silnikiem jak zimny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Valdijo
    Classic
    • 2010
    • 22

    Szarpie silnikiem jak zimny

    Hormann sie ceni, a Wisniowski robi bramy rozne jedne lepsze drugie gorsze, ale napedy te ktore przynajmniej ja widzialem, to taki tani polski wyrob na silniczku od wycieraczek samochodowych z przekladniami, ktore nie wzbudzaja zaufania. :roll:

    Brame uchylniaka od Wisniowskiego mozesz kupic, jest to tansza alternatywa niz Hormann, sa jeszcze inni producenci typu BramStal itd, ktore sa jeszcze tansze. Jak chcesz segmentowke garazowa to wiele ogladalem w tym takie chinole z Castoramy i jednak za cos sie placi w wypadku Hormana i to widac.

    Potem do tego naped kupic, nawet taki jak koledze proponowalem, z tym ze kupic od razu pilot 4 kanalowy, zeby potem nie trzeba bylo ich zmieniac.

    Nie wiem czy Ci powiedzieli ze na drzwi ktore sa w gabarytach budynku masz 7% VAT, na garaz wolnostojacy 22% i naped tez 22%.

    Ja juz w tej branzy nie pracuje od prawie dwoch lat

    P.S. Hormann ma swoich dilerow, ale ich produkty sprzedaja nie tylko dilerzy, chociaz ci pierwsi powinni miec lepsza cene.
  • uti
    Classic
    • 2008
    • 18

    #2
    Szarpie silnikiem jak zimny

    witam serdecznie wszystkich
    mam problem,otóż autko mam prawie 3lata...ale od jakieś pół roku zauważyłem ze przy jeździe jak silnik jest zimny w momencie wciśnięcia sprzęgła,silnik zacznie szarpać. Bardzej jest teraz odczuwalne teraz gdy temperatury są niższe. Gdy było cieplej było lepiej. I gdy silnik jest ciepły nie jest to tak odczuwalne.
    Mianowicie...odpalam autko w garażu,wyjeżdżam...jedyneczka,dwójeczka i...np.z dwójki na trojkę albo inne biegi przytrzymam na sprzęgle,albo wrzucę na luz,,,to zacznie szarpać silnikiem,,,tak jakby na dwa gary nie palił...nie jest równa praca tylko tak dosłownie przeplatana...nie wiem jak mam to inaczej wyjaśnić. I np.przychodzi do chamowania przy wciśnięciu sprzęgła też szarpie ale gdy auto stanie,,,,szarpanie ustępuje i jest ok.
    Świecie ok bo nie dawno sprawdzałem i są sprawne,więc co może być innego???
    Winna któraś końcówka?? Może ktoś coś podpowiedzieć????

    aha...i jeszcze dodam że najbardziej na zimnym silniku przy ruszaniu i tak przy ok 1.300-1.500 obr. bardzo zakopci na niebieskawo (ale to chyba któraś końcówka) może tak być"??"
    pozdrawiam Łukasz

    Komentarz

    • MatioS51
      Classic
      • 2009
      • 29

      #3
      który to rocznik?
      ..........skoda......

      Komentarz

      • uti
        Classic
        • 2008
        • 18

        #4
        podobno 2001tak jest w dowodzie
        tylko ze tu jest to dziwne że co by nie wziął do ręki to wszędzie jest pisane 99'

        Komentarz

        • Sinner
          Drive
          • 2009
          • 68

          #5
          Ja się podłączam to pytania. Mam identyczne objawy (może poza tym kopceniem). Poczakowo słyszałem, że to pompa wtryskowa, więc wale do pompiarza z rogalem na twarzy, będzie pretekst, żeby kupić 11-tke, ale pompiarz do mnie, że takie objawy daje "luz na łączeniu wału z kołem pasowym" :shock: Podrapałem sie po głowie i tak się drapie do teraz :?
          Skodżitsu AGR+ by Dynosoft

          Komentarz

          • uti
            Classic
            • 2008
            • 18

            #6
            no i panowie kompletnie nikt nie może coś podpowiedzieć na ten temat?? :|

            Komentarz

            • Twelvi
              Drive
              • 2009
              • 56

              #7
              moja rada taka zalej Pan robaka
              A tak na serio to bym sprawdzil kolo pasowe u mnie byly takie obiawy ze 02 rzucalo mi naboki jak traktor wymienilem to i spokoj
              Przyczyna tez moze byc sieca ze na ktorejsc nie pali i tez moze go rzucac
              Pozdrawiam

              Komentarz

              • Maru 123
                RS
                • 2008
                • 4660

                #8
                Zamieszczone przez Twelvi
                Przyczyna tez moze byc sieca
                w tdi? :?
                1.8T AGU L&K

                2.0TDI BKD ELEGANCE

                TOYOTA LAND CRUISER J95

                Komentarz

                • Sinner
                  Drive
                  • 2009
                  • 68

                  #9
                  Ktoś ma jakiś pomysł na w/w problem??
                  Skodżitsu AGR+ by Dynosoft

                  Komentarz

                  • Marx
                    Elegance
                    • 2009
                    • 865

                    #10
                    podpiac VAG?

                    Komentarz

                    • rkb
                      RS
                      • 2008
                      • 2152
                      • Rapid Spaceback (NH1)
                      • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                      #11
                      W TDI sa cewki? Nie znam sie kompletnie na TDI ale jak takie rzeczy dzieja sie w benzynie to sa 4 opcje: swiece (te w tdi odpadaja), cewki, przepływka albo przepustnica. przepustnice warto co jakis czas czyscic. jeszcze bym pomyslal o filtrze paliwa jesli dawno nie zmieniales, tak samo z filtrem powietrza, moze coś dławi ten silnik.
                      Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                      Komentarz

                      • Sinner
                        Drive
                        • 2009
                        • 68

                        #12
                        VAG nic nie pokazuje. Filtr paliwa zmieniam co 20 tys, reszte z olejem co 8-10 tys. Korekcje idealne. Najlepsze jest to, że jedynym objawem jest szarpanie silnika na zimnym i tylko na luzie lub sprzęgle i tylko kiedy auto sie toczy, jak juz sie zatrzyma wszystko wraca do normy. Auto pali, jeździ normalnie, tylko to szarpanie na zimnym.
                        Zagadka co
                        Skodżitsu AGR+ by Dynosoft

                        Komentarz

                        • uti
                          Classic
                          • 2008
                          • 18

                          #13
                          no i właśnie jest nas dwóch (jak narazie) IDENTYCZNY objaw w 100% i do tej pory nikt nie może naprowadzić jaka może być przyczyna :?

                          Komentarz

                          • Sinner
                            Drive
                            • 2009
                            • 68

                            #14
                            A ja już wiem!! Winny jest mikro luz na rolkach w pompie wtryskowej rzędu 0.1 stopnia. Mozna to naprawić wymieniając cały korpus pompy i coś tam jeszcze. Jest to oczywiście totalnie nieopłacalne. Lepiej za jakaś pompą zdrową sie rozglądać.
                            Skodżitsu AGR+ by Dynosoft

                            Komentarz

                            Pracuję...