[O1] Problem z odczytem kodu z VAGA???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • octavia1982
    Classic
    • 2010
    • 11

    [O1] Problem z odczytem kodu z VAGA???

    Dzisiaj byłem sobie na rybkach na takim "zadupiu"koło Skoczowa. Przyszła burza,zaczęło lać, późno, więc pakuje się do domu. Siadam do samochodu,wsteczny cofam, a tu w lusterku OCP :shock:
    Srebrna OII combi EL ..... 1.9tdi

    Pozdrawiam kierownika,lub kierowniczkę :hmm i pytam czemu nie darł/a się nad stawem czyja ta czarna octa... :twisted:

    Gdzie jak gdzie, ale tam to nigdy bym się nie spodziewał kogoś z forum :wink:
  • pemo23
    Drive
    • 2008
    • 78

    #2
    [O1] Problem z odczytem kodu z VAGA???

    Witam mam pytanie odnośnie kodu z odczytu z Vaga . Bo podłączyłem się dzisiaj pod kompa i takie błędy mi wyszły.I nie wiem co one oznaczają . Jak ktoś wie to proszę o podpowiedz .

    01282-Intake Manifold Flap change-over Valve(N239)

    31-00-Open or Short to Grand

    17958-Charge Pressure Control Devation

    P-1550-35-10----Intermittent
    Skoda Octavia 1.9 TDI

    Komentarz

    • alfee
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2583

      #3
      pemo23,
      1. 01282 Zawór elektromagnetyczny przełączników długości i kolektora ssącego - N239- to blad zaworu klapy gaszacej, czy podczas gaszenia telepie silnikiem czy tez gasnie miekko?
      2. Wygląda, że N75 zaczyna się przycinać. Szykuj się na notlaufy. :P
      Alfee
      Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
      Kawasaki ER5 :-)

      Komentarz

      • Guguś
        L&K
        S_OCP Member
        • 2008
        • 1212

        #4
        Na sam początek przeczyść EGR lubi się zawieszać. Następnie załatw sobie laptopa i zrób jazdę próbną i sprawdź Vagiem jakie jest ciśnienie plus stan przepływki przy 3000obr na trójce ciśnienie 1850-2200mbar, przepływka 800-1100mg. Słabym pkt tych autek jest też zawór N75 lub nie szczelne przewody ciśnienia doładowania i EGR.
        __________________________________

        Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

        Komentarz

        • pemo23
          Drive
          • 2008
          • 78

          #5
          Nie gasi sie normalnie nie telepie ale właśnie ostatnio trochę mi zamuliło silnik jak się rozpędzałem na czwórce i dopiero po zgaszeniu silnika i zapaleniu normalnie szedł..
          Skoda Octavia 1.9 TDI

          Komentarz

          • alfee
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2583

            #6
            Co to znaczy ?

            Zamieszczone przez pemo23
            ostatnio trochę mi zamuliło silnik jak się rozpędzałem na czwórce i dopiero po zgaszeniu silnika i zapaleniu normalnie szedł..
            Nie miał w ogóle siły jechać? Jak tak, to już złapałeś notlaufa.
            Zacznij od czyszczenia EGR-a i przyjrzyj się wężykom podciśnieniowym. A najlepiej zrób logi i wrzuć na forum to koledzy Ci odczytają.
            Alfee
            Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
            Kawasaki ER5 :-)

            Komentarz

            • Guguś
              L&K
              S_OCP Member
              • 2008
              • 1212

              #7
              pemo23, jak po restarcie wraca do normy to N75, dodatkowo EGR, po tych zabiegach umyj go, poklep po tylnej klapie, daj buziaka w maskę i zrób nowe skany :szeroki_usmiech
              __________________________________

              Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

              Komentarz

              • pemo23
                Drive
                • 2008
                • 78

                #8
                Oki dzięki za rade hehe
                Skoda Octavia 1.9 TDI

                Komentarz

                Pracuję...