Zamieszczone przez rafal
usterka kod 17958
Zwiń
X
-
Gość
usterka kod 17958
Tagi: Brak
-
Diablo
usterka kod 17958
Panowie czy ktoś miał już do czynienia z tym błędem?
Skoda z 1,9 TDI 110 KM. dochodzi do 1,2 atmosfery i przełącza sie w tryb awaryjny.
Po wyłączeniu stacyjki jest ok do momentu przekroczenia ciśnienia.
Powiedzieli że może być zawór 75 lub zapieczone kierownice mieszek od kierownic rusza się dość łatwo ale podobno nie gwarantuje to płynnej pracy kierownic.
Pomocy bojuż nie wiem co robić czy pruć turbo i czyścić kierownice czy kupić nowy zawór
a może to przepływomierz?
-
Diablo
-
Diablo
A jakie powinno byc cisnienie doładowania czy 1,2 atmosfery dla silnika AHF to dużo czy mało bo przy 1,2 przełącza sie w awaryjny przy maksymalnym wciśnięciu pedału gazu na 4 biegu ok 3-3,5 tyś obrotow?
Komentarz
-
Zamieszczone przez DiabloA jakie powinno byc cisnienie doładowania czy 1,2 atmosfery dla silnika AHF to dużo czy mało bo przy 1,2 przełącza sie w awaryjny przy maksymalnym wciśnięciu pedału gazu na 4 biegu ok 3-3,5 tyś obrotow?
Przejedź sie z VAG'iem i w grupie 010 zobacz jak zachowuj się doładowanie. Masz 2 wartości: wymaganą i rzeczywistą - musisz sprawdzić która jest większa w momencie wystąpienia trybu awaryjnego.Pomiar na 3 biegu, od 2000 obr. wciskasz pedał w podłogę i jedziesz do 4000 obr, skoro auto wpada w notlauf tylko na IV to możesz zrobić pomiar na IV'ce.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cerzamBo mi dziś też sie pojawił błąd 17958
mozliwa usterka:
- uszkodzony zawor N75
- uszkodzenie przewodow podcisnienia lub przewodu do IC
Moze tez byc wina zapieczonych kierownic."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
Komentarz