Będę pierwszy, śliczna skodzina, szerokości życzę
Nie pali!! ratunku
Zwiń
X
-
Nie pali!! ratunku
Witam mam mały problem z moją skodziną.. wiem że pierwszy raz pisze na forum i nie użyłem opcji wyszukaj.. ale mam naglący problem..
dziś dzień troche mroźny, wsiadam i chechłam... i nic.
nie ma dzwięków silnik kręci.
aku nowy, świece sprawdzone 3/4 świecą az miło, prąd na świecach kiedy ma byc to jest, rozrusznik po regeneracjo 3 dni temu. w wężyku paliwa przed pompą widoczny pęcherzyk i podczas rozruchu sie przesuwa czyli paliwo leci.
Dla wątpiących powiem że aku, rozrusznik, 3 świece są w 100% sprawne, paliwo leci. samochud na holu (100m) też nie ma ochoty zapalić..
Pomocy co to może być??
-
-
Zamieszczone przez immaxwidoczny pęcherzyk i podczas rozruchu sie przesuwa czyli paliwo leci.Zamieszczone przez immaxsamochud na holu (100m) też nie ma ochoty zapalić..
Z zaciagu nie wolno odpalac samochodow z paskiem rozrzadu a juz z pewnoscia nie diesle, ktore maja wyzszy stopien kompresji i jak szarpnie to "ino roz".
Sprawdz czy rozrzad jest dobrze zlozony czy pasek nie przeskoczyl na ktoryms z kol, odstaw w cieple miejsce i probuj odpalic, odpali to sprawdzic statyczny kat wtrysku. I odpowietrz uklad paliwowy, babli nie powinno byc.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
bombel jest 1 i nie ubywa i nie przybywa.. który nr ma ten przekaźnik?? i gdzie jest? pasek dobrze naciągnięty wymieniany 3 miesiace temu, nie chciało mi sie tłumaczyć ale napisze samochód nie palił wczesniej, został wymieniony bendix, nadal nie palił, i po ogrzaniu suszarką odpalił, nastepny dzien wszystko ok (trasa 110km) a dzis znów to samo co wcześniej.. z rozruszanego i holowanego silnika zanych stuków puków..
ps rozrzad napędzany jest przez wał podczas rozruchu rozrusznikiem, tak samo jak zapalanie z linki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Krzycho-63Zamieszczone przez immaxPomocy co to może być??
Przerabiałm podobny problem u siebie, tylko nie pamiętam czy ten dziwny odgłos było słychać wyrażnie w środku samochodu czy dopiero po otwarciu maski.Grzesiek
Octavia 2 Elegance
Komentarz
-
-
Jeśli można dorzucę swoje trzy grosze. Mam podobny problem, mroźny dzień skodzianka stała sobie na dworze, wieczorkim wyjechałem po córę na dworzec. Po przejechaniu ok. 1.5 km auto nagle zgasło i już nie odpaliło. Sąsiad mnie sciągnął, myślę paliwko letnie kurcze zapomiałem dolać polepszacza i sie filtr zapchał. Niestety po postuju w ciepłym garażu kilka dni nie moge dalej odpalić. Sprawdziłem zaworek na pompie wtryskowej działa paliwo dochodzi, z pompy przewodem sika ale słabo bo nie może otworzyć wtryskiwacza. Sprawdziłem rezystencje czujników i innych zaworków w pompie były ok. opór czujnika prętkości obrotowej wału też prawidłowy, świece grzeją kontrolka świec gaśnie. Ręce mi opadły posłałem po miejscowego elektryka. Elektryk sprawdził vagiem błędy( błąd regulacji kąta wtrsku i coś z ABS i ASR oraz za niskie napięcie na zacisku 30.) Posprawdzał bezpieczniki i przekaźniki oraz wyjścia napęcia z komputera. Według niego elektryka była ok. Padło więc na pompę wtryskową. Pompa wymieniona i dalej nie pali. Przy okazji sprawdzony rozrząd. Dziś sprawdziłem vagiem i mam takie błędy silnika: 1314 Sterownik silnika
nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY
668 Napięcie na zacisku 30 za niskie
zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 Sterownik silnika
obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY
Z lcznika 1314 Sterownik silnika
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
z imoblajzerem nie mogę się połączyć prosi o pdanie adresu 17.
Pętla imobilajzera sprawdzona niema przerwy po odpięci migała kontrolka . Chcę sprawdzić czujnik obrotów wału ale nie mogę go wyjąć. Nie wiem co mam już robić jeśli to komputer to czy da sie naprawić bez holowania samochodu do warsztatu. Kto może coś takiego naprawić czy spec od tv i radio. A jeśli przyjdzie wymienić kompa to czy da się wyciąć imobilajzer. Prosżę o namiary na speców od narawy komputerów i kodowania imobilajzerow w Warszawie i okolicy. Ale sie rozpisałem przepraszam
Komentarz
-
-
wracając do tematu.. okazało sie że akumulator padł.. poszedł na gwarancji..
Ale!! skodzina nie pali juz od 1go.. wszyscy mechanicy rozkładają ręce... i mówią że wszystko jest ok.. ale wiem że to nie do końca prawda.. pomysły mi sie juz skończyły.. jesli nic sie ne zmeni bede zmuszony rozkręcać pompe.. w przyszłym ty podepne do kompa znowu i wnikliwie prześledze tylko co sie da.. bo narazie nikt mi nie jest w stanie pomóc.
Komentarz
-
-
A filtr paliwa nie został zapchany parafiną?? Bo jak tak to nie ważne, że już nie ma mrozów -20 C bo jak jest zapchany to parafina się i tak nie rozpuści. U mnie podczas grudniowych mrozów zapchała parafina filtr i bez wymiany filtra i odpowietrzenia kładu się nie obeszło. Koszt to filtr ok 50 zł litr ropy do zalania filtra ok 4 zł. robocizna ok 20 minut.
W zimę przy dużych mrozach warto dolać uszlachetniacza (teraz używam Diesel Skydd - litr starcza na 1000 litrów czyli 20 pełnych baków i kosztuje ok 30 zł na stacji Orlenu) i co najważniejsze nie dawać możliwości wytwarzania się parafiny czyli częściej tankować tak aby zawsze było więcej niż pół baku.
Komentarz
-
-
jakop, jak wyrzuca dziwne błędy na vag....,u mnie skończyło się na wymianie komputera. Jeździłem trochę z tymi błędami, a było och naprawdę dużo i bardzo różne one były,aż w końcu auto odmówiło dalszej jazdy.W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
Komentarz
-
-
Problem się rozwiązał nieoczekiwanie po podłączeniu dużego akumulatora 120Ah. Według mnie było tak. Przy sporym mrozie letnie paliwko (z zapasu) zgęstniało, po odpaleniu ujechałem 1,5 km aż wyssało paliwo z filtra. Układ się zapowietrzył akumulator zbyt słaby nie mógł sobie poradzić kręcił lecz napiecie spadało i łapał komputer błędy kółko się zamykało. A jeszcze miałem pietra jak go z samostartu odpaliłem to zaczął klekotać w okolicy głowicy myślałem że rozrząd się przestawił ale po sprawdzeniu wykluczyłem. Okazało się że to jedna szklanka z powodu gęstego oleju pukała. Teraz jest niby dobrze auto pali na starym akumulatorze ale myślę o wymianie na nowy. Nie mogę skasować kilku błędów i nie bardzo kumam co znaczą. Proszę o rozszyfrowanie.
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1U0 920 911 F
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07
Coding: 23112
Shop #: WSC 31480
TMBBP21U422626692 SKZ7Z0A1318446
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 31480
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799 B
Component: 3Y Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00259
Shop #: WSC 31480
1 Fault Found:
01359 - Internal Central Locking Switch: Passenger Side (E198)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 1U0 035 161 D
Component: Radio GRO 0001
Coding: 00407
Shop #: WSC 31480
1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent
Komentarz
-
Komentarz