Aha, włącza się toto przytrzymując Power i Setup (dwie gałki na raz) przy włączaniu przez 15 sekund. Szczerze mówiąc za długo się tym nie bawiłem. Nie wiem czy po wyłączeniu radia nadal jest aktywne. Poza tym trzeba mieć aktywne w module 56-Radio tryb Driving School. :?
W mojej O2FL ta funkcja (wyświetlanie prędkości) działa bez grzebania VAGiem - wystarczy włączając radio nacisnąć dwie gałki naraz. Nie trzeba trzymać 15s.
PS to faktycznie jest "tryb Driving School" bo oprócz prędkości na radiu wyświetlają się strzałki włączonych kierunkowskazów
A u mnie to nie chce zadziałać to dlatego, że mam MINTa :roll: :?:
Witajcie. Zamierzam kupic caloroczne gumy do swojej O2. W O1 ( i wczesniej w Polo kombi tez ! ) mialem Goodyear Eagle Vector i byly super, ale juz ich nie robia. Mieszkam w Belgii, tutaj snieg jest 3 dni w roku albo wcale. Do Polski jezdze w zimie na tydzien max, kolo Wroclawia (Swidnica) - dlatego wybor na caloroczne. W Dunlop'ach jakos bierznik mi sie nie podoba.
Ostatnio wpadly mi w oko VREDESTEIN QUATRAC 3 , czytalem o nich pare dobrych opinii.
Czy ktos z Was zna te opony ? A moze polecacie inne caloroczne ?? Prosze o Wasze zdanie. Dzieki z gory. Pozdrawiam.
Salvatore769, Może lepiej zostaw sobie letnie opony, bo całoroczne są gorsze w lecie od letnich i w ziemie od zimówek.
Zeby podjechać w okolice Wrocławia na parę dni nie potrzebujesz specjalnie zimówek. Tam śnieg to deficytowy towar. :roll:
Witajcie. Zamierzam kupic caloroczne gumy do swojej O2. W O1 ( i wczesniej w Polo kombi tez ! ) mialem Goodyear Eagle Vector i byly super, ale juz ich nie robia. Mieszkam w Belgii, tutaj snieg jest 3 dni w roku albo wcale. Do Polski jezdze w zimie na tydzien max, kolo Wroclawia (Swidnica) - dlatego wybor na caloroczne. W Dunlop'ach jakos bierznik mi sie nie podoba.
Ostatnio wpadly mi w oko VREDESTEIN QUATRAC 3 , czytalem o nich pare dobrych opinii.
Czy ktos z Was zna te opony ? A moze polecacie inne caloroczne ?? Prosze o Wasze zdanie. Dzieki z gory. Pozdrawiam.
Czemu wątek jest tutaj? (Problemy i usterki)
Powiem Ci tak - ja mieszkam w Polsce a i tak się zastanawiam nad celowością zimówek. Jeszcze nie kupiłem zimówek, no ale po co skoro codziennie temperatura oscyluje wokół 10-15 stopni.
Czekam na rozwój wydarzeń. Mam to szczęście, że jak mnie zaskoczy zima to do momentu założenia zimówek będę pracować w domu. Ale też mam dylematy, czy to ma sens. Czy nie lepiej jednak przestawić się na Navigatory2.
Powoli klimat się zmienia. U nas śnieg też zaczyna być deficytowym towarem. Ciekawe czy dowali w styczniu, tak jak w zeszłym roku. Na razie czekam :-)
Salvatore769, Może lepiej zostaw sobie letnie opony, bo całoroczne są gorsze w lecie od letnich i w ziemie od zimówek.
Zeby podjechać w okolice Wrocławia na parę dni nie potrzebujesz specjalnie zimówek. Tam śnieg to deficytowy towar. :roll:
Dig Dug, to co napisales, to i ja wiem, ale myslalem, ze wiesz, iz ... w Niemczech zimowe (albo caloroczne) sa OBOWIAZKOWE. Rabia wysokie mandaty, a jakby doszlo do jakiegos wypadku albo stluczki, masz pozamiatane, ubezpieczyciel cie nie pokryje i takie tam jaja !!!
(tak slyszalem, nie wiem na 100proc). Pozdrawiam.
Acha, rzeczywiscie powinienem ten temat zamiescic chyba w innej rubryce, a nie w "problemy, usterki" ; sorry!
[ Dodano: Pią 27 Lis, 09 10:33 ]
Zamieszczone przez fernando
Ja teraz jeżdżę na Goodyearach Eagle Vector 4 seasons i moim zdaniem dają radę.
Fernando, a jakis masz dalszy kod : 91 V czy 91 H ??
Twoja jest 2,0 tdi, a wiec masz Vmax 208 , to chyba masz 91V ??
Ja zamierzam zalozyc 91H (do 210/h), choc poprzedni wlasciciel odebral nowa z 91V(??).
U mnie Vmax jest 192 i nawet jak sie ja pociagnie do 205 licznikowe, to i tak realna jest okolo 195. Zapas jest, jezeli sie myle, to poprawcie, ale mysle, ze indeks 91H w 1,9tdi powinien byc OK ??
Fernando, a jakis masz dalszy kod : 91 V czy 91 H ??
Twoja jest 2,0 tdi, a wiec masz Vmax 208 , to chyba masz 91V ??
Ja zamierzam zalozyc 91H (do 210/h), choc poprzedni wlasciciel odebral nowa z 91V(??).
U mnie Vmax jest 192 i nawet jak sie ja pociagnie do 205 licznikowe, to i tak realna jest okolo 195. Zapas jest, jezeli sie myle, to poprawcie, ale mysle, ze indeks 91H w 1,9tdi powinien byc OK ??
16" nie ma 91V, więc wziąłem 94V. Moim zdaniem indeks H Ci wystarczy, chyba że permanentnie przekraczasz 210km/h... Moim zdaniem nie ma co przepłacać w tym wypadku
tak jest na 100%. w okresie zimowym, który nie jest dokładnie ustalony, jeśli spowodujesz jakieś zamieszanie na drodze/autobahnie i do tego nie masz odpowiednich bucików, jestes w 99,9% przegrany. nawet ubezpieczyciel cie pocałuje w dupę, nawet jeśli to nie była twoja wina. co do opon całorocznych, też tu patrzą krzywo...więc do kraju przepisów nie warto wybierać się bez zimówek, oczywiście w okresie zimowym.
[ Dodano: Pią 27 Lis, 09 16:32 ]
Zamieszczone przez Dig Dug
Tam śnieg to deficytowy towar.
no kolego czasami byś się zdziwił...przyjedz do dzierżoniowa, bielawy...
może i tak, tam trzeba pamiętać o łańcuchach, w niemczech mówi się, że na zimówkach "powinno" się jeździć od "O" do "O", czyli od Oktober do Ostern a po naszemu od Października do Wielkanocy :wink:
Mam już. W Austrii jest mniej więcej tak:
W okresie od 1.listopada do 15.kwietnia pojazdy winny być wyposażone w opony zimowe o ile wymagają tego warunki atmosferyczne, czyli też nie jest to zawsze niezbędne...
Salvatore769
Na golfie IV miałem VREDESTEINy QUATRAC 2. Kupiłem autko na takich i jeździłem 2lata czyli 2 sezony zimowe i byłem bardzo, ale to bardzo zadowolony. Wyjazdy na narty do Szczyrku w wyższe partie nie stanowiły problemu. Ja miałem w rozmiarze 175/80/14 i spisywały się o wiele wiele lepiej niż np. typowe zimówki MICHELIN ALPIN PA2 które miałem na poprzednim aucie ASTRZE H w rozmiarze 205/55/16.
ja też czekam chociaż zimóweczki na stalówkach leżą i czekają na założenie...nie ma śniegu jest asfalt szkoda opon szybciej przecież się zużywają a już nie mówię o hałasie w aucie wrrrr :P
tak jest na 100%. w okresie zimowym, który nie jest dokładnie ustalony, jeśli spowodujesz jakieś zamieszanie na drodze/autobahnie i do tego nie masz odpowiednich bucików, jestes w 99,9% przegrany. nawet ubezpieczyciel cie pocałuje w dupę, nawet jeśli to nie była twoja wina. co do opon całorocznych, też tu patrzą krzywo...więc do kraju przepisów nie warto wybierać się bez zimówek, oczywiście w okresie zimowym.
[ Dodano: Pią 27 Lis, 09 16:32 ]
Zamieszczone przez Dig Dug
Tam śnieg to deficytowy towar.
no kolego czasami byś się zdziwił...przyjedz do dzierżoniowa, bielawy...
Ufo, przeciez to jasne, ze rozpatrujemy OKRES ZIMOWY !!!! inaczej nie podejmowalbym tematu. Z tym, iz niemcy patrza krzywo na caloroczne, nie zgodze sie z toba; pytalem tutaj i nawet w broszurce Quatrac3 i Dunlop 4seasons pisze, ze maja homologacja czu cos tam wymagana w krajach jak niemcy i inne.
Ufo, przeciez to jasne, ze rozpatrujemy OKRES ZIMOWY !!!! inaczej nie podejmowalbym tematu. Z tym, iz niemcy patrza krzywo na caloroczne, nie zgodze sie z toba; pytalem tutaj i nawet w broszurce Quatrac3 i Dunlop 4seasons pisze, ze maja homologacja czu cos tam wymagana w krajach jak niemcy i inne.
Dokładnie, w Niemczech liczy się fakt, że opony mają oznaczeni M+S, a praktycznie wszystkie obecnie produkowane całoroczne takowe posiadają.
Salvatore769
Na golfie IV miałem VREDESTEINy QUATRAC 2. Kupiłem autko na takich i jeździłem 2lata czyli 2 sezony zimowe i byłem bardzo, ale to bardzo zadowolony. Wyjazdy na narty do Szczyrku w wyższe partie nie stanowiły problemu. Ja miałem w rozmiarze 175/80/14 i spisywały się o wiele wiele lepiej niż np. typowe zimówki MICHELIN ALPIN PA2 które miałem na poprzednim aucie ASTRZE H w rozmiarze 205/55/16.
Tak czy inaczej. Ja mile wspominam QUATRAC'KI 2.
Bronx, dzieki za twoja opinie !!!
A czy w lecie nie szumialy ci strasznie tzn ponad norme ?? Podobno wiekszosc calorocznych tak ma.
W O1 GY Eagle Vector byly dosc ciche. Jezeli wezme vredestein to beda to Quatrac 3 , podobno jeszcze lepsze od 2 ??
[ Dodano: Pią 27 Lis, 09 19:05 ]
Zamieszczone przez ufo
Zamieszczone przez Salvatore769
(tak slyszalem, nie wiem na 100proc).
tak jest na 100%. w okresie zimowym, który nie jest dokładnie ustalony, jeśli spowodujesz jakieś zamieszanie na drodze/autobahnie i do tego nie masz odpowiednich bucików, jestes w 99,9% przegrany. nawet ubezpieczyciel cie pocałuje w dupę, nawet jeśli to nie była twoja wina. co do opon całorocznych, też tu patrzą krzywo...więc do kraju przepisów nie warto wybierać się bez zimówek, oczywiście w okresie zimowym.
[ Dodano: Pią 27 Lis, 09 16:32 ]
Zamieszczone przez Dig Dug
Tam śnieg to deficytowy towar.
no kolego czasami byś się zdziwił...przyjedz do dzierżoniowa, bielawy...
Ufo, piszesz o dzierzoniowie i bielawie ??? No to ci powiem, ze jestem z ... Lubachowa !
Tak wiec wiem o czym piszesz i zgoda czasem zasypie, ale jezeli jestes z tamtych stron, to wiesz, ze juz od Burkatowa asfalt mokry. Pozdrawiam.
P.S. A moze znasz jakiegos superspecjaliste od naszych czeszek tam na terenie ??? Tak pytam w razie W ??
to już inna gmina, może świdnica bardziej dba o drogi. u nas śnieg znika z drogi do policji i kościoła, reszta jest przeważnie biała albo rozjeżdżona... :evil:
Zamieszczone przez Salvatore769
A moze znasz jakiegos superspecjaliste od naszych czeszek tam na terenie
mam kupla w skodzie, w dzierżoniowie. ale jak do tej pory, odpukać, nic mnie nie do niego nie kierowało.
W VW BEETLU żony i w C-MAX mamy PIRELLI P2500 EURO[ całoroczne]-są doskonałe, lepsze niż sporo zimówek. Niedawno czytałem test GOODYERÓW VECTOR 4 SEASON w porównaniu z zimówkami i zajęły 3 miejsce więc musza być dobre.
W VW BEETLU żony i w C-MAX mamy PIRELLI P2500 EURO[ całoroczne]-są doskonałe, lepsze niż sporo zimówek. Niedawno czytałem test GOODYERÓW VECTOR 4 SEASON w porównaniu z zimówkami i zajęły 3 miejsce więc musza być dobre.
Czesc Smutnyindyk ! Dzieki za opinie. Pirelli nie bralem pod uwage, ale pomysle.
Sklaniam sie jakos ku Vector 4 seasons Goodyear'a, ale przypadkowo wszedlem na
oponeo.pl i BUM !!! najgorsza opinia; fakt, ze byla tylko jedna (moze gosc dostal jakies wadliwe?), ale napisal bardzo zle o nich (???). Kliknalem na Vredestein i tu zdziwko :
Quatrac3 najlepsza w tej marce opon (tu opinii bylo mnostwo, same dobre!).
Kurcze, mozna krecka dostac ! Poczekam, moze ktos jeszcze napisze. Nara.
Myślę ,że opiniami nie ma co się sugerować - często piszą tam ludzie nawiedzeni, zgorzkniali... Ja pisząc o testach-pisałem o przeprowadzonym teście przez AD/AC i tam GOODYERY zajęły 3 miejsce wśród wielu zimówek będąc same całorocznymi. Ja złego słowa nie powiem nawet o DĘBICACH NAVIGATOR 2 na których żona w swoim poprzednim samochodzie SAXO przejechała z powodzeniem ładny dystans. Teraz ja i żona jeździmy jak pisałem na PIRELLI P2500 już ponad rok na każdym samochodzie i są ciche, przyczepne i co ciekawe właściwie nie widać zużycia.
Salvatore769
Bronx, dzieki za twoja opinie !!!
A czy w lecie nie szumialy ci strasznie tzn ponad norme ?? Podobno wiekszosc calorocznych tak ma.
W O1 GY Eagle Vector byly dosc ciche. Jezeli wezme vredestein to beda to Quatrac 3 , podobno jeszcze lepsze od 2 ??
Nie stwierdziłem nadmiernego hałasu. Naprawdę byłem bardzo zadowolony z tych opon. Jeśli 3-ki są lepsze niż 2-ki to ja byłbym zachwycony
Lecz ostateczny wybór należy do Ciebie
W AŚ polecali jeszcze Hankook Optimo 4S, jedyna wada dość głośne ponoć.
opony te mialam w Golfie III przez prawie rok,nie nazekalam na nie, co sie tyczy halasu jazda tylko po miescie nie odczuwasz,wypad troche dalej predkosc powyzej 100km/h
wtedy zaczynaly sie szumy przy 150km/h nie do wytrzymania
No i zamowilem.... Goodyear Vector 4seasons 205/55 16 91H (118 euro/szt).
Za pare dni mi zaloza, po kilkuset kilometrach napisze jak sie sprawuja.
Dzieki wszystkim za wskazowki i uwagi, pozdrawiam.
Komentarz