A jak sprwadzić Vagiem czujnik położenia pedału?
Przed chwilą zauważyłem jedną rzecz co do wskakiwania na obroty, dzieje się to tylko wtedy gdy jest odpięty przewód gumowy od zaworu EGR, natomiast jeżeli jest podpięty to nie ma takiego wskakiwania na obroty, tylko wtedy silnik chodzi jak sieczkarnia, podczas schodzenia z obrotów słychać dziwny dźwięk, silnik pracuje bardziej twardo, przy około 2000 obr/min słychać jakieś buczenie od strony filtra powietrza, wygląda to tak jakby coś wpadało w rezonans.Niech mi ktoś pomoże bo powoli tej skody mam już dosyć.
Przed chwilą zauważyłem jedną rzecz co do wskakiwania na obroty, dzieje się to tylko wtedy gdy jest odpięty przewód gumowy od zaworu EGR, natomiast jeżeli jest podpięty to nie ma takiego wskakiwania na obroty, tylko wtedy silnik chodzi jak sieczkarnia, podczas schodzenia z obrotów słychać dziwny dźwięk, silnik pracuje bardziej twardo, przy około 2000 obr/min słychać jakieś buczenie od strony filtra powietrza, wygląda to tak jakby coś wpadało w rezonans.Niech mi ktoś pomoże bo powoli tej skody mam już dosyć.
Komentarz