Slaby motor, dymi na kolor lekko niebieski i glosno chodzi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jack 2
    Classic
    • 2010
    • 1

    Slaby motor, dymi na kolor lekko niebieski i glosno chodzi

    Grzechos, dobra, dobra, naciągaj lać jak tylko przyjdzie i dawaj foty
  • Andrzej S
    Classic
    • 2009
    • 4

    #2
    Slaby motor, dymi na kolor lekko niebieski i glosno chodzi

    skoda octavia 1.9TDI GLX - 66kW (AGR) 99r przebieg 200000tys odpala normalnie, obroty sa prawidlowe, niema mocy tyle co powinna miec bardzo dymi i silnik glosno szumi i wiecej pali

    Komentarz

    • kropa
      Classic
      • 2009
      • 1

      #3
      Sprawdz wtryski czy sa dokrecone a jak nie o silnik dochodzi

      Komentarz

      • Andrzej S
        Classic
        • 2009
        • 4

        #4
        wtryski sa dokrecone nepewno a oleju nie bierze

        Komentarz

        • Wojtek44
          Classic
          • 2009
          • 23

          #5
          a czy ten przebieg jest prawdziwy bo może coś z pompą się już dzieje

          Komentarz

          • Andrzej S
            Classic
            • 2009
            • 4

            #6
            przebieg jest prawdziwy sam zrobilem 110tys problem z usterka nie byl stopniowy tylko po przejechaniu 100km w tym samym dniu po kilku godz odpalilem samochod zaplil bez problemu ale niechodil tak jak rano zacza dymic i ciezko bylo ruszyc a jazda nin trudna ze wzgledu na slaby motor.

            Komentarz

            • Ziomus1987
              Ambiente
              • 2007
              • 202

              #7
              a to przypadkiem nie turbo? widzialem podobny przypadek zerwala sie opaska i guma z turba spadla.
              Szukam pracy

              Komentarz

              • Andrzej S
                Classic
                • 2009
                • 4

                #8
                bylem juz u fachowcow i stwierdzili ze to przeplywomiesz wiec wymienilem na nowy i dalej to samo a co do turba to powiedzieli ze jest dobre

                Komentarz

                • boozee
                  Rider
                  • 2008
                  • 347

                  #9
                  Andrzej S, Vag prawde Ci powie.
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

                  Komentarz

                  • sew1981
                    RS
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2009
                    • 10917
                    • Fiat

                    #10
                    Andrzej S, a podłaczyli się vagiem? czy to tacy fachowcy na oko? niech lepiej podłacza sie jak mowi boozee, bo przyczyn moze byc wiele

                    [ Dodano: Wto 01 Gru, 09 12:08 ]
                    osobiscie stawialbym jednak na uklad wtryskowy, jak wali niebieskim dymem. Turbawa jakby padla albo dolot czy inter bylby slaby fakt, ale na niebiesko by nie sadzil tylko bardziej na czarno wiecej byloby dymu na przyspieszaniu.

                    Komentarz

                    • Misiekoctavia
                      Elegance
                      • 2005
                      • 891

                      #11
                      No to niezly fachowiec jak kazal wymienic przeplywke z powodu dymienia na lekko niebieski.
                      Tez mam AGR-a i moze szatan to to niejest ale zeby jazda nim byla trudna to przesada
                      Ja bym obstawial uklad paliwowy, wtryskowy. Na poczatek wymien filtr paliwa. Nieduzy wydatek, a moze pomoc, a napewno niezaszkodzi.
                      No i przedewszystkim podlacz auto pod VAG i zrob jazde probna pod kompem z kims kto sie na tym zna.

                      Komentarz

                      • ar51
                        Classic
                        • 2009
                        • 13

                        #12
                        Andrzej S sprawdziłeś poziom oleju?

                        Ktoś już o to pytał, kiedyś kiedyś znajomy miał podobną jazdę, tylko w tamtym przypadku zaczynał się problem z którąś z panewek - nie życzę Ci tego. To już poważniejszy remoncik, jeśli się obróci i zblokuje wał.

                        Jeśli z ręką na sercu prawidłowo dbałeś o jakość oleju, wymianę jego oraz filtra to nie powinno Cię to spotkać.

                        Powodzenia w walce
                        Była: Vectra 2.0 X20XEV 1999 - olejożerca
                        Jest: O2 FL 1.9 BXE MY2009 - brakuje niutonometrów.

                        Komentarz

                        Pracuję...