Mam następujący problem:
Podczas podnoszenia szyby wjechałem w dziurę i szyba sie zacięła w połowie i nie chciała sie juz ani opuscić ani podnieść. Dociągłem szybe ręcznie do pozycji zamknięcia. Teraz słychać jak chodzi silniczek, ale szyba sie nie rusza.
Myślałem że wypadła z prowadnic czy coś i wystarczy ją wsadzic i bedzie po problemie.
Ale:
nie mogę ściągnąć tapicerki (mam L&K) odkręciłem wszystkie spinki, wykręciłem tą śrubkę obok klamki, odkręciłem 2 śrubki przy uchwycie do zamykania drzwi. Trzyma mnie juz tylko góra: "Krawędź górna płata tapicerskiego jest wsunięta do profilu uszczelniającego" ta część gdzie jest klamka odpieła sie od profilu uszczelniającego bez problemu, ale ta część duża z uchwytem do zamykania drzwi nie chce wyjść. Jest jakby przyklejona.
1. Czy płat tapicerski jest przyklejony do profilu uszczelniającego, czy może trzeba go jakoś sprytnie odchaczyć albo przesunąc do tyłu do przodu żeby go wyciągnąć? Czy po prostu mi przywarło i musze to odciąć jakoś albo oderwać?
2. Co może być powodem nie sprawności szyby?, wygląda na to, że prowadnice są w porządku.
Mam następujący problem:
Podczas podnoszenia szyby wjechałem w dziurę i szyba sie zacięła w połowie i nie chciała sie juz ani opuscić ani podnieść. Dociągłem szybe ręcznie do pozycji zamknięcia. Teraz słychać jak chodzi silniczek, ale szyba sie nie rusza.
Myślałem że wypadła z prowadnic czy coś i wystarczy ją wsadzic i bedzie po problemie.
Ale:
nie mogę ściągnąć tapicerki (mam L&K) odkręciłem wszystkie spinki, wykręciłem tą śrubkę obok klamki, odkręciłem 2 śrubki przy uchwycie do zamykania drzwi. Trzyma mnie juz tylko góra: "Krawędź górna płata tapicerskiego jest wsunięta do profilu uszczelniającego" ta część gdzie jest klamka odpieła sie od profilu uszczelniającego bez problemu, ale ta część duża z uchwytem do zamykania drzwi nie chce wyjść. Jest jakby przyklejona.
1. Czy płat tapicerski jest przyklejony do profilu uszczelniającego, czy może trzeba go jakoś sprytnie odchaczyć albo przesunąc do tyłu do przodu żeby go wyciągnąć? Czy po prostu mi przywarło i musze to odciąć jakoś albo oderwać?
2. Co może być powodem nie sprawności szyby?, wygląda na to, że prowadnice są w porządku.
prawdopodobnie ci pekl taki maly kawalek plastiku do kturego sa podlaczone 2 konce linek , jesli sa koloru bialego to idzie je kupic po 9 zl sztuka jesli czarne to juz raczej tylko kupno calego mechanizmu , podrubka okolo 120 zl
Rozkręciłem to dziś do końca i wygląda na to że to nie ten kawałek plastiku o którym pisał Mobi65, bo w maire ładnie śmigają po prowadnichach i ruszając jednym rusza sie drugi, ale tryby między silniczkiem a mechanizmem podnoszenia. Są całe zdarte.
Myślicie że można je gdzies dokupić albo wymienić nie kupując całego silniczka i całego mechanizmu??
Sprawdzałem po sklepach w krakowie i nie można tak dokupić na serwis mnie nie chcieli wpuścić a w salonie mi powiedzial że nie ma takiej możliwości... chyba, że znajde gdzieś uszkodzony silniczek i uszkodzony mechanizm i sobie wymontuje. Więc jeśli któryś kolega miałby takowe to byśmy sie mogli dogadać bo wydawać około 300 zł mi sie nie chce tylko po to żeby mieć 2 plastikowe zębatki. Poniżej są zdjęcia zębatek:
Komentarz