[O1] Wskażnik paliwa dziwnie chodzi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marian05
    Classic
    • 2010
    • 13

    [O1] Wskażnik paliwa dziwnie chodzi

    Też będę tylko musimy ustalić jaka opcja letnia czy zimowa
  • przemo_w2
    Classic
    • 2009
    • 28

    #2
    [O1] Wskażnik paliwa dziwnie chodzi

    Koledzy pomóżcie znalazlem kilka postów o warjującym wskażniku paliwa ale żadnej jednoznacznej odpowiedzi .A wiec mam taki problem kiedy zatankuje do pełna do odbicia pistoletu to na wskazniku jest tak mierzy do pelna a kiedy rusze wskaznik cofa sie na pierwsza kreske na ok 3/4 i mierzy znow ale nie wraca do poziomu pelny???co to moze byc???oraz podczas jazdy wskaznik sobie pływa w przedziale jednej kreski.albo po dluzszym postoju wraca do normalego stanu a pozniej znow warjuje ????ale dziwne jest to ze jak zaleje pod korek to wskaznik pokazuje fula ale dalej sobie plywa gdy minie pol kresi fula????zegary????elektronika????niech ktos zyczliwie napisze bo mechanicy mnie zrujnuja wymienilem pompke bo czujnik jest integralny nie sprzedaja osobno slono za to zaplacilem a tu dalej to samo choc troche sie poprawilo bo na tamtym strasznie szalalo podzas jazdy potrafilo z fula zejsc na pol zbiornika teraz jest lepiej ale dalej warjuje pomóżcie!!!!

    Komentarz

    • splawik
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1292

      #3
      Podepnij vaga i sprawdz czy na nim sa dobre wskazania, jak tak to napewno czujnik jest dobry , a szaleje wskaźnik. U mnie w A6 jak zatankuje na max to pokazuje na vagu 70l, a wskaźnik daleko ponad max się wychyla.
      A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
      AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
      O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
      -------------------------------------------------
      Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

      Komentarz

      • przemo_w2
        Classic
        • 2009
        • 28

        #4
        A jak to sprawdzić bez vaga??? bo wystarczająco dużo z ta pierdole juz mechanikom zaplacilem!!!!załużmy że wskaznik padniety to co trza zrobic da rade to wymienic???moze ktos mial taki sam przypadek koledzy bo chce byc 100 % pewien ze po kolejnej wymianie nie bedzie niespodzianek!!!

        Komentarz

        • piotrek_os
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8162
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez przemo_w2
          A jak to sprawdzić bez vaga??? bo wystarczająco dużo z ta pierdole juz mechanikom zaplacilem!!!!załużmy że wskaznik padniety to co trza zrobic da rade to wymienic???moze ktos mial taki sam przypadek koledzy bo chce byc 100 % pewien ze po kolejnej wymianie nie bedzie niespodzianek!!!
          sam sobie robisz kłopot. Zacznij od Vaga.....no chyba, ze chcesz faktycznie płacic mechaniką za ich widzi mi sie. Kabelek do 01 mozesz juz kupic za ok 50 zeta....sam sobie odpowiedz czy warto to miec.... :diabelski_usmiech
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz

          • przemo_w2
            Classic
            • 2009
            • 28

            #6
            A jak to sprawdzić bez vaga??? bo wystarczająco dużo z ta pierdole juz mechanikom zaplacilem!!!!załużmy że wskaznik padniety to co trza zrobic da rade to wymienic???moze ktos mial taki sam przypadek koledzy bo chce byc 100 % pewien ze po kolejnej wymianie nie bedzie niespodzianek!!!

            [ Dodano: Wto 12 Sty, 10 11:26 ]
            jeszcze trzeba mieć vaga oprócz kabelka a jesli to wskażnik to co z nim zrobic???trzeba cae zegary wymieniac czy da rade tylko wskaznik paliwa??

            Komentarz

            • KolinWawa
              Rider
              • 2009
              • 278
              • Octavia I (1U2)
              • APK 2.0 MPI 115 KM
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Re: Wskażnik paliwa dziwnie chodzi

              Zamieszczone przez przemo_w2
              Koledzy pomóżcie znalazlem kilka postów o warjującym wskażniku paliwa ale żadnej jednoznacznej odpowiedzi .A wiec mam taki problem kiedy zatankuje do pełna do odbicia pistoletu to na wskazniku jest tak mierzy do pelna a kiedy rusze wskaznik cofa sie na pierwsza kreske na ok 3/4 i mierzy znow ale nie wraca do poziomu pelny???co to moze byc???oraz podczas jazdy wskaznik sobie pływa w przedziale jednej kreski.albo po dluzszym postoju wraca do normalego stanu a pozniej znow warjuje ????ale dziwne jest to ze jak zaleje pod korek to wskaznik pokazuje fula ale dalej sobie plywa gdy minie pol kresi fula????zegary????elektronika????niech ktos zyczliwie napisze bo mechanicy mnie zrujnuja wymienilem pompke bo czujnik jest integralny nie sprzedaja osobno slono za to zaplacilem a tu dalej to samo choc troche sie poprawilo bo na tamtym strasznie szalalo podzas jazdy potrafilo z fula zejsc na pol zbiornika teraz jest lepiej ale dalej warjuje pomóżcie!!!!
              Miałem podobny problem : TU

              Myślę, że nikt ci nie da jednoznacznej odpowiedzi. Na podstawie samego opisu można tylko przypuszczać. Jak to czujnik "jest integralny" jakaś bzdura ja wymieniałem sam wkład pompy paliwa, więc wcale nie jest zintegrowany. Właśnie na czujnik poziomu paliwa bym stawiał jak coś lub ewentualnie błąd czujnika prędkości. Masz kilka opcji do wyboru to wszystko.

              Pzdr

              Komentarz

              Pracuję...