Kolego, nie wiąż urwania śruby z dzwonem jaki miał wóz.
Racz sprawdzić tylko czy śruba urwała się na skutek pęknięcia - czyli ja bym tu obstawiał losową wadę materiałową elementu czyli lipną śrubę, wyprodukowaną z karbem, naprężeniami, pęknięciem przy ulepszaniu itp...
Może też była za słabo skręcona po montażu auta lub po naprawie i po prostu się rozkręciła.
Co do pęknięcia śruby przy dzwonie to prędzej poduszkę rozerwie, mocowanie wyrwie lub łapę silnika połamie niż zerwie dobrą śrubę!
Racz sprawdzić tylko czy śruba urwała się na skutek pęknięcia - czyli ja bym tu obstawiał losową wadę materiałową elementu czyli lipną śrubę, wyprodukowaną z karbem, naprężeniami, pęknięciem przy ulepszaniu itp...
Może też była za słabo skręcona po montażu auta lub po naprawie i po prostu się rozkręciła.
Co do pęknięcia śruby przy dzwonie to prędzej poduszkę rozerwie, mocowanie wyrwie lub łapę silnika połamie niż zerwie dobrą śrubę!
Komentarz