komputer pokładowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cielmus
    Classic
    • 2010
    • 5

    komputer pokładowy

    Arti_r1, Ja mam ta osłonę i ona ma wloty powietrza http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/75 nie ma problemu z temperaturą
  • marcin42
    Classic
    • 2009
    • 14

    #2
    komputer pokładowy

    Witam.

    Mam pytanko, octavka 1,6 99 rok, komputer pokładowy pokazuje chwilowe i średnie spalanie, oraz jeszcze parę innych rzeczy, po zgaszeniu autka i ponownym odpaleniu po ok 2 godzinach komputer pokładowy jest zresetowany, czy to normalne? Czy można to zmienić tak, aby pamietał cały czas średnie spalanie, póki sam go nie zresetuje? Z góry dziękuje za info. Pozdrawiam

    Komentarz

    • gregor6
      Rider
      • 2008
      • 488
      • Volkswagen

      #3
      Pod "wajchą" masz jeszcze jeden przycisk do przełączania wskazań i resetowania. Po wciśnięciu pokaże Ci wskazania od momentu ostatniego ręcznego resetu. Przytrzymanie tego przycisku resetuje wskazania.

      Komentarz

      • ruwado
        RS
        • 2009
        • 14885
        • Octavia IV (NX3)

        #4
        Zamieszczone przez gregor6
        Pod "wajchą" masz jeszcze jeden przycisk do przełączania wskazań i resetowania. Po wciśnięciu pokaże Ci wskazania od momentu ostatniego ręcznego resetu. Przytrzymanie tego przycisku resetuje wskazania.
        Dokładnie tak jest. Są dwa tryby (1 w kwadraciku i 2 w kwadraciku), a przełącza się je przyciskiem "Reset" z dołu dźwigienki wycieraczek.

        "1" to pamięć pojedynczej jazdy - zeruje się po 2 godzinach przerwy w uruchomieniu silnika. Jeśli uruchomienie nastąpi przez dwoma godzinami - dolicza wartości.

        "2" to pamięć wielokrotnych jazd. Gromadzi dane do przekroczenia jednej z wartości: 100 godzin/10.000km/1000 litrów paliwa i wtedy zeruje się automatycznie i liczy od nowa.

        Przełączanie między "1" i "2" - krótkie przyciśnięcie przycisku "Reset" na dole dźwigienki. Kasowanie wartości pamięci (po przełączeniu na "1" lub "2" krótkim przyciśnięciem przycisku "Reset") poprzez dłuższe przytrzymanie przycisku "Reset" - około 1 sekundy.

        W praktyce działa to tak, że "1" jest na każdą oddzielna jazdę, a "2" np. na przebieg między tankowaniami (ja np. kasuję po każdym zalaniu baku).

        Aha, wskazań np. spalania nie należy traktować jak wyroczni - nieraz ma ona spore rozbieżność co do rzeczywistości. Raczej należy podchodzić w kategoriach porównania wartości na przestrzeni czasu (czy np. rośnie, czy maleje, czy jest na tym samym poziomie)
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz

        • marcin42
          Classic
          • 2009
          • 14

          #5
          dziękuje bardzo za pomoc tak to jest jak się kupuje autko z entych rąk bez instrukcji pozdrawiam

          Komentarz

          Pracuję...