Mam 2 pytania
1 Ciezko jest mi wrzucic jedynke po tym jak mam wrzucony bieg wsteczny. Czytalem na forum o podobnym przypadku ale u mnie sa jeszcze dodatkowe problemy- jak nacisne sprzeglo na wolnych obrotach, silnik brzmi troszke jakby glosniej- dzwiek jest ledwo slyszalny ale mimo wszystko mozna go odczuc i wydaje mi sie ze to mogloby byc lozysko. Auto kupilem niedawno silnik ALH i ma 135000 wiec troszke mnie to dziwi ze juz mogloby byc cos nie tak ze sprzeglem.
2 Jak odpale silnik to po jakiejs minucie slychac taki jakby metaliczny brzdek. Pamietam ze byl juz kiedys ten problem poruszany ale nie moglem go odnalezc
ten przebieg to realny? jeśli chodzi o sprzęgło to zależy jak wcześniej auto było eksploatowane, więc jak najbardziej może kwalifikować się do wymiany.
Przebieg jest na 100% pewny. Co do tego jak bylo autko eksploatowane to ciezko stwierdzic. Co do samego sprzegla to raczej tez wszystko jest ok- nic nie ciagnie autko ladnie przyspiesza, tylko ze jak sie wlasnie je wcisnie to slychac troszke inna prace silnika i wydaje mi sie ze to chyba lozysko. No i nie wiem czemu ciezko jest ruszyc lewarkiem gdy jest na biegu wstecznym na jedynke. Mialem juz jedna Octavie tdi i takich problemow nie bylo (BYLY INNE :lol: )
Może wystarczy regulacja linki zmiany biegów? ZobaczTEN temat na przykład.
[ Dodano: Pon 30 Lis, 09 07:46 ]
Zamieszczone przez mmdk
wydaje mi sie ze to mogloby byc lozysko
Mnie się też tak wydaje niestety...
A sprzęgło można uwalić prawie od ręki w zależności od techniki jazdy. Jak moja córa uczyła się jeździć to załatwiła mi sprzęgło bardzo szybko :grrr
Zaglądnij też na TEN temat
Komentarz