[O1] DLACZEGO NIE PALI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek_2523
    Classic
    • 2010
    • 17

    [O1] DLACZEGO NIE PALI

    Furki gratuluje i życzę szerokości, chociaż za swoją bym się nie zamienił
    Co do prawdziwego carbonu, to trzeba było sobie kupić SLRa, tam masz go sporo, tylko rozumiem, że problem był taki, że chciałeś nowe auto :szeroki_usmiech
  • Marcello01
    Rider
    • 2009
    • 491
    • Octavia I (1U2)
    • AGP 1.9 SDI 68 KM

    #2
    [O1] DLACZEGO NIE PALI

    Witam otóż wczoraj odpaliłem swoją 1,9 sdi przy pomocy kabli z innego akumulatora zapaliła bez problemu zatankowałem na Lukoil i odstawiłem. Jeździłem jeszcze kilka razy ale krótkie odcinki i było wszystko ok.około 5 rano zgasła podczas jazdy więc lipa dziś odpalałem i z pychu i przewodami nic to nie pomogło :x zauważyłem że podczas palenia zapala się kontrolka oleju.moje pytanie co radzicie Panowie zmieniać filtr paliwa??bo baterie to bankowo na chwilę obecną zależy mi na odpaleniu auta i zjechania na podwórko pozdrawiam
    https://www.facebook.com/tapicerekpranie

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8160
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Marcello01, odpalanie dielsa z pychu to głupota :twisted: wiecej mozesz sobie szkody narobic niz pozytku. jezeli podczas jazdy Ci zgasła zlapało Ci paliwo. Wymien filtr paliwa - do baku teraz troszku "napoju zulików" i bedzie jezdziła o ile cos nie spierdzieliłes tym pchaniem auta :evil:
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • Marcello01
        Rider
        • 2009
        • 491
        • Octavia I (1U2)
        • AGP 1.9 SDI 68 KM

        #4
        nic nie popsułem było to profilaktycznie i delikatnie robione dolałem specyfik z Bliskiej tzw uzdatniacz
        https://www.facebook.com/tapicerekpranie

        Komentarz

        • Deco
          Rider
          • 2008
          • 612

          #5
          U mnie było tak samo i nie była to wina paliwa tylko nieszczelnego przewodów paliwowych.

          Komentarz

          • Marcello01
            Rider
            • 2009
            • 491
            • Octavia I (1U2)
            • AGP 1.9 SDI 68 KM

            #6
            a co z tymi przewodami kolego ??
            https://www.facebook.com/tapicerekpranie

            Komentarz

            • Deco
              Rider
              • 2008
              • 612

              #7
              Przewody przy filtrze paliwa potrafią mieć łapać lewe przewody i wtedy układ się zapowietrza i samochód staje podczas jazdy. Miałem podobnie do - 13 wszystko ok, poniżej - 13 auto odpalało ale stawało podczas jazdy.

              Komentarz

              • Marcello01
                Rider
                • 2009
                • 491
                • Octavia I (1U2)
                • AGP 1.9 SDI 68 KM

                #8
                czyli wymieniać filtr i przewody ??
                https://www.facebook.com/tapicerekpranie

                Komentarz

                • Deco
                  Rider
                  • 2008
                  • 612

                  #9
                  Tego Ci nie powiem. Przewodów bym nie wymieniał ew. bym je bardziej uszczelnił zmieniając na nowe te metalowe uszczelniacze, które są na przewodach (do nabycia w marketach budowlanych) i wymieniłbym uszczelkę na podgrzewaczu paliwa (ten taki plastykowy koreczek co jest w filtrze paliwa i dochodzą do niego 2 przewody paliwowe. A co do filtra to zawsze można wymienić ale jeśli to wina lewego powietrza to filtr nie powinien być walnięty.

                  Komentarz

                  Pracuję...