a czy o O2 sprawa wygląda pobobnie??
[O1] PROBLEM Z WTRYSKIEM
Zwiń
X
-
[O1] PROBLEM Z WTRYSKIEM
Witam! mam problem z swiecacymi sie non stop kontrolkami chec engine i asr oraz bardzo nierownej pracy silnika! na vag-u m.in. wystapil blad poczatku wtrysku (domniemuje ze jest winny temu wtrysk sterujacy) i tu moje pytanie: na moim wtrysku mam takie oznaczenie 038 130 202 E, jaka jest roznica miedzy moim wtryskiem a takim ktory ma inna literke na koncu badz wcale jej nie ma? czy jesli zaloze do mojej fury wtrysk z O1 z 90 konnym motorem to czy bedzie jakas róznica?
-
-
moj filtr ma troche ponad 10 kkm! bledy wywalone przez vag to:
17957 zawor recyrkulacjicisnienia doladowania
17849 zawor recyrkulacji spalin
18027 przekaznik swiec zarowych
17660 zawor regulacji poczatku wtrysku
19561 nie znany kod bledu
dodam tylko ze zaczelo sie od klasycznego not lauf-a wiec wymienilem gruche od turbiny, przeczyscilem turbine, wymienilem N75 i szczerze mowiac to juz mi rece opadaja bo nie wiem co ja jeszcze boli!
[ Dodano: Sob 16 Sty, 10 14:29 ]
co ciekawe wyjalem wtrysk w celu odczytu nr i przy okazji troche go przeczyscilem. po zalozeniu ku molemu zdziwieniu pogasly kontrolki a w octi wstapilo nowe zycie. wiec pojezdzilem troche zeby rozgrzac turbine a potem na a4 i 2 ogien, 3 ogien, 4 ogien tak do 4tys i po wrzuceniu 5 i wyluzowaniu znowu sie pozaswiecaly! a juz myslalem ze po sprawie a tu dupa! czy to moze byc wina przeplywki, egr-u czy moze tegoz wtrysku??
Prosze o pomoc bo juz brak mi pomyslow
Komentarz
-
Komentarz