Proponuję wejść np. na stronę www.mobile.de albo inną z ogłoszeniami sprzedaży z zachodu i zobaczysz jakie 1.6 benzyna może mieć przebiegi...
Problemy z zapalaniem
Zwiń
X
-
Problemy z zapalaniem
Witam,
Dzisiaj rano chciałem odpalić Szkodnika, odpalić odpalił ale zdziwiło mnie że musiałem kręcić ok 5-6 sek (normalnie palił od strzału, nawet w ciężkie mrozy - dzisiaj była temp +2). Po południu chciałem znowu odpalić samochód znów musiałem pokręcić dłużej niż zwykle ale odpaliła po przejechaniu 500m poczułem jakby Szkodnik tracił moc, po czym samochód zgasł, po kilku próbach kręcenia samochód zapalił ponownie niestety musiałem już gazem pomóc mu się wkręcić na obroty, po przejechaniu 200m umarł całkiem, po kilkunasty próbach odpalenie dałem za wygraną
Po przekręceniu kluczyka (swięca się wszystkie kontrolki po czym gasną) słychać było minimalne "cykanie", otworzyłem maskę i cykanie dochodziło z ...."Zawór ograniczenia ciśnienia doładowania" dotknąłem go palcem i czułem że to "cykanie" pochodził właśnie z tej części.
Zostawiłem samochód na poboczu, wróciłem po ok 2h - nie zapalił a co dziwniejsze nie słychać już tego "cykania"
Wiem że ciężko zdiagnozować co może być przyczyną że samochód nie odpalił ale czy ktoś jest wstanie powiedzieć czy to cykanie jest normalne? ma cykać? mozę ma cykać przez chwilę? może w ogóle? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
Dodam że Skodę mam od niedawna ok 3 miesiące.
-
-
Co do zaworka to on sobie cyka, i jednemu cyka, drugiemu nie, nie stanowi to o jego prawidlowym dzialaniu.
Jak przekrecisz kluczyk w pozycje zaplon i odczekasz to cykanie tez ustanie po jakims czasie.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robekcoolTrochę wcześnie na zawalone gaszenie.
Zamieszczone przez robekcoolJeśli nie ma błędów zacznij od filtra paliwa jednak.
Komentarz
-
-
Hmm.. A u mnie wyglądało to tak. Przed dwoma tygodniami, jak były mrozy -20c, nie mogłem odpalić mojej niegarażowanej skodzinki. Podładowałem prostownikiem przez noc u ojca w garażu i potem było ok. Aż do wczoraj. Zdziwiłem się, bo mrozy zelżały, a tu nie pali. Pożyczyłem kable rozruchowe, bo myślałem że to aku. Jednak nie odpaliła, mimo że aku kręcił. Wyszukiwanie na forum OCP i dowiedziałem się, że to może być zatkany filtr paliwa przez parafinę. A że niektórym udało się rozgrzać filtr suszarką do włosów, to tak zrobiłem. Dmuchanie przez 40 minut na filtr. Pierwsza próba odpalenia i yes,yes,yes Niebieski bączek i odpaliła. Pojechałem na Shella, kupiłem Shell depresator, zalałem do pełna i mam nadzieję, że problemy z parafiną już za mną.Octavia 1.9 tdi ASV 110 KM Elegance
Komentarz
-
-
Nie daję mi spać moja octa więc podniosłem znowu maskę i udawałem że się znam, zauważyłem że jest świeży olej wokół pompy podciśnienia (http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=917#), nie są to jakieś super ilości ale wcześniej tego nie było, myślicie że może to mieć coś wspólnego z tym że octa nie chce palić?
P.S. Octa jedzie jutro do mechaniora zobaczymy co jej dolega
P.S. Niestety grupowe chipowanie schodzi na dalszy plan dopóki nie dowiem się co w octcie piszczy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robekcoolDudek- Przy dużych przebiegach zacina się przepustnica w pozycji "gaszenia".
Zamieszczone przez robekcoolParafinka przy dużym mrozie i słabym paliwie wytrąca się niezależnie od tego kiedy wymieniłeś filtr paliwa.
Tydzień temu podczas dużego mrozy zapaliłem octe i przejechałem 500m i zdechła, pomyślałem parafinka scholowałem samochód do garażu rodziców, wziąłem dmuchawę i rozgrzałem filterek paliwa (w sumie trochę to trwało wszystko po lewej stronie - stojąc przed maską - było ciepłe) furka niestety odpaliła dopiero przy delikatnym pociągnięciu jej, wystartowała z trójki. Dolałem do baku specyfik żeby zapobiec powtórce i samochód jeździła dalej super, po tygodniu jeżdżeniu na mrozie problem mój opisany powyżej pojawił się kiedy na zewnątrz temp była +2 stopnie - dlatego wydaje mi się że tym razem jest to coś innego.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marzec81U mnie parafina wytrąciła się i zapchała filtr paliwa, mimo tego, że tankuję wyłącznie na Orlenie i Statoil. Pojawia się zatem wątpliwość czy paliwo z tych stacji spełnia odpowiednie normy jakości?
Na cały zbiornik ON wlewa sie 50-70ml i się nie martwisz.
A jeżeli chodzi o paliwo to na Orlenie Verva wg mnie jest bardzo dobra.Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
DIAGNOSTYKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA
USŁUGI TRANSPORTOWE
TEL: 531-33-55-77
Komentarz
-
-
OK octa pojechała do mechanika zobaczymy co wyjdzie :]
Zamieszczone przez ArturTDI[
a nie myślałeś żeby dolać do paliwa środa który sie nazywa Xeramic lub innego który ma takie właściwości (stosuję ten środek w zim
Komentarz
-
-
Ja piszę tylko to czego doświadczyłem lejąc ten specyfik do samochodu.
Zero problemu przy -20 było jak i w dni kiedy temperatura była w okolicy 0 +1 stopień
Ciekawe co wyjdzie z wizyty u mechanikaNie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
DIAGNOSTYKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA
USŁUGI TRANSPORTOWE
TEL: 531-33-55-77
Komentarz
-
-
Szkodnik wrócił od mechanika - naprawiony!!
Problemem były
1. "śmieci" w baku z paliwem (potwierdza się wersja sprzedającego że samochód stał sporo czasu zanim został sprzedany + plus oczywiście marnej jakości paliwo)
2. wężyk doprowadzającym paliwo (hmmm był nie standardowy bardziej przypominał wężyk ogrodowy na którym "majsterkowicz" (poprzedni właściciel zamontował jakiś zaworek ?!))
3. lewe powietrze
4. brudny filtr paliwa (przebieg filtra 800km!!! - jak kupiłem octe wymieniłem wszystko po 800km filtr zabrudzony - cokolwiek było w baku nie było to paliwo)
Teraz Szkodnik pali i jeździ świetnie :wink: , aktualnie po naprawie zrobiłem dopiero 200km ale jestem dobrej myśli (wydaje mi się że spalanie troszeczkę spadło)
Komentarz
-
Komentarz