octavia tour twin power lpg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ManiekCA
    Classic
    • 2010
    • 1

    octavia tour twin power lpg

    Zamieszczone przez QBA
    O kurwa :? Gdyby nie te blotkini i podloga, to by jeszcze tragedii nie bylo :roll:
    Po dachu nie poszlo :?:
    tych błotników w pierwszej chwili nie zauważyłem ops: przeleciałem dookoła, posprawdzałem czy się drzwi otwierają i zamykają, czy się szpary nie zmieniły i odetchnąłem z ulgą... za wcześnie pod domem zauważyłem błotniki :cry:
    dach oglądałem i nie widzę tam żadnych załamań

    Zamieszczone przez QBA
    Wspolczuje strasznie... :evil:


    A Tobie nic sie nie stalo?
    pas zapięty, fotel praktycznie pionowo, zagłówek dobrze... chyba nie... chociaż strzał był konkretny i policjanci jakby z niedowierzaniem oglądali zniszczenia :roll: Na 99% uratowała sytuację moja próba ucieczki... Chociaż na 100% by się nic nie zdarzyło jakbym poszedł na żółtym :? :evil:
    Chociaż pewnie jutro sie dowiem jak z karkiem :roll:
  • basik
    Classic
    • 2009
    • 1

    #2
    octavia tour twin power lpg

    witam,
    potrzebuje pilnie informacji, bo kazdy serwis udziela mi innej informacji
    powiedzcie mi czy macie na korku wlewu oleju i w kanale wlewu biała maź z kroplami wody, dotyczy to skody octavi tour twin power z instalacja lpg z silnikiem 1.6

    będe wdzięczna za kazde info

    Komentarz

    • tom.tom
      Rider
      • 2009
      • 296

      #3
      spoko nie martw się to normalne zjawisko. Było o tym ostatnio na forum i inni też tak mają. Ja też od nowości, szczególnie w dni zimne i wilgotne. Dużo silników z grupy VW tak ma. Jeśli masz tą maź tylko na korku i nie bierze Ci oleju ani płynu chłodniczego to wszystko jest ok.

      >>> KLIKNIJ <<< Tutaj masz o tym więcej

      Tomek
      Pozdrawiam tom_tom

      Komentarz

      • AdamB
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 8033
        • Octavia IV (NX3)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #4
        basik, jeżeli w zbiorniczku wyrównawczym nie ma oleju i mazi na bagnecie to raczej normalne zjawisko pod warunkiem że robisz krótkie trasy. Auto jeździ nie dogrzane. Jak zrobisz dłuższą trasę to powinno zniknąć.
        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

        Komentarz

        • ruwado
          RS
          • 2009
          • 14890
          • Octavia IV (NX3)

          #5
          I tu też możesz poczytać, łącznie z moimi prelekcjami


          Ja tez po kupnie, po jakichś 3.000 km zdębiałem jak zobaczyłem taka galaretkę. Bluzgnąłem, że nowy nabytek, a już głowica do roboty. Jednak w ASO wyprowadzili mnie z błędu, co później potwierdziłem jeszcze z innych źródeł. To typowe dla niektórych konstrukcji silnika. Do dzisiaj zrobiłem 95.000 km i tak mam - w lecie żadnego śladu, zimą bialutki koreczek, bo jeżdżę do pracy 5 -6 km (woda musi mieć czas, żeby odparować).

          W ASO powiedzieli mi, że ten silnik ma tzw. długi system odpowietrzania (czy cuś w tym stylu). Ja poprzednio też nie miałem takich objawów w poprzednich bryczkach - widocznie inne konstrukcje.
          pozdrawiam - Darek

          Komentarz

          • paulob1
            Rider
            • 2008
            • 470
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Potwierdzam. U mnie jest to samo, z tym wyjątkiem, że po około 10-12 tys km od wymiany oleju ta owa maź już się nie pojawia(po wytarciu korka oczywiście).Widocznie olej już jest tak przepracowany,że nie ma siły się mieszać z parą wodną w silniku :wink:
            Moja poprzednia fabia miała identyczny myk i wcale się tym nie przejmowałem.
            Dopóki tego czegoś nie ma w zbiorniczku wyrównawczym chłodziwa to jest gites.

            Komentarz

            • niezal
              Rider
              • 2010
              • 283
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Ja też potwierdzam.

              Dodam też, że po dłuższej trasie i przyciśnięciu trochę (no dobra bardziej niż trochę) auta maź u mnie znika samoczynnie.

              Pewien mechanik powiedział mi, że biała maź na korku to normalka w tych silnikach w okresie zimowym. Tak więc potwierdza się to co już wiele osób mówi. Wszystko jest w porządku.

              Temat chyba wyczerpany i tak ma być :szeroki_usmiech
              "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

              O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
              O2 Tour BSE+LPG LR - MED

              Komentarz

              Pracuję...