Zamieszczone przez alfik
Mułowata Octa
Zwiń
X
-
To nie jest przeplywka!!! Prosze ja zostawic w spokoju.
To tryb awaryjny zwiazany z tym, ze turbina wytwarza wieksze cisnienie w ukladzie niz ma ustawione programowo ograniczenie.
Przyczyn tego moze byc kilka i zwiazane sa one z nieprawidlowa praca sprezarki lub osprzetu odpowiedzialnego za jej sterowanie. Problem wymaga diagnozy i usuniecia.
Na forum bylo o tym 1000 razy. Wpisz w szukajke notlauf albo tryb awaryjny...
BTW: Auto nie musi postac, zeby problem ustapil - wystarczy wylaczyc i wlaczyc zaplon (nawet nie trzeba sie zatrzymywac) - wtedy wszystko wraca do normy az do kolejnego "przepompowania".TDI 205PS
Komentarz
-
-
Arti: jak już wyczaisz o co z tym chodzi to pisz.... ja już tak jeżdżę z 1,5 roku - jakoś mi nie przeszkadza za bardzo (rzadko na trasie jestem) i nie mam czasu pojechać do żadnego porządnego serwisu co by to obadał - w ASO palanty od razu gadają że cała turbina do wymiany :->.
Przepływka wymieniona na nową i nic nie pomogło
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez eltarArti: jak już wyczaisz o co z tym chodzi to pisz.... ja już tak jeżdżę z 1,5 roku - jakoś mi nie przeszkadza za bardzo (rzadko na trasie jestem) i nie mam czasu pojechać do żadnego porządnego serwisu co by to obadał - w ASO palanty od razu gadają że cała turbina do wymiany :->.
Przepływka wymieniona na nową i nic nie pomogło"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
eltar, A jaki silnik masz?? Bo o tym nic nie piszesz. Jak masz ze zmienna geometria turbo to wlasnie ASO tak robi, bo jak kierownice sie zapiekly i jezdzisz juz tak dlugo to reanimacja moze byc malo realna. Po drugie u mnie owocowalo to zwiekszonym spalaniem o ponad 1l co bylo troche denerwujace :evil:
Komentarz
-
-
Maicroft, AHF 110 KM, przebieg 130 kkm, w ASO VW powiedzieli mi że jest zapieczony jakiś zaworek co to dostarcza powietrze do turbo i nie zawsze się odblokowuje i dostarcza powietrze... a spalanie to raczej mi nie wzrosło (chyba, że nieznacznie bo nie zauważyłem jakoś specjalnie...)
Purchawa, gdzie oni siedzą? Bo niestety ich strona (www.tdi-tunning.pl) mi się nie włącza
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez eltarPurchawa, gdzie oni siedzą? Bo niestety ich strona (www.tdi-tunning.pl) mi się nie włącza
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaZamieszczone przez MaicroftPurchawa, Ale ze stronka cos nie tak, bo mi tez sie nie laduje :?
Komentarz
-
-
Więc to na 95% turbawka.
W związku z tym mam pytanie. Czy warto regenerowac tą turbinę czy może lepiej założyć turbo od innego silnika (jakiego ??) i ewentuanie co to da ? Ile może kosztować regeneracja turbo i ile może kosztować używane turbo od innego silnika ??
Czy w związku z wymiana turbiny w silniku trzeba cos przerabiać ??
Z góry dzięki za pomoc.
(pewnie zaraz ktoś wystrzeli "szukanie nie gryzie" lub podobny txt)
Pozdr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Arti23(pewnie zaraz ktoś wystrzeli "szukanie nie gryzie" lub podobny txt)
Regenerowac nie ma co. Poszukac nowej.
Do AGR zeby wlozyc turbine VNT, trzeba dolozyc instalacje podcisnienia.
Ale mozna sie pokusic o wlozenie wiekszej bez zmiennej geometri. Ali nawet cos wspominal, ze jak ktos zdecyduje sie na takie rozwiazanie to zrobi mu program za friko."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Ile kosztowac to nie wiem. Z jakiego auta tez nie, ale zapytaj Wojtka (Aligatora) to napewno Ci powie co i jak.
A VNT to Variable Nozzle Turbine, czyli turbina ze zmienna geometria lopatek."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
Komentarz