co to jest?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mcytrus
    Classic
    • 2010
    • 29

    co to jest?

    [quote="Jac_ek"]ale kompletnie nie prakty
    ponieważ ??
    Zamieszczone przez Jac_ek
    pomijając nielegalne ;-)
    jest ryzyko jest zabawa :P
  • bergson
    Drive
    • 2008
    • 82

    #2
    co to jest?

    Witam wszystkich.Od dłuższego czasu borykam sie z problemem który dotyczy chyba raczej nie zawieszenia.Mianowicie wszystkie podzespoły zawieszenia są wymienione tzn.gumy wahaczy,nowe sprężyny,nowe gumy drążka stabilizatora,amory 2-letnie(sachs)-sprawdzone i ok.Problem polega na jakimś dziwnym odgłosie dochodzącym do mnie tylko przy np. dojeżdżaniu do skrętu w lewo,prawo i zmianie biegu np na 2 w tym czasie.Słyszalne jest tak jakby przemieszczanie sie czegoś w aucie.Co to może być?Zawartość bagaznika jest pusta wiec nie piszcie ze to cos w bagażniku.Drażni mnie to jak cholera i nie wiem co to jest.Pomoże ktoś?Od czego zacząć sprawdzanie?łożyska amorów też nowe.

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Poduszki silnika/skrzyni?
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • bergson
        Drive
        • 2008
        • 82

        #4
        Zamieszczone przez kowal 2002
        Poduszki silnika/skrzyni?
        Tez o tym pomyślałem.Ale jak to sprawdzić?

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          Zamieszczone przez bergson
          Zamieszczone przez kowal 2002
          Poduszki silnika/skrzyni?
          Tez o tym pomyślałem.Ale jak to sprawdzić?
          Takie "garażowe" sprawdzenie to: ustawiasz auto lekko pod górkę tyłem, wrzucasz jedynkę ( oczywiście na wyłączonym silniku ) i przy otwartej masce popychasz auto "pod górkę" ( o te kilkanaście cm, na które pozwala zapięty bieg ) a potem pozwalasz mu zjechać z powrotem ( robisz takie kołysanie przód-tył ).
          Jeśli wtedy zaobserwujesz, że przy takim kołysaniu silnik dosyć mocno pracuje przód-tył ( właściwie powinienem napisać "lata przód-tył", bo czuć wyraźny luz, w odróżnieniu od pracy na dobrych poduchach gdzie też występuje ruch przód-tył ale z takim jakby ciągłym "oporem" ) to znaczy, że prawdopodobnie poduchy są wysypane. Wtedy trzeba by podjechać do jakiegoś mechaniora na weryfikację.

          Generalnie przy uszkodzonych poduchach, jeśli przy wyższych obrotach puścisz nagle pedał gazu i za sekundę znów go wciśniesz to poczujesz jak silnik "lata" przód-tył, tak jakbyś w komorze silnika miał "niezamocowany ciężki ładunek".
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • rkb
            RS
            • 2008
            • 2152
            • Rapid Spaceback (NH1)
            • CYVB 1.2 TSI 110 KM

            #6
            ja miałem takie akcje przy ostrym skrecie lub dohamowaniu, jakby ktos mi zdzielił młotem w podłoge, wymieniłem poduche pod silnikiem i spokoj
            Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

            Komentarz

            • bergson
              Drive
              • 2008
              • 82

              #7
              Zamieszczone przez kowal 2002
              Zamieszczone przez bergson
              Zamieszczone przez kowal 2002
              Poduszki silnika/skrzyni?
              Tez o tym pomyślałem.Ale jak to sprawdzić?
              Takie "garażowe" sprawdzenie to: ustawiasz auto lekko pod górkę tyłem, wrzucasz jedynkę ( oczywiście na wyłączonym silniku ) i przy otwartej masce popychasz auto "pod górkę" ( o te kilkanaście cm, na które pozwala zapięty bieg ) a potem pozwalasz mu zjechać z powrotem ( robisz takie kołysanie przód-tył ).
              Jeśli wtedy zaobserwujesz, że przy takim kołysaniu silnik dosyć mocno pracuje przód-tył ( właściwie powinienem napisać "lata przód-tył", bo czuć wyraźny luz, w odróżnieniu od pracy na dobrych poduchach gdzie też występuje ruch przód-tył ale z takim jakby ciągłym "oporem" ) to znaczy, że prawdopodobnie poduchy są wysypane. Wtedy trzeba by podjechać do jakiegoś mechaniora na weryfikację.

              Generalnie przy uszkodzonych poduchach, jeśli przy wyższych obrotach puścisz nagle pedał gazu i za sekundę znów go wciśniesz to poczujesz jak silnik "lata" przód-tył, tak jakbyś w komorze silnika miał "niezamocowany ciężki ładunek".
              Ale czasami wydaje mi sie ten dzwięk dochodzi z tyłu samochodu ale gumy na belce były teżz nie dawno wymieniane.

              [ Dodano: Pon 18 Sty, 10 19:59 ]
              Może to poduszka silnika?Jaki koszt takiej poduszki do TDI?

              [ Dodano: Wto 19 Sty, 10 16:11 ]
              Ale drugiej strony jakby to były poduszki to by trzaskało i przy jezdzie na wprost.A dzisiaj zauważyłem ze stuka bardziej z okolic amora i tylko kiedy jade po łuku i w tym czasie dodaje gazu i puszczam pedał gazu i tak kilka razy.

              [ Dodano: Sro 27 Sty, 10 23:54 ]
              Mój mechanior stwierdził ze to półoś lewa ta wychodząca od skrzyni.

              Komentarz

              Pracuję...