No dokładnie. A w takim razie czy można kabelek od wyłączania świateł dziennych podpiąć pod pozycyjne. Wtedy wyłączałyby się one po włączeniu pozycyjnych, a nie mijania czy drogowych. W rozporządzeniu nie piszą, że tak można. W takim połączeniu zniknąłby problem wyłączania świateł dziennych przy "miganiu" drogowymi (chyba, że automaty w światłach są na tyle inteligentne lub działają z opóźnieniem).
Zapalanie na cieplo - problem
Zwiń
X
-
Zapalanie na cieplo - problem
Witam. Jestem nowym uzytkownikiem forum. Niedawno zakupilem octavie 1 2000 1,9 AHF tdi 110 km, i od samego poczatku mam problem z zapalaniem silnika na cieplo tzn np po nocy pali normalnie, po krotkiej trasie jest problem z tym ze dlugo kreci zanim zalapie.
Po wizycie u mechanika zapala w porzadku ale stracil na mocy podczas jazdy. Nie ma juz kopa jak do tej pory. mechanik stawia na turbine - trzeba przeczyscic. Czy ustawienie konta wtrysku i zwiekszenie dawki paliwa (o ile to zrobil) ma wplyw na moc samochodu podczas jazdy? Turbina do tej pory dziala ok i nie sadze zeby stalo sie cos z nia tak od razu...[/b]
-
-
witaj, mialem taki sam problem se swoja Octavka. Jak byla ciepla to trzeba bylo nią chechłać zanim odpaliła. mechanik zwiekszyl mi dawke rozruchowa na cieplym silniku i teraz pali normalnie. Widocznie mechanik cos ci zle zrobil ze moc spadla , jedz moze do innego bo ja tez sadze ze to nie turbo ci padlo , ewentualnie pasc ci mogl przeplywomierz..życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ...
Komentarz
-
Komentarz