1956 Pontiac Club de Mer
[O2] Wymiana H1 O2 FL
Zwiń
X
-
[O2] Wymiana H1 O2 FL
Ponieważ fabryczne H1 są do bani, tym bardziej przy ksenonach, postanowiłem sobie założyć NightBreakery z Osrama. Aby wymienić jakąkolwiek żarówkę z przedniego klosza w O2 FL, trzeba go cały wymontować. Nie jest to szczególnie skomplikowane - jedna nakrętka, jedna zapadka i cały klosz ładnie wyjeżdża, jest to ładnie opisane w instrukcji.
Rzecz w tym, że po montażu powrotnym klosze już nie przylegają do błotników tak ładnie, jak powinny - możliwości regulacji nie ma, wszystko ładnie wskoczyło, nakrętka dokręcona na miejsce - ale na prawym kloszu jakby szpara mm większa. Chyba może się przez nią przedostawać woda.
Ktoś może miał podobny problem? Należy się tym przejmować?
-
-
SilentEmpire, chyba mogę Cię pocieszyć - gdybym miał nowe auto, to pewnie widziałbym rzeczy, których mikroskop elektronowy nie jest w stanie zarejestrować - tak po prostu jest z nowymi rzeczami - telefony, komputery itp.
Osobiście gdybym miał taki problem, to zdjąłbym lampę raz jeszcze i założył ponownie sprawdzając, czy coś się nie dostało między lampę i zaczep. Kolejna rzecz którą bym zrobił, to wyjęcie drugiej lampy i ponowne jej założenie i porównanie "wyników". A potem przestałbym się przejmować. Gdyby był problem z założeniem w ogóle tej lampy, no to klops, ale 1 czy 2 mm to nie powód do paniki. Polecam cieszyć się dalej nowym nabytkiem, bo jest czym 1.8 TSI.... MNIAM... 8)Pozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
Dzięki Wam bardzo. Tak zrobiłem, wymontowałem (z drobną pomocą) i trochę metodą siła x gwałt wskoczyło na miejsce
keraj998, ale stalowego haczyka nie widziałem:/ W każdym razie poszukam ponownie, jak padną żarówki.
kropeck, masz rację, poza zasięgiem to wad nie znalazłem Niby 160 PS na 250 Nm to sporo, ale 215 na 330 nie zaszkodziłoby mieć
Komentarz
-
Komentarz